🟤روابط عمومیها باید از نگاه «اطلاعرسانی محور» به سمت تاثیرگذاری به عنوان «مشاوران اثرگذار» دستگاهها حرکت کنند
✔️مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید از نگاه اطلاعرسانی محور به سمت همکاری و تاثیرگذاری به عنوان مشاوران اثرگذار دستگاهها حرکت کنند
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدرضا نژادحیدری در نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی استان:
✔️تقویت سرمایه اجتماعی و حفظ اعتماد آحاد جامعه به مجموعه مدیریتی کشور یکی از اصلترین وظایف روابطعمومی دستگاههای اجرایی به شمار میآید
✔️بستر برای تعامل بیشتر مدیران با رسانهها باید فراهم باشد و جلسات مشورتی جهت ارتقای کیفیت خدماتدهی دستگاه برقرار شود.
✔️انتشار دقیق و به موقع پیامها باعث میشود که اذهان عمومی در دورافتادهترین نقطه استان نیز نظر دقیقی پیدا کنند.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
☎️ ارتباط مستقیم با مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان از طریق شماره تلفن ۱۱۱
🔹دوشنبه 14 اردیبهشت ماه
🔹ساعت 8:15 صبح
#اداره_کل_روابط_عمومی_استانداری_کرمان
🔘باید فرصت ظهور و بروز فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه فراهم کنیم
🔘کرمان ظرفیت لازم برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور را دارد
🔘برنامههای فرهنگی باید در راستای اثرگذاری نسل جدید باشد
🔘ضربالعجل استاندار برای تعیین و تکلیف واجدان شرایط مسکن خانواده شاهد و ایثارگر
☑️استاندار کرمان ضربالعجل یک ساله برای تعیین و تکلیف همه واجدان شرایط مسکن در بین خانواده شاهد و ایثارگر استان مشخص کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی صبح یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان:
☑️ ایام جنگ نشان داد که روحیه ایثار و شهادت همچنان در جسم و جان ایرانیان و فرهنگ ایران زمین وجود دارد و تثبیت شده است.
☑️باید فرصت ظهور و بروز فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه فراهم کنیم و این وظیفه و مسئولیتی است به دوش اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.
☑️اگر فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ما، رنگ و بوی فرهنگ ایثار و شهادت بگیرد، قطعا اتفاقات خوبی را در کشور و استان شاهد خواهیم بود.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
☎️ ارتباط مستقیم با مدیر کل بهزیستی استان کرمان از طریق شماره تلفن ۱۱۱
🔹دوشنبه 14 اردیبهشت ماه
🔹ساعت 10 صبح
#اداره_کل_روابط_عمومی_استانداری_کرمان
🔵کرمان به استان پویا و فعال در مدرسهسازی تبدیل شده است
🔵مدرسهسازی از اولویتهای دولت است
🔹در ادامه افتتاح طرحهای خیران مدرسهساز استان، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۳ ارديبهشت ماه و با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، دبستان ۱۲ کلاسه مهندس صفری (۳) در خیابان خیابان شهید مصطفی خمینی به بهرهبرداری رسید تا سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان به استانداردها نزدیک شود.
دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان:
🔹در وصف مقام معلم، بیشتر به موضوع کلاس و مدرسه توجه شده اما متاسفانه به نقش آنان در عرصه جامعه و ارتقای سرمایه اجتماعی و انسجام ملی کمتر توجه شده است.
🔹برکات و آثار حضور معلمان در حوزه نیروسازی بسیار موثر است.
🔹باید برای هر مدرسهای که ساخته میشود، درآمد پایداری پیشبینی تا با دغدغه کمتری این حوزه مدیریت شود.
🔹مدرسهسازی از اولویتهای دولت است و در همین راستا مشارکت بخش غیردولتی و بنگاههای اقتصادی را داشتیم.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
✅آغاز عملیات احداث مرکز آموزشی - تجاری مهندس صفری در کرمان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار
🔰به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، با حضور ابوذر عطاپور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان، شهباز حسنپور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، عملیات احداث مرکز آموزشی _ تجاری مهندس صفری در شهر کرمان آغاز شد.
🔰قرار است، این مدرسه در ۱۲ کلاس درس و بخشهای مشرف به خیابان به منظور تامین منابع پایدار جهت ایجاد درآمد و هزینههای مدرسه، واحدهای تجاری احداث شود.
🔰مهندس صفری از خیران مدرسهساز کرمان، تاکنون دو مدرسه در منطقه سرآسیاب فرسنگی شهر کرمان و یک مدرسه در خیابان شهید مصطفی خمینی احداث کرده است.
🔰گفتنی است، مدیران حاضر در حاشيه این مراسم از آقای قاسمی معلم بازنشسته که مدتی است به دلیل بیماری قادر به حرکت نیست، عیادت کردند.
