🔺یکی از دوستان تعریف میکرد می گفت: دیشب میدان آزادی، دختر شهید عادل رضایی رو دیدم. پرچم دستش بود. ازش فیلم گرفتم حدود ساعت دو بود که رفتم خونه و خوابیدم.
نزدیک اذان صبح خواب عادل رو دیدم که داره میره سمت گنبد امام حسین علیه السلام. روی پشت بام حرم آقا.
گفتم عادل کجایی؟ چرا به خواب ما نمیای؟ وایسا میخوام یک گزارش ازت بگیرم.
عادل با دستش گنبد آقا رو نشون داد و گفت: نگاه کن حاج قاسم و حضرت آقا (امام شهید سیدعلی خامنه ای) روی پشت بام حرم کنار گنبد منتظر من هستن.
من هم نگاه کردم. حضرت آقا و حاج قاسم رو دیدم.
گفتم عادل منو هم باخودت ببر زیارت.
گفت همه اونهایی که این شبها پرچم دستشون هست، زائر آقا هستن و زیارت امام حسین ع براشون نوشته می شه...
مردم حواسمون باشه هرشب زیارت آقا برامون می نویسند. خیابان ها رو دست کم نگیرید و رها نکنید
@karevan20
🌧بارش باران که نعمت خداست.❤️
اگه سنگ هم از آسمون بباره ،مردم این سلاح🇮🇷 را زمین نخواهند گذاشت،مگر بعد از شهادت...
1⃣رهبر کبیر این مردم ،بت شکن بود.
2⃣این مردم پای مکتب رهبر شهید قد کشیدن
@karevan20
❤️سید ابوالنور به نیابت از همه شما در کربلا نایب الزیاره خواهد بود.
🇮🇷🇮🇶🇮🇷🇮🇶🇮🇷🇮🇶🇮🇷🇮🇶🇮🇷🇮🇶
🤚حبیبی ابوالنور!
سلام علیکم اهلاً و سهلاً و مرحباً بکم
اِرجع معَ اهل البیتک
زود برگرد☺️
@karevan20