eitaa logo
باهم
267 دنبال‌کننده
37.3هزار عکس
32هزار ویدیو
905 فایل
استقلال آزادي جمهوري اسلامي @Gh123 Admin @Arangeh @Malardiha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سعیدیسم ✅
🔴 بعد از یکسال و نیم رواج برهنگی و رقص و مشروب و فحشا، اکنون جمهوری اسلامی برای احداث مسجد در پایتخت خودش یا جلوگیری از ورود برهنه‌ها به مساجد خودش میجنگد!! تا برسیم به صدای اذان و طبل هیئت و درس قرآن مدارس... ✅ با : @saeedism
هدایت شده از سعیدیسم ✅
6.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درمورد حکم قصاص سرهنگ جوانمردی و ژست پیروزمندانه براندازا: اولا شما از طریق نظامی دارین پیگیری میکنین که قبولش ندارین!! این نشون میده خودتونم میدونین در این نظام عدالت مهمه نه جهتگیری سیاسی. ثانیا چرا درمورد قاتلین خودتون میگفتین اما اینجا ژست انسان دوستانه نمی‌گیرین؟ سرهنگ جوانمردی هم مادر و همسر و فرزند داره ها. ✍ @saeedism
هدایت شده از سعیدیسم ✅
🎥 بلاگرهای مذهبی جایگزین عرفان های نوظهور.... ▪️عرفان های نوظهور در جامعه مذهبی و دیندار ایرانی نتوانست عمق و ریشه پیدا کند . جائیکه دین کامل الهی در دسترس مردم هست ،عرفان های کاذب کف روی آب است که زود برای مردم عیارش مشخص می‌شود. ▪️اما در چند سال اخیر شاهد یک پدیده جدیدی بنام بلاگرهای مذهبی هستیم . بلاگرها با استفاده از دین و روانشناسی بدنبال جذب مردم به خود هستند . اینها با تلفیق جذابیت های دینی و روانشناسی و با سوءاستفاده از خلأ های موجود در عملکرد دستگاه ها و نهادهای فرهنگی جامعه بشدت در حال رشد و جذب مخاطب هستند. ▪️بلاگر مذهبی ها بدون تردید خطرناک‌تر از عرفان های کاذب هستند . اینها با ابزار دین مردم را به خود جذب می‌کنند و آرام آرام برا اعتقادات و سبک زندگی و رفتارهای دینی مردم اثرگذاری می‌کنند. بلاگر مذهبی ها بدنبال تغییر مرجعیت های دینی از روحانیت و حوزه بسمت خود هستند. ▪️بنظر میرسد اهمال و کم کاری و عدم خلاقیت حوزه های علمیه و نهادهای دینی در امر تبلیغ باعث رشد بلاگرهای مذهبی شده است . ▪️برخی از بلاگرهای مذهبی حتی بشدت در خانواده مذهبی هم نفوذ پیدا کرده اند و برای خود ایجاد جذابیت کرده اند و احساسات و اعتقادات برخی مذهبی ها را به جذابیت های شخصی خود گره زده اند. ▪️بلاگرهای صورتی ،حجاب استایل ها و.‌‌‌...جزو همین پدیده انحرافی بلاگر مذهبی تعریف میشوند ✅ با : @saeedism
هدایت شده از سعیدیسم ✅
ایشون رو وقتی نقد میکردیم یه عده مذهبی ساده اندیش میگفتن نه بابا حرفای خوبی هم میزنه که!! تازه خودش و شوهرش هم طلبه هستن!! چرا هرکی کمی با شما اختلاف نظر داره رو میکوبین!! چرا خودزنی میکنین!! اما دیگه الان همون دوستان چیزی نمیگن!! همین اتفاق درمورد امید دانا هم افتاد و کلی بخاطر هشدار دادنهامون فحش خوردیم ولی گذشت زمان خیلی چیزها رو ثابت کرد. الان هم با گذشت زمان خیلی مسائل درمورد خیلیا ثابت خواهد شد، کمی صبر لازمه فقط. به برچسب و تهمت هم عادت کردیم 😊 راحت باشید ! خدا عاقبت هممونو بخیر کنه ✍ @saeedism