@kerman_gov
اخبار استانداری کرمان
🎥| #نماهنگ|ویژه برنامه متفاوت فرهنگی و هنری "شبهای ایران" همراه با اجرای سینمایش "زنگ دوم" 📆 شب پن
28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥| #نماهنگ|مراسم پایانی ویژه برنامه فرهنگی و هنری "شبهای ایران" با حضور استاندار کرمان
📆 شب ششم؛ به یاد معلمان و کودکان میناب
@kerman_gov
✴️تأکید معاون استاندار کرمان بر نظارت سختگیرانه بر محصولات کشاورزی برای صیانت از سلامت جامعه
🔸معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت تقویت نظارتها در حوزه محصولات کشاورزی، استفاده غیراصولی از کودها و سموم را تهدیدی جدی برای سلامت جامعه دانست و خواستار قرار گرفتن موضوع سلامت و کیفیت کالاها در صدر اولویتهای نظام استاندارد شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا سالاری امروز ۱۳ اردیبهشتماه در جلسه شورای استاندارد استان:
🔸استفاده از کودها و سموم در فرآیند تولید، در صورت نبود نظارت دقیق، میتواند سلامت جامعه را با مخاطره مواجه کند.
🔸منافع و سلامت مردم باید همواره در اولویت قرار گیرد و کالاهایی که در اختیار هموطنان قرار میگیرد، از بهترین کیفیت ممکن برخوردار باشد
🔸هر موضوعی که با سلامت و امنیت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، باید در صدر برنامهها و اولویتهای سازمان استاندارد قرار گیرد
🔸نقش مهم، حساس و راهبردی استاندارد در حمایت از حقوق شهروندان و ایجاد فضایی سالم و ایمن در جامعه امری ضروری است
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
⭕️بازدید تیم بازرسی استانداری کرمان از شهرستانهای جازموریان و رودبار جنوب برای ارزیابی روند خدمترسانی و پروژههای عمرانی
🔺مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان بههمراه تیم بازرسی با حضور در شهرستانهای جازموریان و رودبار جنوب، ضمن بررسی پروژههای در حال اجرا، وضعیت ارائه خدمات ادارات به مردم را از نزدیک ارزیابی کردند
🔺به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، تیم بازرسی استانداری کرمان بهسرپرستی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی با سفر به شهرستانهای جازموریان و رودبار جنوب، از پروژههای عمرانی و طرحهای در حال اجرای این مناطق بازدید کردند.
🔺در جریان این بازدید، کارشناسان اداره کل بازرسی، با حضور در ادارات مختلف این دو شهرستان، ضمن بررسی نحوه خدمترسانی، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مردم و مشکلات موجود قرار گرفتند.
🔺بر اساس این گزارش، پیگیری و رفع مسائل شهرستانی از طریق دستگاههای اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته و موضوعات مطرحشده بهصورت ویژه دنبال خواهد شد.
@kerman_gov
🟤گوهرسنگها یکی از اولویتهای مهم حوزه اقتصادی استان هستند
✔️به مناسبت روز معلم و روز مهارت، مدیرکل جذب سرمایهگذاری و اشتغال استانداری کرمان به همراه مدیرکل زندانهای استان، مدیرکل آموزش فنی و حرفهای و قاضی ناظر بر زندان، با حضور در زندان مرکزی کرمان از کارگاههای مهارتآموزی این مرکز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، بهنام سعیدی مدیرکل دفتر جذب سرمایهگذاری و اشتغال استانداری کرمان:
✔️گوهرسنگها یکی از اولویتهای مهم حوزه اقتصادی استان هستند و باید به ابعاد مختلف این ظرفیت ارزشمند پرداخته شود.
✔️ارائه آموزشهای تخصصی در این حوزه برای زندانیان میتواند نقشی مؤثری در اشتغالپذیری و همچنین پیشگیری از وقوع جرم در آینده ایفا کند.
✔️هیئتامنایی کردن آموزش فنی و حرفهای، اجرای طرح همنوا، راهاندازی هنرستانهای جوار صنایع و تشکیل کنسرسیوم مهارتآموزی صنایع، مجموعه برنامههایی هستند که با هدف ارتقای جایگاه استان در حوزه مهارتآموزی در حال اجراست.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
▪️ پیام تسلیت استاندار کرمان به مناسبت درگذشت پدر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ»
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
جنابآقای حسین انجمشعاع
رییس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان
با سلام واحترام
با نهايت تاسف درگذشت پدر گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای شما و عموم بازماندگان معزز، صبر، سلامتی و تسلای خاطر مسألت دارم.
امید است پروردگار متعال روح آن فقید را با اولیاالله محشور و قرین رحمتش فرماید.
محمدعلى طالبى
استاندار کرمان
@kerman_gov
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عیدی بزرگ به کارگران/ رئیسجمهور دستور جمع کردن شرکتهای پیمانکاری را صادر کرد
@kerman_gov