انسان باید کسانی را ببیند که دوست دارد نه کسانی را که نمیخواهد. مگر چقدر زنده هستیم که همه را ببینیم؟
@Atshadow
آن کسی را که تو می جویی
کِی خیال تو به سر دارد
بس کن این ناله و زاری را
بس کن او یار دگر دارد :)
@Denmark
حوصلهات که سر میرود با دلم، با دوست داشتنم بازی نکن من در بی حوصلگیهایم با تو زندگیها کرده ام .
@DalQak_00
Gorbe
I'm not happy I'm just very energetic and creative and that's the most positive thing about me.
@Weezer_67
اگر دستم رسد بر چرخ گردون
از او پرسم این چین است و آن چون
یکی را میدهی صد ناز و نعمت
یکی را نان جو آلوده در خون
@Mangata_AZ
به هر حال این اوضاعی است که میبینید و تفسیر لازم ندارد ؛ ماهم میسوزیم و میسازیم، قسمتان این بوده یا نبوده دیگر اهمیتی ندارد .
@IRAN_1230