eitaa logo
🇮🇷کشتی نوحِ آخرالزمان🇮🇷
8.5هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
3.1هزار ویدیو
27 فایل
بسم رب الحسین پیام ناشناس https://eitaa.com/joinchat/2361721550C30996c726d آیدی مدیر کانال @zohor313iran آدرس لینک کانال: https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
مشاهده در ایتا
دانلود
🕌🚩🏴هوالشهید🏴🚩🕌 انتظار امام حسن عسکری علیه السلام از شیعیان: هر يك از شما چون در دينش پارسا و در سخنش راستگو و امانتدار و خوش اخلاق با مردم باشد، گفته مى شود: اين يك شيعه است و اين كارهاست كه مرا خوشحال مى سازد. گام برداشتن در مسیر سبک زندگی اسلامی نیازمند آشنایی با آموزه ­های قرآن کریم و معارف اهل بیت علیهم السلام و عمل و آراستگی به آنهاست تا نیّت، گفتار، رفتار و عمل محبّ، رنگ اهل بیت علیهم السلام علیهم بگیره... هستند مسیحی، زرتشتی، یهودی حتی بودایی که نسبت به امام حسین علیه السلام محبّت دارند اما آنی که خداوند تبارک و تعالی در ازای اجر رسالت، از ما خواسته، مودّت است و این به غیر از محبّت عوامِ قُل لَّا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبَىٰ ﺑﮕﻮ: ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻫﻴﭻ ﭘﺎﺩﺍﺷﻲ ﺟﺰ ﻣﻮﺩّﺕ ﻧﺰﺩﻳﻜﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﻰﺧﻮﺍﻫﻢ[۱] مودّت یعنی محبّتی که مُحبّ را به سرسپردگی و انقیاد نسبت به امر امام واجبه الاطاعه واصل نماید! محبّتی که مُحبّ را به تبعیّت از اوامر و نواحی امام علیه السلام برساند! محبّتی که شخص را ذیل سلطنت ولایت عظمیِ امام علیه السلام قراردهد! قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللَّهُ ﺑﮕﻮ : ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻳﺪ ، ﭘﺲ ﻣﺮﺍ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﻛﻨﻴﺪ ﺗﺎ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﺩ[۲] این محبّت برای مُحِبّ حاصل نمیشود مگر مبتنی بر معرفت به نورانیّت باشد! مبتنی بر سیر انفسی و هجرت از بیت نفس بسوی بیت الله باشد! وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺵ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺭﻭﺩ ، ﺳﭙﺲ ﻣﺮﮒ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﺑﺪ، ﻣﺴﻠﻤﺎً ﭘﺎﺩﺍﺷﺶ ﺑﺮ ﺧﺪﺍﺳﺖ[۳] امام حسن عسکری علیه السلام انتظار خود از شیعیان را چنین بیان می­ فرمایند: أُوصيكُمْ بِتَقْوَى اللّهِ وَ الْوَرَعِ فى دينِكُمْ وَالاِْجْتَهادِ لِلّهِ وَ صِدْقِ الْحَديثِ وَ أَداءِ الأَمانَةِ إِلى مَنِ ائْتَمَنَكُمْ مِنْ بَرٍّ أَوْ فاجِر وَ طُولُ السُّجُودِ وَ حُسْنِ الْجَوارِ. فَبِهذا جاءَ مُحَمَّدٌ صَلُّوا فى عَشائِرِهِمْ وَ اشْهَدُوا جَنائِزَهُمْ وَ عُودُوا مَرْضاهُمْ وَ أَدُّوا حُقُوقَهُمْ، فَإِنَّ الرَّجُلَ مِنْكُمْ إِذا وَرَعَ فى دينِهِ وَ صَدَقَ فى حَديثِهِ وَ أَدَّى الاَْمانَةَ وَ حَسَّنَ خُلْقَهُ مَعَ النّاسِ قيلَ: هذا شيعِىٌ فَيَسُرُّنى ذلِكَ. اتَّقُوا اللَّهَ وَ كونوا زَيناً وَ لا تَكونوا شَيناً جُرُّوا اِلَينا كُلَّ مَوَدَّةٍ وَ ادفَعوا عَنّا كُلَّ قَبيحٍ فَاِنَّهُ ما قيلَ فينَا مِن حُسنٍ فَنَحنُ اَهلُهُ وَ ما قيلَ فينا مِن سوءٍ فَما نَحنُ كَذَلِكَ لَناحَقٌّ فى كِتابِ اللّهِ وَ قَرابَةٌ مِنْ رَسُولِ اللّهِ وَ تَطْهيرٌ مِنَ اللّهِ لا يَدَّعيهِ أَحَدٌ غَيْرُنا إِلاّ كَذّابٌ، أَكْثِرُوا ذِكْرَ اللّهِ وَ ذِكْرَ الْمَوْتِ وَ تِلاوَةَ الْقُرانِ وَ الصَّلاةَ عَلَى النَّبِىِّ فَإِنَّ الصَّلاةَ عَلى رَسُولِ اللّهِ عَشْرُ حَسَنات، إِحْفَظُواما وَصَّيْتُكُمْ بِهِ وَ أَسْتَوْدِعُكُمُ اللّهَ وَ أَقْرَأُ عَلَيْكُمْ السَّلامَ: شما را به تقواى الهى و پارسايى در دينتان و تلاش براى خدا و راستگويى و امانتدارى درباره كسى كه شما را امين دانسته، نيكوكار باشد يا بدكار و طول سجود و حُسنِ همسايگى سفارش مى كنم. محمّد براى همين آمده است. در ميان جماعت هاى آنان نماز بخوانيد و بر سر جنازه آنها حاضر شويد و مريضانشان را عيادت كنيد و حقوقشان را ادا نماييد، زيرا هر يك از شما چون در دينش پارسا و در سخنش راستگو و امانتدار و خوش اخلاق با مردم باشد، گفته مى شود: اين يك شيعه است و اين كارهاست كه مرا خوشحال مى سازد. از خدا پروا كنيد و زينت ما باشيد، ننگ ما نباشيد، محبت‌ها را به‌سوى ما جلب كنيد، زشتي‌ها را از ما دفع نمایيد، كه هر گونه خوبى به ما نسبت دهند ما اهلش هستيم و هر عيبى به ما اسناد دهند ما از آن بدوريم.‏ در كتاب خدا براى ما حقّى و قرابتى از پيامبر خداست و خداوند ما را پاك شمرده، احدى جز ما مدّعى اين مقام نيست، مگر آن كه دروغ مىگويد. زياد به ياد خدا باشيد و زياد ياد مرگ كنيد و زياد قرآن را تلاوت نماييد و زياد بر پيغمبر سلام و تحيّت بفرستيد، زيرا صلوات بر پيامبر خدا ده حسنه دارد. آنچه را به شما گفتم حفظ كنيد و شما را به خدا می سپارم، و سلام بر شما[۴] پی نوشت: [۱] - شورای - آیه ٢٣ [۲] - آل عمران - آیه ٣١ [۳] - نساء - آیه ۱۰۰ [۴] - تحف العقول- ص ۴۸۷و ۴۸۸، و بحارالانوار - ج۷۵ - ص۳۷۲ باب ۲۹ ----------------------------❀○❀--------------------------- @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
🚩🇮🇷هوالعزیزالجبّار🇮🇷🚩 سناریوی آخرالزمانی آتش آذربایجان قبل ظهور| آغاز جنگ جهانی یا تدارک حمله از سوی دشمن به مناطق شیعی؟| ائتلاف نظامی اخوان‌ الترک و ولد عباس در همسایگان شمالی ایران و علت اینکه چرا برای افاده مفهوم جنگ، به جای کلمه نار از واژه حرب استفاده نشده، این است که در لغت عربی علاوه بر اینکه استعمال واژه نار برای جنگ، تعبیر شایع و مشهوری است[۱]، در عین حال نشانگر این است، در صورت عدم جلوگیری از آتش، آنگاه شعله‌های آن به سایر نقاط نیز گسترش پیدا خواهد کرد[۲] و در این صورت با عبارت بعدی (لَا يَقُومُ لَهَا شَيْ‏: هیچ چیزی یارای ایستادگی در برابر آتش جنگ ندارد) نیز سازگاری بیشتری دارد. همچنین به قرینه اینکه به شیعیان توصیه شده است در جنگ منطقه آذربایجان شرکت نکنید(أَحْلَاسَ بُيُوتِكُمْ)، نشانگر این است که شرّ و فتنه جنگ، گریبان‌گیر کشورهایی خواهد شد که در این جنگ وارد شده‌اند.[۳] ضمن اینکه اگر واژه حرب استعمال می‌شد، ناگزیر یکی از طرفین جنگ شروع‌کننده آن خواهد بود درحالیکه انتخاب واژه نار به معنای آتش مشعر به این است که علاوه بر متخاصمین، از ناحیه کشورهای غیر از طرفین جنگ، نیز احتمال دارد که بر شعله‌های آتش، دمیده و دامن زده ‌شود و گسترش یابد. از اینرو تعبیر نار(آتش) آذربیجان برای سرایت جنگ به سایر نقاط(لَا يَقُومُ لَهَا شَيْ)، تعبیر رساتر و بلیغ‌تری است و در واقع این عبارت از فصاحت و بلاغت امام معصوم در اِخبار دقیق از حوادث آخرالزمان حکایت دارد.   