eitaa logo
مدرسه‌ خوشبختی💫
55.8هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
386 ویدیو
113 فایل
💥اینجا قراره برسی به آرامش درونی 💥قراره درآمدت رو ۳ برابر کنی ✅فقط ۳ ماه با آموزش ها و انجام دادنـش بـه نـتـایـج عـالـی بـرس😇 ارتباط با ما : @adminfatemeh5575 @adminsomayeh6004
مشاهده در ایتا
دانلود
. تو سال ۱۴۰۳ دو تا انتخاب داری 👇👇👇 ❌بشینی و تماشاگر موفقیت های دیگران باشی و به زندگی قبلیت ادامه بدی و هیچ تغییری نکنی یا ✅بلندشی و برای یک بار هم که شده تصمیم بگیری که زندگیت رو تغییر بدی و بشینی روی باورهات کار کنی و زندگیتو تغییر بدی و سال ۱۴۰۳ رو یک سال عااالی و رویایی کنی برای خودت و خانوادت .
. امشب با خدا خلوت کن 🌹 امشب بهترین شب هست برای تو و از خدا آرامش واقعی بخواه ❤️ .
. ✅بیاییم در این شب قدر عزیز تقدیر عالی را برای خودمان رقم بزنیم. البته من اعتقاد دارم تمام ایام و شب های سال لحظاتی هستند که اگر قدر یک شب آن را بدانیم آن شب شب قدر ما خواهد بود و تقدیر عالی را برای زندگی خودمان رقم خواهیم زد. بیاییم برای دریافت بهترین خواسته ها و رویاهایی که در ذهن داریم، در این شب قدر انرژی عظیم مثبتی را بر جهان هستی ارسال کنیم. چند توصیه قوی برای شب قدر دوست دارم فقط به این سه شب اکتفا نکنیم و همیشه سعی کنیم این توصیه ها انجام دهیم. اولین کاری که باید در این شب های انرژیکی انجام دهیم دعا و مراقبه است. هدفتان، خواسته هایتان را دعا و تجسم کنید. بدانید این لیللی قدر شب هایی است که تقدیر تو رقم خواهد خورد. تجسم کنید و باور کنید که در این شب ها و در انرژی عظیم این ایام اتفاقاتی عظیمی را با ارتعاشاتی که شما به واسطه تجسم تان، تفکرتان و احساس عالی به این جهان هستی ارسال می کنید رقم خواهد خورد. شک نکنید که این تجسم قوی و مراقبه قوی شما برای خواسته هایتان در این شب ها خیلی ارزشمند است. پس تجسم و مراقبه خواسته هایتان را این شب های مبارک شروع کنید و مراقب افکار و احساسات خود در این شب ها باشید و بدانیم که این شبی است که ما قادر هستیم اتفاقات عظیمی را رقم بزنیم و تقدیر عالی را برای خودمان ایجاد بکنیم .
. ✅توصیه عالی دیگری که باید در شب قدر انجام دهیم، دعای خیر برای اقوام، دوستان و هر کسی که التماس دعا به شما می گوید و شاید هم نگوید و شما به ذهنتان می رسد. برای خواسته دیگران، برای حاجات دیگران دعا کنیم. وقتی ما برای دیگران دعا می کنیم این درخواست دعای خیر برای دیگران اتفاقات عجیب ارتعاشی در وجود ما ایجاد می کند. چون وقتی شما دعای خیر می کنید همه خیر و برکات عالم را به شما می دهند. چون از انرژی درونی شما به جهان هستی ارسال شده است پس خیر و برکت اول برای خودتان جذب می شود. وقتی شما برای دیگران دعا می کنید خیر برای شما می آید. در روایت داریم وقتی کسی برای دیگران دعا می کند خداوند مژده می دهد که خواسته خودش را عطا کنید. وقتی شما برای دیگران خوبی ها را طلب می کنید این قدر بزرگ منش هستید که خواسته خود را نمی بینید و درحال دعا برای دیگران هستید. پس ارتعاش قوی تو برای دیگران باعث می شود که شما ارتعاش و انرژی مثبت به جهان هستی ارسال کنید و در جواب از همان جنس انرژی به سوی شما باز خواهد گشت. شما خیر محض می شوید و این عمل خیر باعث می شود که خیر به سمت خودتان بازگردد و کوپن خیر به ما داده می شود که بین دیگران تقسیم کنیم و ما به مرکز خیرات تبدیل می شویم. پس ما خودمان دارای خیر و برکت و سلامتی می شویم. دعای خیر برای دیگران باعث می شود شما به کانال خیر تبدیل شوید. .
