eitaa logo
مدرسه‌ خوشبختی💫
50.4هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
386 ویدیو
113 فایل
💥اینجا قراره برسی به آرامش درونی 💥قراره درآمدت رو ۳ برابر کنی ✅فقط ۳ ماه با آموزش ها و انجام دادنـش بـه نـتـایـج عـالـی بـرس😇 ارتباط با ما : @adminfatemeh5575 @adminsomayeh6004
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔆خب بریم سراغ کد جهانی افزایش رزق و روزی💰 👇👇👇 9649130 👇👇👇 🔸 از چپ به راست و تک به تک بخونید 🔸روزی 36بار یا 108بار بخونید 🔸با باور قلبی بخونید 🔸حس خوب داشته باشید 🔸خودتون رو در وفور نعمت ببینید .
. و اما بریم نتایج کد جهانی جذب پول رو باهم ببینیم که غوغاااااا به پا کرده 😍😍😍 👇👇👇 .
باخوندن کد جهانی چه جذبای عالی داشتن 😍😍
بازم جذب پول باگفتن کد جهانی 😍😍😍
کلی جذب عااالی داشتن😍 خدایااااشکرت🌹🌹🌹
جذب۶۰میلیون پول🌹🌹🌹
از جایی که فکرشو نمی‌کردن ۴میلیون جذب کردن😍😍😍
دوستان عزیزم این کد با کد جذب پول فرق می‌کنه این برای رزق و روزی هست و ۳۶ بار در طول روز باید تکرار بشه
. ✅جذذذذذب ۵ میلیون پووووول خداااایاااااشکررررت کد جهانی جذب پول چه کررررده😍😍😍
. و دوبااااره جذذذذب پووول ۲ میلیوووون 😍😍😍😍 خدایا شکرت چققققد من خوشحال میشم شما جذب دارین 🥺🥺 .
. این جذب ها و این نتایج خییییلی منو خوشحااال می‌کنه ازت می‌خوام کلللی نتیجه بگیری و برای من بفرستی که من ذوق کنم 🫀🥺 خدایااااشکرت 🌹
. 🔆خب بریم سراغ کد جهانی افزایش رزق و روزی💰 👇👇👇 9649130 👇👇👇 🔸 از چپ به راست و تک به تک بخونید 🔸روزی 36بار یا 108بار بخونید 🔸با باور قلبی بخونید 🔸حس خوب داشته باشید 🔸خودتون رو در وفور نعمت ببینید .
. ذکر افزایش رزق و روزی فراوان از رسول اکرم «ص» « یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین » . این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارید فقر او بـه ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. «ان شاءالله
. و شما با تکرار این کد جهانی برای رزق و روزی نعمت های زیادی وارد زندگیتون میشه ✔️ گوشت ✔️برنج ✔️ میوه های زیاد ✔️لباس های زیبا ✔️مهمان هایی که حال شمارو عالی تر می‌کنه ✔️شادی های بیشتر .
. 📣یه بار دیگه کد جهانی جذب پول رو براتون میفرستم اگه انجام ندادی با باوووور قلبی و حس خوووووب انجام بددددده😍😍😍 👇👇👇 . 🔆کد جهانی جذب پول 71427321893 🔸کد و از چپ به راست بخونید. 🔸عدد به عدد بخونید 🔸در طول روز فقط یه بار بخونید 🔸تا ۷ یا۱۵ روز ادامه بدید 🔸با احساس عالی بخونید و پول رو ببینید که وارد زندگیتون شده 😍 🔸باورتون مثبت باشه .
. 🔆خب بریم سراغ کد جهانی افزایش رزق و روزی💰 👇👇👇 9649130 👇👇👇 🔸 از چپ به راست و تک به تک بخونید 🔸روزی 36بار یا 108بار بخونید 🔸با باور قلبی بخونید 🔸حس خوب داشته باشید 🔸خودتون رو در وفور نعمت ببینید .
. دوستان کد جهانی جذب پول و جذب رزق و روزی ☝️☝️☝️ .
جذب پول با کد جهانی جذب پول 😍😍
جذب برنج ایرانی سوغاتی از طرف دوستشون😍😍 خداروشکررررر 🙏🙏🙏
. انقد نتایج زیاده که از هیجان خوابم نمیبره خدااااایا شکرت بابت این جذب های عالی چقد هرروز اتفاقات عالی براتون بیوفته 😍😍😍 .
. سلام به دوستان عزیزم خوبین ؟😍 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚡️بهترین انتقام، یه موفقیت بزرگه از الان برنامشو بچین .
. 🔆ذهن انسان آهن ربا است و هر آنچه در میدان افکار ذهن وارد شود, مثل همان را، به سمت خود می‌کشاند. وقتی در حال جابه‌جایی اجسام هستید و آنها را مرتب میکنید همه ی آنها که شبیه هم و هم اندازه هم هستند را کنار هم قرار میدهید👌⭐️ شما هیچگاه وسایل شخصی خود را در کنار وسایل دیگران قرار نمی‌دهید همه چیز کنار هم و به تبعیت از همسان بودن با نظم خود در کنار هم قرار می‌گیرند. وقتی شما با خود در صلح باشید جهان آدمهایی را در اطراف شما قرار میدهد که با شما در صلح هستند😍🧡 وقتی شما میدان دید خود را برای فقر و نیستی آماده کنید دنیای شما با انسانهایی پر میشود که ذهن فقیری دارند. وقتی شما ذهن خود را برای بالغ شدن و ثروت آماده میکنید و‌ کانون توجه خود را به سمت فراوانی میبرید دنیای شما پر میشود از مسیرهای ثروتمند شدن و آدمهایی در اطرافتان قرار می‌گیرند که ذهن و زندگی شان با ثروت آمیخته شده است🌏💕 وقتی کلام شما به سمت ناسپاسی است، اتفاقاتی برایتان رخ میدهد که مطلوب شما نیست. زیرا بر نامطلوب بودن متمرکز شده اید. وقتی کلام شما در حال سپاسگزاری است دنیای شما پر از نعمت می‌شود زیرا ذهن خود را به وفور نعمتها سوق میدهید🦋👑 وقتی به خودتان و جسمتان عشق بورزید، دنیا و‌ انسانها به شما عشق میورزند.🌞✨️ به همین سادگی و زیبایی، ذهن آهن رباست ،افکار ،اجسام را جذب می‌کنند🧚‍♀️🌛 .
. 🔆بریم سراغ راز اعداد ۱۳:۱۳ و ۱۳:۳۱ 📣این عدد رو اگر به صورت اتفاقی ببینید کائنات میخواد بهتون بگه که شما نیاز به یک تغییر اساسی پ عمیق دارید 📣زندگی که دارید باید یه تغییر اساسی کنه و باید مثبت بشه ،فعلا زندگی تون نوسان داره که باید تموم بشه ✅عدد ۱۳نماد پایان دادن به اندوه و غم هست و شما در حال تغییر عادت ها و زندگیتون هستید که کائنات بهتون کمک می‌کنه و تشویق می‌کنه شمارو که بیشتر خوش بین باشید و قراره کائنات و جهان هستی مواظب شما باشه ✔️این عدد نماد تفکر تجارت و آگاهی هست 🌹 .
. این اعداد زندگی خیلی هارو داره تغییر میده و این کد ها هیچ گاردی برای ضمیر ناخودآگاه ما نمیاره و برای همین خیلی زود نتیجه میگیرید 😍 بریم باهم یکم نتیجه ببینیم😉 👇👇👇 .