با این پیش‌فرض و مبنای کلامی که امام معصوم بر قرآن احاطه کامل دارد و در انتخاب کلمات و عبارات حدیثی، دقیق و حساب شده، رفتار می‌کنند و نیز با توجه به استعمال واژه نار در قرآن که آتش مهم‌ترین و سخت‌ترین عذاب خداوند معرفی شده است[۴] و به قرینه اینکه امام معصوم تاکید نموده است شیعه در این جنگ شرکت نکند (عدم مداخله مستقیم نظامی جبهه حق)، درمی‌یابیم که آتش جنگ به منزله عذاب برای جبهه باطل خواهد بود که بتدریج فراگیر نیز خواهد شد(لَا يَقُومُ لَهَا شَيْ) و بدین‌سان موجب تضعیف دشمنان خواهد شد. و اما اینکه آذربایجان، دقیقا کدام منطقه مقصود است؟ آذربایجان داخل ایران یا آذربایجان خارج از محدوده جغرافیایی ایران؟ نمی‌توان قضاوت قاطعی داشت. زیرا بلاد آذربایجان در زمان صدور نص[۵]، منطقه وسیعی را شامل می‌شده است و مشتمل بر مناطقی در آذربایجان ایران (اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی) و مناطقی همچون اَرَّان و جمهوری آذربایجان تا برزند (تفلیس) گرجستان در قلب قفقاز نیز ادامه داشته و حتی محدوده وسیعی از جنوب غربی روسیه و شمال شرقی ترکیه تا سواحل دریای سیاه (بحر القرم) متصل به جزیره کریمه را شامل می‌شود و تا مرزهای امپراطوری بیزانس (روم شرقی) امتداد داشته است: اَذرَبِيجَان: إقليمٌ واسع و من مشهور مدائنها تبریز[۶] و أجل مدنها قديما أردبيل[۷] من أردبيل إلى برزند[۸] من كور آذربيجان[۹] ‏أَرَّانُ في آخِرِ حُدُودِ أَذرَبِيجَان[۱۰]‏ نَخْجُوان بَلَدٌ بأَقْصَى أَذْرَبِيجان[۱۱] و ایضا بعض البلاد التی على ساحل بحر القرم حدود بلاد الروم.[۱۲] بنابراین هرچند دقیقا مشخص نیست مقصود از آتش جنگ در آذربایجان، کدام ناحیه معیّن، مراد است؟ اما قدر متیقّن، جنگ در محدوده سرزمین آذربایجان تاریخی که تا سواحل دریای سیاه نیز امتداد داشته است، برپا خواهد شد. در واقع امروزه علاوه بر آذربایجان ایران بر مناطق وسیعی در کشورهای آذربایجان، ارمنستان و امتداد آن در قلب قفقاز و تا سرزمین‌های واقع در سواحل دریای سیاه (بحر القرم)، مفهوم بلاد آذربایجان اطلاق می‌شده است و البته به دلیل تغییر مرزهای جغرافیای در طول تاریخ، مرزبندی مشخص و دقیق این مناطق و تفکیک این مناطق از یکدیگر، سخت و دشوار بوده است: أرمينية و أرّان و أذربيجان‏ ... هذه ثلاثة أقاليم عظيمة قد جمعها أرباب هذا الفن في الذكر و التصوير[۱۳] لتداخل بعضها بالبعض و تعسر إفرادها بالذكر و قد ضممنا إليها أيضا بعض البلاد التي على ساحل بحر القرم‏.[۱۴] بنابراین مقصود از آذربایجان در لسان احادیث و کتب جغرافیا، سرزمین تاریخی آذربایجان است و نه کشور آذربایجان[۱۵] اما اینکه امام معصوم، شیعه را به عدم مداخله نظامی در جنگ آذربایجان فراخواندند (فَكُونُوا أَحْلَاسَ بُيُوتِكُمْ)، بیانگر این است که این جنگ، ابتدا در مناطقی خارج از محدوده جغرافیای حکومت شیعه زمینه‌ساز رخ خواهد داد که در ادامه شواهد دیگر نیز بیان خواهد شد. 📌بحث مرتبط فتنه آذربایجان - لینک۱ 👇لینک پی نوشت ----------------------------❀○❀--------------------------- @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