📣سوال پرسیده می شود چگونه ارتعاشمان را مثبت کنیم؟ یکی از قوی ترین راه هایی که واقعا جواب می دهد دعای خیر برای دیگران است. وقتی شما برای دیگران دعا می کنید برای دیگران طلب خیر می کنید یک انرژی مثبتی برای او ارسال می شود و دقیقا همان ارتعاش برای خودتان هم ظاهر می شود. 🔹این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید نداها را صدا .
. 🔹شما در حال ارسال ارتعاش مثبت برای دیگران هستید این فرکانس مثبت از طرف دیگران و جهان هستی برای خودتان هم می آید و حتما آن را انجامش دهید .
. ✅کار دیگری که هم وجود دارد که توصیه می کنم در این شب قدر ، شب نزول قرآن انجام دهیم. قرآنی که نزول آن هنوز تمام نشده و همین الان هم در حال نزول است کتاب زنده است هر شب قران نازل می شود بیاییم در این شب قرآن را بر سر بگذاریم و بر سینه بگیریم و بگوییم خدایا این کتاب را بر وجود من نازل کن، بر دل و ذهن من جاری کن، در وجود من نهادینه و جاودان کن. اگر یکی از آیات قرآن بر ما نازل شود، زندگی مان به بهشت تبدیل می شود. بیاییم از خدا بخواهیم طرح الهی، ایده های ناب، خلاقیت و رسالتمان را بر ما نازل کند وقتی بزرگترین آیات نور الهی در این شب نازل شده است، خوب خواسته های ما که برای زندگی امروزمان به آن نیاز داریم چیزی نیست. از خداوند بخواهیم که خدایا طرح الهی و رسالتم را بر من نازل کن، آیاتت نشانه هایت، خوبی هایت و کتابت را بر من نازل و ظاهر کن. کتاب قرآن را بر سر بگیریم به این نیت که این همه ارزش و گنج بی پایان بر دل ما هم نازل شود و این گوهر با ارزش بر وجود ما هم جاری شود .
. ✅بیاییم برای ظهور خوبی دعا کنیم. روزی بیاید که ببنیم همه این جهان هستی پر از خوبی، صفا و سلامتی شده است و هیچ جا جنگ نیست و همه جا صلح و آرامش است، فراوانی هست، برکت و نعمت هست، همه به خواسته هایشان رسیده اند، همه خوشبخت شده اند، همه انسان ها در بهترین شرایط زندگی می کنند و به نحوی در بهشت زندگی می کنیم، برای این اتفاق دعا کنیم. این اتفاق کی رقم می خورد؟ موقعی که مولایمان حضرت صاحب الزمان (عج) ظهور کند و ایشان با آمدنشان عشق، فراوانی و برکت ایجاد کنند و فقر، بیماری، نگرانی و مشکلات را بر طرف می کنند .
. شب قدر شبی است که از هزار ماه برتر است یعنی حدوداً 83 سال یعنی یک عمر، یعنی یک شب می تواند تقدیر عالی ما را رقم بزند پس بیاییم در این شب عزیز دعای خیر برای او و برای عزیزانمان انجام دهیم و مراقبه و تجسم و را فراموش نکنیم و بهترین ارتعاش را در این شب ها بر جهان هستی ارسال کنیم. این شب های عزیز برای مشکلاتتون گریه نکنید ❌ این شب ها فقط خواسته های خودتون رو به جهان هستی اعلام کنید و بگید که چی میخواید ✅ .
