- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
این ناشناست برام خرابه پیام نمیاد
-
آقا حله از این ایتاییا میزنیم
- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
دختری یا پسر؟
-
این چ سوالیه 😂
- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
خیلی فعالیتتون کمه
-
یسری درگیری دارم من کلا کمرنگ شدم، حنانه هم مشغول درس