eitaa logo
مدرسه‌ خوشبختی💫
55.7هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
390 ویدیو
113 فایل
💥اینجا قراره برسی به آرامش درونی 💥قراره درآمدت رو ۳ برابر کنی ✅فقط ۳ ماه با آموزش ها و انجام دادنـش بـه نـتـایـج عـالـی بـرس😇 ارتباط با ما : @adminfatemeh5575 @adminsomayeh6004
مشاهده در ایتا
دانلود
📣فروش۶۰میلیونی همسرشون👏👏👏 خداااایاشکرررت 🙏🙏🙏
📣۴۰میلیون تومان واریزی داشتن 💶💶💶 خداااایاشکرررت 🙏🙏🙏 واقعا بادیدن این همه نتایج بغض می کنم 🥺🥺🥺
. جذذذذذب ۱۰ میلیون پووووول به به چقدددد خوبه جذب پول 😍😍😍😍😍💰💰💰 .
. سلام به دوستان عزیزم 😍😍😍 .
. میبینم که غوغا به پا کردین تو این چالش ۱۰ میلیون 😍😍 این چالش یکی از بهترین چالش های منه چون انرژیش بالاست و هر کس که انجام بده خیلی زود نتیجه میگیره 📣مدرسه خوشبختی فقط با نتیجه میره جلو 💪 پس اگه چالش رو هنوز انجام ندادی سریع گوش بده و شروع کن به انجام تمرین و برای من تمریناتت رو بفرست و کلی پول جذب کن 💰 👇👇👇 .
. اینم چالش ۱۰ میلیون کامل گوش کن و تمرینی که گفتم رو انجام بده و برام بفرست منتظر نتایج عالیت هستم 💰 👇👇👇 . 👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣چالشی که معجزه زندگیتونه ✅این چالش در آمد شمارو بیشتر می‌کنه ✅مشتری های شمارو بیشتر می‌کنه ✅کلی پول میاد سمتتون 📣اگر که میخواین نتیجه بگیرید حتماااااا این چالش رو انجام بدین و کلی پول جذب کنید منتظر نتایج عالیتون هستم 👇👇👇 @adminfatemeh5575 .
. سلام عزیزای دلم 😍 خوبین ؟🌱 .
. از چالش بی نظیرمون چه خبر 😍 چقققققد نتایجتون عاااالیه خیلی بهتون افتخار میکنم بریم باهم چندتا نتیجه ببینیم و بعدش هم ازتون یه سوال دارم 😍 .
📣جذب۵میلیونی باچالش💰💰💰
📣مدرسه خوشبختی یعنی این ☝️هرروز فروش بالای ۲۰میلیون 💷💷💷 خداااایاشکرررت 🙏🙏🙏
جذب ۷میلیون😍😍😍 شماها لایق بهترین ها هستین عزیزم
📣بازم جذب۸میلیووون💶💶💶
. و اما سوال من ازت می‌خوام حتماجواب بدی🌹 👇👇👇 شما در جواب این سوال که علم بهتر است یا ثروت چه جوابی دادین همیشه؟ 👇👇👇 @adminfatemeh5575 .
. سلام عزیزای دل خوبین ؟🌹 .
. کلی دلم براتون تنگ شده بود 😍 ایتا از صبح قطع بود و منم نشستم کلی برنامه ریزی کردم 😁 شما از صبح چیکار کردین؟ 🌹 👇👇👇 @adminfatemeh5575 .
. خب دیشب ازتون یه سوال پرسیدم 😍 و سوالم این بود که شما در جواب این سوال که علم بهتر است یا ثروت چه جوابی دادین؟‌ و حالا می‌خوایم باهم یکم راجبش صحبت کنیم 🌹 .
. امشب راجب موضوع مهمی قراره صحبت بشه که ازت می‌خوام حتمممما با دقت بخونی🌹 .
. اول این که این سوال مثه این میمونه که بگی دست بهتره یا پا 😳 خب مشخصه جفتش مهم و کاربردیه حالا بریم بهتون تو این سوال چه باورهای محدودی هست که مثه زنجیر به پاهای همه قفل شده 😔 👇👇👇 .
. این سوال ریشه در کمبود فروانی داره یعنی افرادی که این نمونه سوال رو میپرسین ذهنیت کمبود فراوانی رو دارن 😊 .
. ✅باور بدتری که در این سوال وجود داره و همه رو هدایت میکردن که بگن علم بهتر است پول کثیف هست و انسانی که می خواد زندگی سالمی داشته باشه باید دنبال علم باشه .
. همین دو باور به تنهایی می تونه شما رو از پول و ثروت به راحتی دور کنه 😔 .
. ✅این باورها رو در همه جا رواج میدن مثل تلویزیون که در تمام سریالها و فیلم ها ادمای ثروتمند از راهای قاچاق و خلاف به ثروت رسیدن😌 انسانهای ثروتمند همیشه تنها هستند😔 انسانهای ثروت مند زندگی غمگینی دارن 😔 انسانهای ثروتمند خانوادی صمیمی و شادی ندارن 😔 فرزاندان افراد ثروتمند بخاطر پول پدر بهش خیانت میکنن 😔 انسانهای ثروتمند بدجنس و بی رحم هستند😔 در روزنامه ها با اخبار های منفی مثل قتل و کلاهبرداری و همه رو پیگیری اخبار های منفی کردن 😔 این باورها تا جایی در ذهن ثبت شده که با دیدن یک ادم سوار یه ماشین لوکس این فکر در ذهن میاد که معلوم نیست پول چند نفر رو بالا کشیده یا کار خلافی داره و ناخوداگاه حستون به اون ادم بد میشه 😔 انگار پول شما رو خورده و اون ماشین رو خریده
. ❌بزرگترین خیانتی که به هممون از بچگی شده می دونی چیه ؟؟؟ .
. ✅ذهنمون رو بدون اینکه خودمون انتخاب کنیم ☺️ برنامه ریزی کردن و میکنن با چی ؟؟ ❌رسانه ها مثل تلویزیون ❌روزنامه ❌اخبار ها ❌فیلم هایی سریالی و فیلم های سینمایی و فیلم های ترکی که سمه و چقدر راحت ادما گول می خورن و ذهنشون برنامه ریزی میشه😔 .