. التماس دعا ❤️ .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🍃 آثار عجیب بند بند جوشن کبیر 🌺فراز 1👈🏻برای رزق و روزی. 🌺فراز 2👈🏻برای خلاص شدن از سختی. 🌺فراز 3👈🏻برای رفع دشمن. 🌺فراز 4👈🏻برای رسیدن به جاه و مقام و عزت. 🌺فراز5 👈🏻برای نزدیک شدن به خداوند. فراز 6👈🏻برای تواضع در برابر خداوند. 🌺فراز 7👈🏻برای روزی حلال. 🌺فراز 8👈🏻اگر کسی با شما وعده ای کرده ولی زیر قولش زده این بند را زیاد بخوانید. 🌺فراز 9👈🏻برای جلب محبت. 🌺فراز10_29_33_78👈🏻برای بستن زبان بدگویان و بد زبانان مثل شوهری که بدزبانی میکند و دشمنان. 🌺فراز11_15_17_27_44_46👈🏻برای آسان شدن در کارها. 🌺فراز 12👈🏻برای بخت گشایی جوان ها. 🌺فراز 13👈🏻برای سعادت مندی و خوشبختی 🌺فراز 14👈🏻برای آرامش. 🌺فراز 16👈🏻برای نجات یافتن نکیر و منکر 🌺فراز 18👈🏻اگر با شخص مهمی کاردارید مثل ادارات. 🌺فراز 19👈🏻برای آسان رد شدن از پل صراط. 🌺فراز 20_25👈🏻برای حفظ ایمان. 🌺فراز 21_26👈🏻برای رفع غم. 🌺فراز 22👈🏻اگر دوست دارید کارتان انجام بگیرد قبل از آنکه دنبال آن کار بروید چند روز این ذکر را بخوانید. 🌺فراز 23👈🏻برای پیدا کردن حال خوش در عبادت. 🌺فراز 24_30👈🏻برای دولتمند شدن و بخت بلند پیدا کردن. 🌺فراز 28👈🏻برای موفقیت در کارها مثل دانش آموزان. 🌺فراز 31👈🏻برای سرحال شدن در عبادت 🌺فراز 32👈🏻برای بالا رفتن درجه مثل درس خواندن. 🌺فراز 34👈🏻برای محبوب شدن پیش بزرگان. 🌺فراز 35👈🏻برای عزیز شدن در نظر مردم. 🌺فراز 36_-58👈🏻برای رفع شر. 🌺فراز 37👈🏻برای رفع حالت تهوع مانند خانم های باردار. 🌺فراز 38👈🏻برای دفع چشم و زخم. 🌺فراز 39👈🏻برای محفوظ ماندن مال 🌺فراز 40👈🏻اگر میخواهید به جایی بروید برای شگون آنجا قبل از رفتن بخوانید مانند اسباب کشی.سیسمونی.جهيزيه. 🌺فراز 41_86👈🏻برای رفع بلا 🌺فراز 42👈🏻رحمت خدا. 🌺فراز 43👈🏻برای رها شدن از معصیت و گناهان. 🌺فراز 45👈🏻برای عزیز شدن بزرگان مثل مديران. 🌺فراز 47👈🏻برای بسته شدن زبان مردم که پشت سر شما بدگویی نکنند. 🌺فراز 48👈🏻اگر برای نماز خواندن خواب میمانید. 🌺فراز 49👈🏻اگر دوست دارید به خواندن نماز شب نایل شوید. 🌺فراز 50👈🏻اگر در روز خوابید و دوست دارید ساعت معینی از خواب بیدار شوید. 🌺فراز 51👈🏻برای دفع جن ها. 🌺فراز 52👈🏻برای رفع ناراحتی ها. فراز 🌺53_54_88👈🏻برای رفع سرخک. 🌺فراز 55_63👈🏻برای رفع سردرد. 🌺فراز 56_57👈🏻برای رفع تهمت. 🌺فراز 59👈🏻برای رفع کمر درد. 🌺فراز 60👈🏻برای رفع بادهای سمی. 🌺فراز 61👈🏻برای کسانی که سرخک گرفته اند. 🌺فراز 62👈🏻برای وارد شدن در دریا. 🌺فراز 64_80👈🏻برای چشم درد. 🌺فراز 65👈🏻برای زکام. 🌺فراز 66👈🏻برای جلوگیری از سردرد مثل میگرن. 🌺فراز 67👈🏻برای نور چشم. 🌺فراز 68👈🏻برای کسانی که چشمشان نمیبیند. 🌺فراز 69👈🏻برای درد بینی. 🌺فراز 70_87👈🏻برای رفع قولنج 🌺فراز 71👈🏻برای کسانی که از اجنه میترسند. 🌺فراز 72👈🏻برای درد ساق پا. 🌺فراز73.74👈🏻برای درد دهان.لثه.زبان. 🌺فراز 75👈🏻برای رفع گوش درد. 🌺فراز 76👈🏻برای رفع دندان درد. 🌺فراز 77👈🏻برای رفع بلا مثل سیل و زلزله ... 🌺فراز 79👈🏻برای کسانی که نميدانندکجایشان درد میکند. 🌺فراز 81.84👈🏻برای کارهای مهم مثل خواستگاری و خرید خانه. 🌺فراز 82👈🏻برای درد حلق مثل مداحان. 🌺فراز 83👈🏻برای رفع دردهاي بدن. 🌺فراز 85👈🏻برای رفع همه بیماری ها. 🌺فراز 95👈🏻برای جلوگیری از کمردرد قبل از آنکه کمرتان درد بگیرد. 🌺فراز 96_98👈🏻برای رفع مکروها. 🌺فراز 97👈🏻برای آزادی زندانی. 🌺فراز 99👈🏻برای آنکه مریض نشوید. 🌺فراز 100👈🏻اگر میخواهید همیشه دعاهایتان مستجاب شود .https://eitaa.com/joinchat/1176305893Cb44283036e
. دوستان عزیزی که تازه به جمع ما اضافه شدین این دوره ی بی نظیر رو حتما گوش بدین و با ما در ارتباط باشین هر سوالی که دارید میتونید بپرسید 😍 👇👇👇 .