🕌🏴🚩بسم ربِّ الحسین🚩🏴🕌 شعار محو اسرائیل از جهان، بسیار پُرهزینه بود و علت دشمنی‌ها با ملت ایران به خاطر انقلاب و قیام امام خمینی در سال۱۳۵۷ شمسی بود! اقتصاد و معیشت و امنیت ایران گروگان شعار محور اسرائیل شده! : پیوند بین یهود و مسیحیت دشمنان هزارساله، پیمان مشترک اما هدف متفاوت علت اصرار یهود و صهیونیست ها بر تخریب مسجدالاقصی و ساخت هیکل سلیمان چیست؟ مسجدالاقصی، محل معراج پیامبر اسلام و کانون وحدت انبیای الهی است، محلی است که برای اولین بار، شیاطین (اجنّه کافر) به شکل فیزیکی و مادی توسط حضرت سلیمان، تحقیر و به بند و غل و زنجیر کشیده شدند، آیات متعددی از قرآن نیز به تحقیر اجنّه کافر توسط سلیمان نبی تصریح دارد. اولیـن هـدف صهیونیسم این است که برای جبران این تحقیر الهی مکان تسخیر و خُذلان فرزندان شیطان یعنی مسجدالاقصی و محل عبادت الله را خراب کنند و به جای آن معبد شیطان را بنا کنند. حضرت سلیمان، سحر و جادو را ممنوع کرد و تمامی طلسم‌ها و اوراد شیطانی را جمع آوری و دفن کرد، صهیونیستها و کابالیست‌ها معتقدند که سلیمان طلسم‌ها را در زیر تختش دفن کرد و برای بازگشت شیاطین و مرئی شدن اجنه در آخرالزمان و برپایی حاکمیت شیطان، این طلسم باید گشوده شود، یکی از اهداف حفاری زیر مسجد الاقصی، یافتن همین طلسم‌های شیطانی و گشایش طلسم سیاه است. البته در قضیه مسجدالاقصی، شیطان حضور مستقیم و علنی و همه‌جانبه دارد. حتی جنگ جهانی قبل ظهور هم در واقع حمله انتحاری شیطان برای نابودی نسل بشریت است. زیرا ابلیس بر آدم، سجده نکرد. و قبل ظهور، به مهلت مدت معلوم و سالهای پایانی عمر شیطان نزدیک می‌شویم، دست به انتحار میزند و به سمت نابودی نسل انسان و حدالمقدور کشتن ابنای بشر، حرکت می‌کند. شیطان، کارگزارانی دارد، هرم سلطه بر جهان در نقشه فراماسونری، شیطان در راس این هرم است و اینکه گمان شود شیطان، یک موجود خیالی است که خداوند هم از باب خالی نبودن عریضه در قرآن با یک شخصیت خیالی گفتگو کرده و او را فراوان، مخاطب قرار داده است، اشتباه است و یکی از بزرگترین نقشه های شیطان، ندای ابلیس بعد صیحه آسمانی است که ابناء بشر، متحیر و سردرگم می‌شوند. با این توصیف اما بنده در مقالات علمی پژوهشی به رفرنس و مستند علمی دست نیافتم که یهود صهیونیسم از حفاری زیر مسجدالاقصی به دنبال طلسمات برای ورود اجنه کافر(فرزندان شیطان) به صحنه حیات بشری و حاکمیت شیطان باشد(شیطان از اجنه است). هرچند در قرائت(تحلیل ها و ارزیابی) ما ایرانی‌ها، یکی از دلایل و اهداف تخریب مسجدالاقصی، این مساله عنوان شده است برای آگاهی بیشتر: کتب موسسه موعود عصر را بیشتر بررسی بفرمایید. در این زمینه تحقیاتی داشتند. و نیز مقالات سایت موعود و همچنین برخی مطالب کانال منادی زمان در این زمینه (بحث شوالیه‌های معبد و طلسمات دفن شده زیر مسجدالاقصی) راهگشا است و توصیه می‌کنیم مطالعه بفرمائید. ✍مصطفی امیری -----------------------------❀○❀-------------------------- 🔸️🔸️ لینک بخش۵۸ 👉 ----------------------------❀○❀--------------------------- @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
