eitaa logo
مدرسه‌ خوشبختی💫
45.7هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
409 ویدیو
113 فایل
💥اینجا قراره برسی به آرامش درونی 💥قراره درآمدت رو ۳ برابر کنی ✅فقط ۳ ماه با آموزش ها و انجام دادنـش بـه نـتـایـج عـالـی بـرس😇 ارتباط با ما : @adminfatemeh5575 @adminsomayeh6004
مشاهده در ایتا
دانلود
. شکرگزاری امروز که یادتون نرفته ؟😍 بیاین باهم سپاسگزاری کنیم👌 👇👇👇 .
. خدای مهربانم برای 💯 موهبت سلامتی ام شکرت که 💯 دستگاه عصبی بدنم که خیلی عالی کار میکنه شکرت 💯 ریه ها که باعث میشن خیلی خوب نفس بکشم شکرت 💯 پرده گوشم که کمکم میکنه صداها رو خوب رو بشنوم شکرت 💯 تک تک سلولهای بدنم شکرت 💯 جریان خون بدنم شکرت 💯 حس بینایی ام شکرت 💯 دست های قدرتمندم دست شکرت 💯 قدرت شگفت انگیز پاهام شکرت 💯بابت داشته های زندگیم شکرت 💯اینکه خونه ای دارم برای زندگی کردن شکرت 💯بابت درآمدی که دارم شکرت 💯بابت اتفاقات خوب زندگی شکرت . خدایا شکرت 🙏🏻 خدایا شکرت 🙏🏻 خدایا شکرت 🙏🏻
. سند آوردم براتون 😍 👇👇👇 .
⚡️أَنِ اشْکُرْ لِلَّهِ وَ مَن یَشْکُرْ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ وَ مَن کَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنىِ‏ٌّ حَمِیدٌ(لقمان-۲۷۷) ✅شکر خدای را به‌جای آور که هرکس شکر خدا را به‌جا آورد به سود خود سپاس گفته است و هرکس کفران کند خدا بی‌نیاز و ستوده است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بربم سراغ آموزش و یکم راجب قانون جذب بیشتر صحبت کنیم 😍 👇👇👇
. از اینجا به بعد مطالبی که میذارم رو با دقت بخون مچنه به خاطر من فقققققط به خاطر خودت 🫀 .
. 🔹آموزش قانون جذب با این تعریف آغاز میشه که این قانون با یک سری از تئوری های فیزیک خودش رو تحلیل می کنه 📣 این قانون میگه زمانی که ما بر روی موضوعی تمرکز می کنیم ذهن ما شروع به ارسال ارتعاشاتی می کنه که این امواج در اثر تمرکز و تکرار به هم تراز فیزیکی خودش تبدیل میشه . به عنوان مثال ❌ افرادی که زیاد در مورد بیماری صحبت می کنند مدام مریض می شوند ✔️افراد ثروتمند مدام در مورد پول فکر می کنند و صحبت می کنند افکار ما هم جنس خود را جذب می کند. شما همانی هستید که می اندیشید🌹 .
🔹زمانی که صحبت از قانون جذب هست در واقع این توضیح رومیدیم که چگونه میتوان با قدرت ذهن و احساسات، زندگی خودمون رو خلق کنیم. 🌔در این دنیا کسانی هستند که توی قطب یا توی گرمای زیاد زندگی می کنند. انتخاب با شماست که در چه موقعیتی زندگی کنید 🌟 شما میتونید با کنترل ذهن و تفکرتون و با توجه کردن و انرژی دادن به چیزهایی که دوست دارید اونها رو جذب کنید. ذهن انسان توانایی ای داره که می تونه با ارتعاشات و امواجی که به جهان هستی میده ما رو به سمتی هدایت کنه که با ارتعاش ما هماهنگ هست. 💥 انسان های که خیلی مثبت فکر می کنن و خیلی آروم هستن معمولا اتفاقات خوب برایشون میوفته . .
. و تمامی تمرینات و تکنیک هایی که من بهتون میگم همش با تحقیقات و با تجربه هست که در اختیار شما قرار داده میشه پس جدی بگیرید ✔️ .