هدایت شده از میثم تـمّار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥این شیرین عقل رهبر اپوزیسیونه ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━ ✅کانال 👇 @meysame_tammarr
هدایت شده از میثم تـمّار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥پاسخ جالب استاد قرائتی به کسی که بهش متلک انداخت 💥"بد میفهمی" ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━ ✅کانال 👇 @meysame_tammarr
هدایت شده از میثم تـمّار
💥لاتم لاتای قدیم 👍 ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━ ✅کانال 👇 @meysame_tammarr
هدایت شده از میثم تـمّار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥‌یه اصطلاحی که بین ایرانی های آمریکا درمورد این کشور خیلی مطرحه اینه که آمریکه یعنی " عمری ‌کار " هم درمورد میزان تعطیلی ها و هم درمورد سختی کارها ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━ ✅کانال 👇 @meysame_tammarr
هدایت شده از میثم تـمّار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥فرق بچه حرب اللهی با اوباش برانداز و ... ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━ ✅کانال 👇 @meysame_tammarr
💢پایان عصر شبکه‌های اجتماعی؟ 📝یادداشت منتشر شده در اکونومیست| ترجمه محمد رهبری 🔻«شبکه‌های اجتماعی دیگر چندان اجتماعی نیستند»؛ این ایده یادداشت مهمی است که هفته‌نامه اکونومیست مدتی قبل منتشر کرد. بر اساس این گزارش، فعالیت کاربران شبکه‌های اجتماعی، به گروه‌های خصوصی در پیام‌رسان‌ها (مثل واتس‌اپ و تلگرام) منتقل شده و محتوای درون شبکه‌های اجتماعی (مثل توئیتر و اینستاگرام) با محتوای افراطی جایگزین شده است. امری که مشکلاتی برای کاربران شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها ایجاد خواهد کرد. خلاصه این یادداشت با کمی تغییر (که متن کامل آن در اینجاست) را در ادامه می‌توانید بخوانید: 🔹بیش از ۲۰ سال از زمانی که فیس‌بوک متولد شد و دنیای جدیدی را خلق کرد، گذشت؛ اما حالا پس از ۲۰ سال از فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها دستخوش دگرگونی عمیقی شده‌اند که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. جادوی عجیب شبکه‌های اجتماعی آنلاین ترکیب تعاملات شخصی با ارتباطات جمعی بود. اکنون این ترکیب، دوباره به دو قسمت تقسیم شده است. 🔸 حالا مشاهده آخرین وضعیت دوستان در شبکه‌های اجتماعی جای خود را به ویدیوهایی از افراد غریبه داده است که شبیه تلویزیون است. پست‌های عمومی به طور فزاینده‌ای به گروه‌های بسته در پیام‌رسان‌ها منتقل می‌شود. شبکه‌های اجتماعی در حال تحول هستند و همین امر اکنون مشکلاتی را ایجاد کرده است. 🔹این موضوع مهمی است، زیرا مردم اینترنت را از طریق شبکه‌های اجتماعی تجربه می‌کنند. استفاده از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی بیش از یک چهارم ساعت بیداری را شکل می‌دهد. شبکه‌های اجتماعی علاوه بر سرگرم کننده بودن، محل بحث آنلاین و کمپین‌های سیاسی هستند. 