eitaa logo
⭕خبر‌فورے⭕
5هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.4هزار ویدیو
24 فایل
•﷽• 🌍 کانال خبری فوری 🌍 🇮🇷 پوشش اخبار سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، مذهبی 🇮🇷 🌐پوشش اخبار بین‌الملل از واشنگتن تا پکن🌐 ♨️ با خبر فوری همراه باشید♨️
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ چطور برای بچه‌هایمان خاطره‌های محرمی بسازیم چند ایدهٔ ساده برای فعالیت بچه‌ها در ماه محرم
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور هرچی رو دیدیم باور نکنیم؟ 🔹در دنیای امروز همه در جامعه، از خانواده تا شرکت‌ها، سعی دارن که باورپذیر باشن، حتی در شرایطی که صادق و راستگو نیستن! 🔹اما اونها از چه روش‌هایی استفاده می‌کنن و چطور مچشون رو بگیریم تا گول نخوریم؟
♦️پابند الکترونیکی برای مدیران متخلف پیش‌فروش خودرو 🔹دادستان تاکستان: در راستای اجرای تصمیم کارگروه استانی نظارت بر عملکرد شرکت‌های پیش‌فروش خودرو و با توجه به حجم شکایات مردمی، تا به امروز اکثر مدیران این شرکت‌ها پابند خود را دریافت کردند. 🔹دستگاه قضایی پیگیر مطالبات مردم بوده و به مردم اطمینان می‌دهد با جدیت پیگیر بازگرداندن حقوق سرمایه‌گذاران خواهد بود.
♦️سهمیه سوخت این خودروها قطع می‌شود 🔹مهدی قمصریان، سرپرست ستاد سوخت، با تأکید براینکه بیش از ۱۷ هزار خودرو سنگین بدون بیمه در حال ترددند،گفت: 🔹رانندگان این وسایل نقلیه اگر بیمه شخص ثالث تهیه نکنند، سهمیه سوختشان قطع می‌شود.
📌آخرین قیمت ارزهای دیجیتال در بازار
♦️سقوط سنگین قیمت خودروهای وارداتی / لیست را ببینید!
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): براى شهادت حسین(ع)، حرارت و گرمایى در دل‌هاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی‌شود. امروز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ۱ محرم ۱۴۴۴ ۱۹ جولای ۲۰۲۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی از زلزله ۶.۵ ریشتری که آمریکای مرکزی را لرزاند 🔹زلزله‌ای به بزرگی ۶.۵ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) آمریکای مرکزی را لرزاند.
افزایش طول عمر با توت!
♦️دادگاه «سپیده قلیان» به دلیل عدم رعایت حجاب تشکیل نشد مسئولین برگزاری دادگاه قلیان: 🔹دادگاه سپیده قلیان که قرار بود صبح امروز به شکل آنلاین برگزار شود، به دلیل عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی متهمه لغو شد. 🔹شاکی این پرونده آمنه سادات ذبیح پور است. سپیده قلیان پس از آزادی در فضای مجازی خود اعلام کرد که آمنه سادات ذبیح پور در مراحل بازجویی او حضور داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرت‌زنی و هذیان‌گویی بایدن در دیدار با هرتزوگ 🔹رئیس‌جمهور آمریکا که به داشتن رفتارهای عجیب معروف است، در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی در حال چرت‌زنی بود. 🔹بایدن در جریان دیدار با رئیس‌ رژیم صهیونیستی می‌گفت: «اسرائیلی‌ها و فلسطینیان....آم....در یک سطح سیاسی.....آن‌ها...آم...و .....آم...آن‌ها آم....و....من... اگوای اندهول و کل شگوام... و اوه...»
♦️ 🔹جواد بازیاران، دوبلور پیشکسوت درگذشت. 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه: توقیف نفتکش انگلیسی در کتب درسی مطرح شود. 🔹شاخص کل بورس با افزایش ۱۶ هزار و ۶۶۲ واحد به ۲ میلیون و ۱۶ هزار و ۳۸۲ واحد رسید.
بمب ساعتی آلودگی آب فعال شد/پنج و نیم میلیارد نفر در معرض آب ناسالم 🔹طبق گزارش مجله نیچر واتر، محققان با انجام یک مدل‌سازی نشان دادند احتمالا تا سال ۲۱۰۰، پنج و نیم میلیارد نفر در سراسر جهان در معرض آب آلوده قرار می‌گیرند. 🔹محققان کیفیت آب‌های سطحی را بر اساس سه دیدگاه مختلف از آب و هوا و توسعه اجتماعی-اقتصادی آینده ترسیم کردند. در همه موارد، جنوب صحرای آفریقا یکی از مناطقی است که بیشترین آسیب را می‌بیند. 🔹در چند دهه گذشته، شرق آسیا و منطقه اقیانوس آرام بیشترین آلودگی آب‌های سطحی را داشته اند. دلیل این امر رونق صنعتی شدن و افزایش جمعیت اعلام شده است که منجر به افزایش تقاضا برای آب در مناطقی شده که زیرساخت‌های لازم را برای پشتیبانی از آن ندارند./آنا
حکم افسانه بایگان صادر شد: دو سال حبس تعزیری و مراجعه هفتگی به روان‌شناس 🔹افسانه بایگان به دو سال حبس تعزیری و مراجعه هفته مراجعه به روان‌شناس محکوم شد./جماران
🔻واردات خودرو تقریبا هیچ 🔹آمارهای رسمی گمرک از ورود «تقریبا هیچ» خودرو به کشور حکایت دارد. 🔹️طبق آمارهای اعلام‌شده در بازه زمانی ابتدای بهمن۱۴۰۱ تا انتهای خرداد سال جاری، با وجود تمام وعده‌های سیاستگذار مبنی بر ورود ۲۰۰هزار خودرو تا سه‌ماه نخست امسال، تنها ۲۸۰دستگاه وارد کشور شده است.
🔴 هفت مهمان خارجی بازار خودرو 🔹 در حال حاضر ورود هفت برند خارجی به بازار خودروی کشور تقریبا قطعی شده است. این هفت برند شامل هیوندایی، کیا، فولکس واگن، اشکودا، چانگان، زوتی و دانگ‌فنگ است که نمایندگی‌های آنها در ایران را منتخبی از خودروسازان دولتی، بخش خصوصی و شرکت‌های واردکننده تشکیل می‌دهند. 🔹 از هر کدام از این برندها تعدادی خودرو وارد گمرکات کشور شده و برخی نیز ترخیص و هم‌اکنون در نمایشگاه‌های مربوط به شرکت‌های واردکننده، قابل رویت هستند. با این حال، روند کلی واردات به دلایل مختلف به‌خصوص مشکل تامین ارز، بسیار کند پیش می‌رود و حتی ترخیص خودروها از گمرک نیز روندی لاک‌پشتی دارد.
♦️ تداوم ریزش قیمت ها در بازار خودرو 🔹️روز گذشته تیبا در بازار به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان و تیبا۲ در حدود ۳۳۰ میلیون تومان به فروش رفت. 🔹️کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان ادامه دارد، به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ریزش تا حدود ۲۵ میلیون تومانی برخی خودروها بودیم. 🔹️گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که تیبا در بازار به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان و تیبا۲ در حدود ۳۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.