- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
این ناشناست برام خرابه پیام نمیاد
-
آقا حله از این ایتاییا میزنیم
- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
دختری یا پسر؟
-
این چ سوالیه 😂
- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
خیلی فعالیتتون کمه
-
یسری درگیری دارم من کلا کمرنگ شدم، حنانه هم مشغول درس
- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
سلام سلاممم حالت چطورهههههههه
-
سلامم ممنوننن
- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
ممنونم از نیوفلدر، امسال عزاداری ها زیادی سیاسی شده بود و من بجای روضه و مداحی هایی که بخواد ذهنمو درگیر کنه پادکست هارو گوش میدم.
-
دقیقا همینه
بیشتر جاها یسری روایت های خرافاتی میگن میشینن گریه میکنن
نیوفلدر بی تعارف مقایسه میکنه اون اتفاق رو با الان
- Charismatic|🏴 -
حالتون چطوره؟ نیوفولدر ها رو گوش دادین؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4783006
حال خوشی نداریم🤦🥲
-
بشین فوتبال ببین🥰