19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن این ترافیک درست کردنها
این سر و صداها تو شهر
آیا درسته؟
آیا حق الناس نیست؟
گفتم داداش میدونی وسط جنگیم؟
مث اینهکه بگی اینکه ایران نصف شب پدافندش کار میکنه یا موشک میزنه بسمت اسرائیل سروصداش مزاحم ماست😐
حضور تو خیابونا مث موشک زدنمونه
اگه نباشه مسیر جنگ خیلی عوض میشه. دشمنو ناامید کرده این حضور در میدان. تصاویر این حضور خیلی موثر بوده و هنوزم لازمه.
حق الناس چیه؟
واجبه واجب
بقیه هم باید تحمل کنن بخاطر امنیت هممون، همونطور که صدای بمبارون و پدافند و موشک زدن رو تحمل میکنن
@karevan20
🚎کاروان خودرویی امشب :
🚗 کاروان خودرویی حوالی ساعت ۲۱:۱۵
🕌شهید کلهری۲۰
@karevan20
🚎کاروان خودرویی امشب :
🚗 کاروان خودرویی حوالی ساعت ۲۱:۱۵
🕌شهید کلهری۲۰
@karevan20