🔹دوره پاکسازی جسم و روح مدرسه خوشبختی در این کانال قدم به قدم بصورت حرفه ای توضیح داده شده برات با خیال راحت انجام بده و نتایج رو ببین👌😉 https://eitaa.com/joinchat/1736376608C122aa867d1 📣این تمرینات نتیجه های شگفت انگیزی برای افراد کانال داشته با خیال راحت تمرینات رو انجام بده و از نتایجش لذت ببر😊 حتما مطمئن شو فایلها رو گوش کردی👌 تیم ما پاسخگوی سوالات شما دوست عزیز هستند😍❤️ @adminfatemeh5575 @adminsomayeh6004 .
. سلام به دوستان عزیزم😍 .
📣ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺻﺪﺍی ﮔﺮﻡ ﺧﻨﺪه های ﺁﻓﺘﺎب ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺗﺮﺍﻧﻪ های ﺩﻟﻨﻮﺍﺯ ﺑﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﻛﻮﭼﻪ ﻭ ﻧﺴﻴﻢ ﻭ ﭘﻨﺠﺮه ﻳﻚ روز ﺗﺎﺯه، ﻳﻚ ﺳﻼﻡ سلام روز بخیر امروزتون سراسر شادی و آرامش و مهر .
. فعالیت کانال مدرسه خوشبختی به صورت رسمی شروع شد😍😍😍 .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعالیت کانال مدرسه خوشبختی به صورت رسمی شروع شد 😍 امیدوارم تعطیلات حسابی بهتون خوش گذشته باشه 🌹 .
. سلام به دوستان عزیزم 🌹 بریم سراغ به نکته ی خیلی مهم 👇👇👇 .
. می‌خوام بهتون ۸ هشدار که نشون میده که شما نیاز به پاکسازی دارید رو بهتون بگم 😍 .
. 1⃣افت انرژی داری و مدام کسل هستی حتما برات اتفاق افتاده که در طول روز بی انرژی بشی و کسل و بی حال باشی و این به خاطر اینه که یه سری سیاهی ها وجودت رو فرار گرفته 😔 .
. 2⃣عصبی هستی و یا احساس افسردگی داری در طول روز با دوستان ،خانواده ،همسر وارد بحث میشی و دعوا می‌کنی و مدام عصبی هستی و این دقیقا به خاطر همون سیاهی های وجودته😔 که باید پاکسازی بشه .
. 3⃣خواب خوب و با کیفیت نداری دیدید دیگه مثلا هرشب که میخوابی و صبح بیدار میشی حس می‌کنی اصلا نخوابیدی و مدام حسن بده و این دقیقا به خاطر سیاهی های بدنته .
. 4⃣بی اشتها هستی و یا برعکس خیلی ریز خواری داری این اتفاق برای خیلی ها میوفته اینکه کلا در طول روز هیچی نمیخورن و همش فک میکنن سیرن و یا افرادی که مدااااام در حال خوردن هستن و تا اخرشب مدام در حال خوردنن حتما باید بدنشون پاکسازی بشه .
. 5⃣افرادی هستن که جوش و لم پوستی زیادی دارن و یا مدام مریضن برای بعضی ها این اتفاق میوفته که مریض میشن همش مثلا یه روز گوارشی ،یه روز گلودرد،یه روز پا درد،یه روز معده درد ،یه روز سردرد و همه ی اینا به خاطر سیاهی های وجودشونه .