eitaa logo
کانال اطلاع رسانی سلسله نشست های تخصصی نقد کتاب
97 دنبال‌کننده
9 عکس
1 ویدیو
0 فایل
معاونت علمی ،آموزشی و پژوهشی آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام برگزار می‌کند : سلسله نشست های علمی - تخصصی نقد کتاب با حضور اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان زمان : دوشنبه اول هر ماه ساعت ده صبح مکان :سالن دستغیب حرم مطهر
مشاهده در ایتا
دانلود
1_19224400316.ogg
زمان: حجم: 623.3K
فوری صوت بسیار مهم ... پیامی از طرف اطلاعات و نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران نشر حداکثری https://eitaa.com/hemehbraiiran313 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
باعرض سلام و آرزوی سلامتی برای تک تک هموطنان عزیز و پیروزی ایران عزیز بر آمریکا و اسراییل جنایتکار و متجاوزگر چند نکته ی مهم ۱_لطفا در مکانهای شلوغ مانند مراکز خرید وفروش به جز در مواقع ضروری به هیچ وجه حضور پیدا نکنید. ممکن است خطرات جدی برای هموطنان ما بوجود بیاید. ۲_اخبار را فقط از شبکه خبر صدا وسیمای جمهوری اسلامی پیگیری کنید. ۳_به هیچ وجه به شایعات، دامن نزنیم. ۴_برای پیروزی ایران عزیز، دعا کنیم. 🇮🇷به امید نابودی دشمنان ایران عزیز🇮🇷
🔴 وظیفه نخبگان بستن دهان شماست ✍️رضا صالحی ▪️بیانیه جبهه اصلاحات نه یک بیانیه سیاسی، که یک خیانت‌نامه رسمی و رونمایی از کثیف‌ترین لایه‌های نفاق در حساس‌ترین برهه تاریخ این سرزمین است ▪️چقدر باید یک جریان سقوط کرده باشد که در میانه جنگ، هنگامی که رهبر مقتدر شیعه، کودکان سرزمینمان و سرداران رشیدمان توسط تروریست‌های وحشی به شهادت رسیده‌اند، دم از «صدای زیبای صلح» بزند؟ این صلح نیست، این بوی تعفن تسلیم است؛ این پیام ذلت است که از حلقوم کسانی بیرون می‌آید که نان این سفره را می‌خورند و برای دشمن پارس می‌کنند. شما نه مصلح، که «ستون پنجم» ارتش ترامپ هستید که قلم‌های مسمومتان را به نیابت از بمب‌افکن‌های دشمن به حرکت درآورده‌اید ▪️حیف از واژه «قلم» و حیف از نام «رسانه» که دست‌مایه دزدان بی‌وطن و آشوبگران بی‌سرسلسله شده است. صلح با دشمنی که برای نابودی ناموس و خاکت دندان‌قرچه می‌کند، معنایی جز دیاثت سیاسی ندارد. کسانی که با قید وثیقه آزادند و هنوز از رافت نظام سوءتغذیه می‌کنند، غلط می‌کنند که در میانه میدان، پشت جبهه را خالی کرده و برای دشمن فرش قرمز پهن کنند. آیا این تفاله‌های فتنه که عمری زمینه‌ساز جنگ و تحریم بوده‌اند، نباید به همان سوراخی برگردند که از آن خزیده‌اند؟ موش های بزدل،بیانیه ننگینتان را ورق می‌زنیم؛ در بند اول، با وقاحت تمام از «کشتار کودکان» می‌گویید اما آن را به رژیم صهیونی تقلیل می دهید ▪️بزدل‌های بی‌هویت! پهپادهای یانکی را نمی‌بینید؟ یا چشمانتان به روی خون مظلوم بسته است؟ شما خائنانی هستید که در میانه معرکه، نقش بلندگوی دشمن را بازی می‌کنید. وقیحانه بهانه «بمب اتم» ولو با برچسب دروغین تکرار می‌کنید و توجیهات ترامپ حرام زاده را تکرار می کنید؟ عراق و ونزوئلا و ویتنام و.. هم بمب اتم داشتند؟ ▪️احمق‌ها یادمان هست که پسا جنگ ۱۲ روزه هم به جای توبه از گذشته نکبت بار و ننگین تان از «تغییر پارادایم» و «فرصت‌های از دست رفته» سخن گفتید تا بازهم جنگ را به در این خانه کشانید پس کی می فهمید که آمریکا زبان زور می‌فهمد، نه لبخندهای تهوع‌آور شما ▪️از ملتی که مقاومت کرده اید با برچسب فرصت‌سوزی یاد می کنید اما فرصت سوزی و در اصل خیانت به فرصت ها و ظرفیت ها کار شما بود که هشت سال با دولت روحانی، چرخ صنعت و دفاع این کشور را به بتن برجام سپردید. اگر امروز خللی در امنیت هست، ریشه در تفکر خر‌مسلکانه و ذلیلانه شما دارد که در مجلس ششم و دوران سیاه اصلاحات، بنای تحریم‌ها را با پالس‌های ضعف خود پی‌ریزی کردید شما همان‌هایی هستید که مثل ظریف، قدرت آمریکا را به رخ ملت می‌کشیدید و فرزندان تان را با پاسپورت و ویزای آن جا بزرگ کرده اید تا اثبات کنید رگی برای ایران ندارید ▪️وقیحانه‌تر از همه، پیشنهاد «رهبری جدید با پیام صلح» تان است! بی وطن ها مگر ما جنگ را شروع کردیم؟ این یعنی پیاده کردن دقیق نقشه ترامپ و هدف او از حمله، با این نسخه نباید شک کرد اتاق فرمان مشترک با سربازان ارتش آمریکا دارید؟می دانیم که می خواهید کلید کشور را تحویل قاتلان رهبر شهید، کودکان مظلوم ایران، فرماندهان عزیز و حاج‌قاسم بدهید اما در این خیال خواهید پوسید چرا که ملت بر خلاف شما غیرت دارند! دوران شما تمام شده است، دوران غارتگر بیت‌المال توسط زالوهای سیاسی تان، دوران خفه کردن صدای منتقدان با رسانه‌های زنجیره‌ای تان، دوران نابودی دستاورد های ملت و کند زدن به اقتصاد ملت توسط کن و شلواری های غوطه ور در آن بشه غربی تان، دوران همه شأن تمام شده ▪️شما سی و اندی سال است که مسئولیت کلان کشور داشته اسد و هر جا عقب‌گردی بوده، رد پای نحس شما آنجاست.شما از وظیفه نخبگان در جنگ گفته آید، مهم ترین وظیفه نخبگان آن اس بستن دهان یاوه‌گوی شماست. تا زحمت نیروهای نظامی را حرام دیاثت سیاسی تان نکنید ▪️اهالی ضرار، شما که نه شهید می‌دهید، نه می‌جنگید و نه غیرت دارید، حق ندارید برای مردان میدان نسخه بپیچید.حقا که زبان درازی شما از بین عرضگی ماست والا اگر امروز نواب صفوی‌ها زنده بودند، نمی‌گذاشتند جرثومه‌های نفاقی چون شما روی این زمین راه بروند و با سم های کثیف شأن خاک این کشور را آلوده کنند ▪️غیرت ملت ایران، دهان شما حرام‌لقمه‌های بی‌وطن را به نحوی گل خواهد گرفت که دیگر هوس پالس دادن به دشمن را نکنید. جواب ترامپ را با آتش می‌دهیم و جواب شما خائنین داخلی را با بردیدن زبان نفاقتان؛ این نه صدای من که فریاد خشم ملتی است که از خیانت‌های شما منافقان در طول چهل‌ سال گذشته به ستوه آمده است. حواستان باشد، این ملت دیگر بازی‌های شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت ▪️شما که در بیانیه خود از «عقلانیت» دم می‌زنید، عقلانیت را با بزدلی و جاسوسی اشتباه گرفته‌اید. شما که نه غیرت دارید و نه وطن،جایتان نه در سیاست،که در لاشه زار خوک های بی غیرت است. @secret_file