🔸ویژگی بارز شبکه‌های اجتماعی جدید این است که دیگر چندان اجتماعی نیستند. با الهام از TikTok، برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک به طور فزاینده‌ای ترکیبی از کلیپ‌هایی را ارائه می‌کنند که توسط هوش مصنوعی انتخاب شده است؛ آن هم بر اساس رفتار تماشای کاربر و نه ارتباطات اجتماعی آن‌ها. در ضمن مردم کمتر از گذشته پست می گذارند. از سال ۲۰۲۰، سهم آمریکایی‌هایی که می‌گویند از انتشار مطالب مربوط به زندگی روزانه‌شان به صورت آنلاین لذت می برند از ۴۰ درصد به ۲۸ درصد کاهش یافته است. 🔹چراغ‌های «میدان شهر دیجیتال» در حال خاموش شدن است. البته برخی از نتایج این اتفاق خوشایند است. فعالان سیاسی می گویند که برای جلب نظر گروه‌های خصوصی در پلتفرم‌هایی نظیر واتس‌اپ یا تلگرام، باید پیام‌های خود را ملایم‌تر کنند. یک پست تحریک‌آمیز که ممکن است در توئیتر به‌خوبی لایک بگیرد، ممکن است در گروه واتس‌اپی والدین مدرسه دافعه ایجاد کند. 🔸اکنون به‌نظر می‌رسد که گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی، برای سلامت روان نوجوانان مناسب‌تر باشد چرا که زندگی‌شان در فضای عمومی مورد تجزیه و تحلیل دیگران قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این، پیام‌رسان‌هایی نظیر واتس‌اپ و تلگرام از این جهت مفیدتر هستند که پست‌ها را بر اساس ترتیب زمانی نشان می‌دهند نه بر اساس الگوریتمی که ایجاد هیجان کند و این نیز برای سلامت روان بهتر است. 🔹در دنیای جدید شبکه‌های اجتماعی، کاربران، بیشتر به گروه‌های کوچک در پیام‌رسان‌ها متمایل شده‌اند. اما این دنیای جدید مشکلات خود را به همراه دارد. اگرچه گفت‌وگوهای رمزگذاری‌شده در گروه‌های کوچک در تلگرام یا واتس‌اپ، به حفظ جان انسان در نظام‌های اقتدارگرا کمک می‌کند، اما این گروه‌ها محیط مناسبی برای پخش دروغ‌ها هستند. سیاستمداران در هند از واتساپ برای پخش دروغ‌ها استفاده کرده‌اند در حالی که این دروغ‌ها در شبکه‌های باز مانند فیس‌بوک، حذف می‌شدند. 🔸در سمت دیگر، به نظر می‌رسد الگوریتم‌های شبکه باز (مثل توئیتر و اینستاگرام) که توسط رفتار کاربران هدایت می‌شوند، افراطی‌ترین ویدیوها را پخش می‌کنند تا واکنش مخاطب را بگیرند. در گذشته، برای اینکه چیزی در یک شبکه اجتماعی وایرال شود، مردم مجبور بودند آن را به اشتراک بگذارند. اما اکنون آنها آن را صرفاً با تماشا کردن یک ویدئو، به وایرال شدن آن کمک می‌کنند، زیرا الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی به محتوایی که بیشترین تعامل را جذب می‌کند، پاداش می دهد. این شرایط جدید به کسانی مانند ترامپ یا تاجران اطلاعات نادرست، سود خواهد رساند چرا که آن‌ها بهتر از هر کس می‌توانند از مخاطب واکنش بگیرند؛ در این وضعیت جدید، محتوایی که با deep fake تولید شده باشد به‌راحتی وایرال می‌شود. 🔹آنچه از ظهور اخبار جعلی مهم‌تر است، کمبود اخبار واقعی در شبکه‌های اجتماعی است. از زمان تغییر جهت شبکه به سمت سرگرمی ، اخبار تنها ۳ درصد از آنچه مردم در آن می بینند را تشکیل می دهد. در سراسر شبکه‌های اجتماعی، تنها ۱۹ درصد از بزرگسالان داستان‌های خبررا به اشتراک می گذارند که در مقایسه با سال ۲۰۱۸ کاهش ۲۶ درصدی داشته است. ✅ @A_purm