👆 [۱] - سوره مائده، آیه ۶۴ - راغب اصفهانی، مفردات الفاظ القرآن، ص۸۲۸ [۲] - واژه نار بدون الف و لام که در اصطلاح ادبیات عرب به آن اسم نکره و نقش آن، خبر (مُسند) است که در سیاق نفی آمده و افاده عموم می‌کند - ابراهیم برکات، النحو العربی، ج۱، ص۵۴/ و نیز به قرینه جمله بعد لَا يَقُومُ لَهَا شَيْ‏ءٌ افاده تفخیم، بزرگی و تکثیر آتش است - هاشمی، جواهر البلاغة، ص۱۲۵ و بیانگر این است، آتش جنگ بزرگ و عظیمی بتدریج در منطقه آذربایجان برپا خواهد شد. [۳] - فی الحدیث: كانت بينهم نَائِرَةٌ أى فتنة حادثه و عداوة. نار الحرب و نَائِرَتُهَا: شرّها و هيجها - ابن اثیر، النهایة فی غریب الحدیث و الأثر، ج۵، ص۱۲۷ [۴] - طاهری‌نیا، نشانه‌شناسی واژه النار در قرآن کریم، فصلنامه مطالعات متون ادبی اسلامی، ش۵، ص۳۲ [۵] - بیان گردید: اصل بر این است که مقصود معصوم، منطقه جغرافیای در زمان صدور نص است مگر قرینه‌ای بر خلاف آن باشد. [۶] - حموی، معجم البلدان، ج۱، ص۱۲۸ [۷] - اصطخری، مسالک الممالک، ص۱۸۱ [۸] - برزند من نواحی أذربيجان و قد ذكرنا أنها من أعمال تفليس - حموی، معجم البلدان، ج۲، ص۳۵ [۹] - یعقوبی، البلدان، ص۷۹ [۱۰] - مدنی، الطراز الاول، ج۷، ص۲۴ [۱۱] - بروسوی، أوضح المسالك إلى معرفة البلدان، ص۶۲۳ [۱۲] - ابوالفداء، تقوم البلدان، ص۴۴۰ [۱۳] - و مشابه آن: فامّا ارمينية و الران و اذربيجان فانّا جمعناها فى صورة واحدة (اصطخری، مسالک الممالک، ص۱۸۰ [۱۴] - ابوالفداء، تقویم البلدان، ص۴۴۰ بروسوی، أوضح المسالك إلى معرفة البلدان، ص۱۳۴ و مشابه آن: ابن حوقل، صورة الارض، ج2، ص۳۳۱ [۱۵] - و امروزه محدوده جغرافیایی «کشور آذربایجان تا حدودی بر منطقه ارّان و الرّان در کتب جغرافیا و تاریخ، قابل انطباق است و مناطق مهم آن همچون کنجه، شمکر، بردع و بیلقان است - حموی، معجم البلدان، ج۱، ص۱۳۶/ که این مناطق اکنون با همین نام‌ها و اسامی در کشور آذربایجان وجود دارد البته در طول تاریخ، گاهی ضمیمه ارمنیه تاریخی شده و گاهی تحت قیمومیت حکومت سرزمین آذربایجان تاریخی قرار ‌گرفته است - الوانساز خویی، تاریخ تحلیلی تشیع در آذربایجان، ص۱۶ - ۱۷/شواهد حدیثی و تاریخی نیز بر این دیدگاه وجود دارد: مَدِينَةِ الرَّانِ مِنْ أَرْضِ آذَرْبَايِجَان‏ - طوسی، الغیبة، ص۳۱۰/أرّان أوّل مملكة بأرمينية - ابن فقیه، البلدان، ص۵۸۶ ----------------------------❀○❀--------------------------- @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
🕌🚩بسم الله النّور علی نور🚩🕌 🔹️۱ - مردی از قم مردم را به حق دعوت می‌کند، از جنگ خسته نمی‌شوند و توکل بر خدا می‌کنند: رجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ يَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ ... لَايَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ ... وَ عَلَى اللَّهِ يَتَوَكَّلُونَ‏ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ‏[۱] 🔹️۲ - خراسانی جانشین او، خراسانی که در همپیمانی با یمانی، بر علیه سفیانی در عراق خواهد جنگید: خُرُوجُ الثَّلَاثَةِ الْخُرَاسَانِيِّ وَ السُّفْيَانِيِّ وَ الْيَمَانِيِّ فِي‏ سَنَةٍ وَاحِدَةٍ[۲] و هنگامیکه سفیانی به کوفه