. 🔸هرکس می‌خواهد بلند شود، وقتش است🔸 🔹آیت‌الله حائری شیرازی🔹 ؟ حواس خودت را جمع کن، چشم هایت را بمال! آفتاب نزند و نمازت قضا بشود! نگو نشستم تا امام زمان بیاید! مثل اینست که به یک نفر گفتند نماز صبح بخوان، گفت نشسته‌ام آفتاب بزند بعد نماز بخوانم! آن موقع که دیگر قضا شده است! بعضی‌ها هم می گویند می‌نشینیم تا امام زمان که ظهور کرد، آن موقع دست به اسلحه می‌بریم، آن موقع کمر همت می‌بندیم؛ آن موقع می‌کنیم! خب بنده خدا، آن موقع که قضا شده است دیگر! اگر تو اهل پا شدن بودی، حالا پا می‌شدی. سپیدۀ امام دارد همه جای دنیا را می‌گیرد. این یعنی چه؟ یعنی نزدیک است که آفتاب بزند، هر کس می‌خواهد پا بشود باید پا بشود. می‌خواهد به تو بگوید که «فلانی! از این وعده‌ها به ما زیاد داده‌اند! هی می‌گویند امسال می‌آید، سال دیگر می‌آید!». حالا بگو ببینم، اگر از این وعده‌ها زیاد دادند، چند تا مرجع تقلید تا حالا حکومت تشکیل داده است؟ بشمار! هزار سال است امام زمان (ع) غائب است، [به جز امام و رهبری] کدام مرجع تقلید بوده که تشکیل حکومت داده است؟ اسم ببر. آن مرجع تقلیدی که فرمانده کل قوا شده است اسم ببر. آن مرجع تقلیدی که قوه مجریه و قوه مقننه و قوه قضائیه را عزل و نصب می‌کرده است اسم ببر. آن مرجع تقلیدی که با شرق و غرب در عالم جنگیده باشد، اسم ببر. به جز در این دوران جمهوری اسلامی، کسی نداریم. ✅ اگر بدنبال حکمت‌های ناب هستید، عضو کانال آیت الله حائری شیرازی شوید: eitaa.com/joinchat/454361092C75c4b499d3
پیش بینی آیت الله حائری شیرازی رضوان الله تعالی علیه عاقبت ایران و آمریکا: «ایران آمریکا را قورت می دهد،به معنای واقعی قورتش می دهد. مثل اژدها که مار را قورت می دهد. ایران آنقدر بزرگ می شود که آن(آمریکا) را مثل یک تیله مار قورتش می دهد. نه چین, نه شوروی، چیزی م‍َنِشون نیست(منظور اینکه چیزی نمی شوند) همه شان می ریزند به هم. این جبهه ای ها( ایرانی ها و یارانشان) موحدند.» بیمارستان نمازی آذرماه سال ۱۳۹۶
❇️💡 تکلیف «نبرد» یا «آتش‌بس» در سایه تبعیت از ولایت 🔻ما مردم ایران از عمق جان تابع ولایتم؛ اگر فرمودند ادامه نبرد، سمعاً و طاعتاً اگر فرمودند فعلاً آتش‌بس، سمعاً و طاعتاً ⚠️ منتهی اینجا یک نکته مهم هست که باید در کنار تاکید بر ولایتمداری گفته و تبیین شود تا بتوانیم برای امام جامعه بسط ید حداکثری ایجاد کنیم. 🔹تا قبل از اعلام موضع جدید رهبری، شایسته است مردم ولایتمدار ایران اسلامی این مواضع را داشته باشند:👇 - حضور حداکثری در صحنه، تا اغتشاشگران فرصت عرض اندام نداشته باشند. - مطالبه ادامه نبرد و نشان دادن حداکثر تاب‌آوری و انعکاس این پیام که حتی به قیمت جان خود و خانواده‌مان، به قیمت ماهها جیره‌بندی آب و برق و ... و به هر قیمتی حاضریم هزینه دهیم تا دشمن صهیونیستی را نابود کنیم. - حساس بودن به جریانات نفوذی داخلی برای جلوگیری از مطرح شدن گفتمان آنها برای سازش و تسلیم. - تمرکز حداکثری بر دشمن خارجی و صرف نظر کردن از اختلافات کم اهمیت داخلی - شناخت صحیح صحنه و نیفتادن در تله شناختی دشمن که می‌خواهد ما را نسبت به مسئولانمان بدبین و بی‌اعتماد کند و اجتناب از تخریب مسئولین. 📝پ‌ن: اینکه صرفاً تبعیت از ولی درصورت فرمان آتش‌بس را پررنگ کنیم، در این برهه راهبرد صحیحی نیست، بلکه اول باید مطالبه حداکثری برای ادامه نبرد را در دستور کار قرار دهیم و بعد بگوییم اگر به هر دلیلی امام جامعه تصمیم بر آتش‌بس گرفتند تبعیت خواهیم کرد.