. مخصوصا کدهای جهانی که افراد زیاد تونستن نتایج عاااالی بگیرن و شما اگر قدرت اعداد رو بدونید حتما برای به بار هم که شده از اعداد درست و اصولی استفاده میکنید 😍 .
. نتایج غوغا کردددده 😍 نه تنها توی دوره ی اسرار جهانی کد بلکه تمامی دوره ها غوغا کرده ✔️ و من خوشحالم از نتایجی که میگیرید ❤️ .
. سلام به دوستان عزیزم 😍 عصرتون بخیر 🌹 .
. 📣میدونستین که اسم شما ارتعاش داره ؟ 👇👇👇 @adminfatemeh5575 .
. اسم هر کدوم از ما ارتعاش خاص خودش رو داره و اینکه شما با اسمتون میتونید انرژی خیلی زیادی بگیرید 😍 .
. دوستان عزیزی که تازه به جمع ما اضافه شدین این دوره ی بی نظیر رو حتما گوش بدین و با ما در ارتباط باشین هر سوالی که دارید میتونید بپرسید 😍 👇👇👇 .
🔹دوره پاکسازی جسم و روح مدرسه خوشبختی در این کانال قدم به قدم بصورت حرفه ای توضیح داده شده برات با خیال راحت انجام بده و نتایج رو ببین👌😉 https://eitaa.com/joinchat/1736376608C122aa867d1 📣این تمرینات نتیجه های شگفت انگیزی برای افراد کانال داشته با خیال راحت تمرینات رو انجام بده و از نتایجش لذت ببر😊 حتما مطمئن شو فایلها رو گوش کردی👌 تیم ما پاسخگوی سوالات شما دوست عزیز هستند😍❤️ @adminfatemeh5575 .
. سلااام پرانرژی به الماس های مدرسه خوشبختی 💎 حالتون خوبه؟؟؟ 👇👇👇 @adminfatemeh5575 .
. سند 👌 👇👇👇 ✅وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنیّ‌ِ فَإِنیّ‌ِ قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَهَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ (۱۸۶-بقره) 🔆و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند ، من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت میکنم پس باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان آورند باشد که راه یابند .
. چقد آیه ها و معانی قرآن بی نظیییره و من هر بار میخونم تموم سلول های بدنم انرژی میگیره😍 .
. امروز می‌خوام راجب کدهای جهانی بیشتر صحبت کنم 😍 شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا اعداد انقد انرژی داره و ارتعاشش بالاست که افراد میتونن نتایج عالی بگیرن ؟ .
. 💯ببینید قوانین جهان هستی مجموعه ای از قوانین هست که خداوند به منظور راهبری و هدایت جهان هستی وضع کرده قوانین جهان هستی به طور مداوم و فارغ از مکان و زمان در حال فعالیت هست ✅ بر خلاف این که ما انسان ها تصور می کنیم برای رسیدن به خواسته هامون در این دنیا احتیاج به تلاش و تقلای بیش از حد نیست 📣 با درک بهتر قوانین کیهانی یا قوانین حاکم بر جهان هستی می تونیم بکوشیم تا زندگی خود را مطابق با این قوانین پیش ببریم در این صورت می تونیم با تلاش کمتر نتیجه ای مطلوب در زندگی بگیریم. با این حال استفاده و به کار گیری قوانین جهان هستی در عین سادگی و راحتی به تعهد بسیار بالایی احتیاج دارن اگر بتونید از قوانین هستی پیروی کنید🌹 .
. و رسیدن به خواسته ها با اعداد خیلی می‌تونه راحت باشه 😍 چون مستقیم روی ضمیر ناخودآگاه شما اثر می‌ذاره و یک میانبر هست برای رسیدن به خواسته ها🌹 .
. و نتایج بی نظیرتون من رو شگفت زده کرررده😍😍😍 .
. اول بریم یه کد جهانی بهتون بگم 😍 و بعد بریم سراغ نتایج عالیتون 👌 .
. یه کد عااااالی که قراره معجزه کنه برات و کللللی باهاش پول جذب کنی 😍 این کد جهانی خیلی قوی تر هست و هم ارتعاشش بیشتره و با تکرارش پول های غیر منتظره به سمتت میاد 😍 👇👇👇 .