حمله میکند در دفاع از شیعه وارد عراق میشوند که در این سپاه یاران و اصحاب امام مهدی نیز حضور دارند: يَبْعَثُ السُّفْيَانِيُّ جَيْشاً إِلَى الْكُوفَةِ ... إِذْ أَقْبَلَتْ رَايَاتٌ مِنْ قِبَلِ خُرَاسَانَ ... وَ مَعَهُمْ نَفَرٌ مِنْ أَصْحَابِ الْقَائِم‏[۳] که بعد ظهور با امام عصر بیعت نیز می‌کنند: فإِذَا ظَهَرَ الْمَهْدِيُّ بَعَثَ‏ إِلَيْهِ‏ بِالْبَيْعَةِ[۴] و از آنجا که هیچ شخصیت دیگری در احادیث ذکر نشده جز دو این شخصیت، بنابراین نقطه آغازین انقلاب ایران توسط مردی از اهل قم معرفی شده است. و در ادامه خراسانی به عنوان آخرین رهبر قوم مشرق (ایران)، که پرچم را به امام عصر تحویل خواهد داد و کشته‌هایشان شهید هستند: كأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ ... وَ لَايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ[۵] بنابراین، ایران قبل از ظهور فقط دو رهبر خواهد داشت: مردی از قم و خراسانی. ✍ مصطفی امیری آخرین مرحله قبل از ظهور زمانی است که شیعه ولایت اجتماعی پیدا میکند و نائب امام زمان حکومت میکند و مرحله بعد ظهور حضرت مهدی علیه السلام است[کلیپ] پی نوشت: [۱] - مجلسی، بحارالانوار، ج۵۷، ص۲۱۶ [۲] - طوسی، الغیبة، ص۴۴۶ [۳] - نعمانی، الغیبۀ، ص۲۸۰ [۴] - طوسی، الغیبۀ، ص۴۵۲ [۵] - نعمانی، الغیبة، ص۲۷۳ ----------------------------❀○❀--------------------------- @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸بسم الله النّور علی نور🌸🇮🇷 چه نقش و سهمی در ظهور داریمبعد شرمندگی ما رو میکشه... 🎙 استاد محمد شجاعی ----------------------------❀○❀--------------------------- @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
4_5794355613282602816.mp3
7.79M
🇮🇷بسم الله النّور علی نور🇮🇷 🔹️بعدازظهرها میرم توی یه جبهه فرهنگی، براشون رایگان کار میکنم ! 🔹️ اولین داوطلب برای تمام اردوهای جهادی‌ام! 🔹️شب و روز دارم تمومِ تلاشمو میکنم بقیه رو با امامم آشنا کنم! هیچ کدوم بدرد نمی‌خوره!.... اگر این یه شاخصه رو نداشته باشی! 🎙استاد شجاعی - استاد عالی 📌بحث مرتبط عید بیعت - لینک۱ -------------------❀○❀------------------ @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
حوادث آخرالزمان.mp3
7.58M
🇮🇷بسم الله النّور علی نور🇮🇷 🔹️حوادث و فتنه‌های آخرالزمان بسمت یک گزینش جدی در حرکت است! 🔹️ گزینش آنان که اهلِ امام هستند و آنان که اهل امام نیستند! √ نقش من در شدائد آخرالزمان چیست؟ √ باید چگونه نگاه کنم ؟ √ چگونه بایستم ؟ √ چگونه بجنگم ؟  که اهل امام باشم ؟ 🤝ویژه عید بیعت 🎙استاد شجاعی - استاد عالی و.... 📌بحث مرتبط عید بیعت - لینک۲ -------------------❀○❀------------------ @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸بسم الله النّور علی نور🌸🇮🇷 مردم کوفه ثابت کردند، آن کسی که به ندای مسلم پاسخ نمی‌دهد، به ندای امام حسین هم پاسخ نمی‌دهد آن کسی هم که ولایت‌فقیه را یاری نمی‌کند، امام زمان را هم یاری نخواهد کرد... 🎞 استاد شجاعی 📌بحث مرتبط عید بیعت - لینک۳ ----------------------------❀○❀--------------------------- @zohor313iran https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104