eitaa logo
خبر جهادی
328 دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.8هزار ویدیو
12 فایل
تحولات میدانی منطقه و جهان اسلام https://virasty.com/khabarjahadi https://rubika.ir/khabarjahadi https://splus.ir/khabarjahadi
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️همچنان اتفاق امروز بیمارستان‌شفا بحث داغ بین دوستان است: خبر از آنجا شروع شد که الجزیره در پخش زنده در حال گفتگوی تلفنی با یک زن از وضعیت بیمارستان شفا سوال می‌کند. عمق فاجعه را در آنجا در این چند روز میگوید، از جمله تجاوز 🔴الجزیره خبر را عاجل و برجسته میکند و فراگیر می‌شود.‌ اما سکوت دیگر رسانه ها و عدم اشاره حماس و عدم اشاره وزارت بهداشت غزه و یا هلال احمر و آنروا و... قضیه را مشکوک میکند. الجزیره در برخی صفحات از جمله صفحه اصلی و لینک اصلی سایت بر می‌دارد. هر چند در برخی صفحات دوم و سوم مثل الجزیره مباشر هم چنان خبر هست.... در داخل قضیه بسیار داغ می‌شود و سوال! برخی دوستان خبری پخش می‌کنند که سازمان ملل تایید کرده است؛ خبری که مال حدود ۲ ماه پیش است و آن زمان صدای صهیونیست ها را در آورد ✅با همه اینها: به نظرم داستان غزه اینقدر حرف برای گفتن داره که نیازی به دعوا و ضریب دادن این اتفاق مشکوک یا حداقل غیر قابل اثبات نیست ضمن انکه سکوت بقیه مثل حماس و وزارت بهداشت و..مسیله رو سخت تر میکنه.... 🔴مگرنه انگار چنین جنایات و بدترش در این‌ ۱۷۰ روز رخ نداده که حالا تایید و تکذیب آن تغییری در معادلات و احساسات رخ دهد؟
🛑 بلومبرگ: امشب 12 بمب افکن استراتژیک Tu-22 و 14 بمب افکن سنگین Tu-95 و 13 جت MiG-31 در غرب روسیه به پرواز درآمدند. 🔺چنین گروهی می تواند 184 موشک کروز شلیک کند.این تصویر از پوتین فقط یک تصویر نیست که امشب در رسانه ها پخش شده است. 🔸مطمئنا اوکراین و ناتو پاسخی در سطح استراتژیک دریافت خواهند کرد که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده اند .
‼️وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا در نوار غزه تا این لحظه به بیش از ۳۲۲۲۶ نفر افزایش یافته است و شمار مجروحان هم به بیش از ۷۴۵۱۸ نفر رسیده است.
⭕تک تیراندازان فلسطینی سه تروریست اسراییلی را حین ارتکاب جنایت در غزه به هلاکت رساندند. روز یکشنبه یکی از روزهای سخت تروریست‌های صهیونیست‌ در دستکم دو هفته اخیر بوده است.
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ {مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً} - صَدَقَ الله العَليّ العَظِيم بمزيد من الفخر والإعتزاز، تزف المقاومة الإسلامية الشهيد المجاهد محمد ابراهيم الزين "ذوالفقار" مواليد عام ١٩٩٥ من بلدة شحور في جنوب لبنان، والذي ارتقى شهيداً على طريق القدس.
🔹دستگاه امنیت ملی عراق روز گذشته از از دستگیری ۹ تن از عناصر گروه تروریستی داعش در استان‌های نینوا و الانبار خبر داد.
🔹منابع محلی از پرواز چند فروند پهپاد انتحاری ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر می‌دهند.
🔴آژیر خطر در اشدود بعد از ۶ ماه جنگ باز به صدا درمیاد
🔴اژیرنفوذ پهپاد به الجلیل
🔴آژیر خطر نفوذ پهپاد به جولان
شاباک گفته یه سری سلاح که از طریق ایران وارد کرانه شده رو پیداکردیم توش ارپی جی و موشک ضدتانک بوده به روزهای داغ کرانه سلام کنید
آمریکا وتو نکرد، پیشنهاد سازمان ملل مبنی بر آتش بس بی قید و شرط فوری برای اسرا پذیرفته شد، نتانیابو دستور داد سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن لغو شود
‼️وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا در نوار غزه تا این لحظه به بیش از ۳۲۳۳۳ نفر افزایش یافته است و شمار مجروحان هم به بیش از ۷۴۶۹۴ نفر رسیده است.
❌فشار آمریکا کار ساز شد، آزادی اسرای اسرائیلی به پیش نویس افزوده شد 🔹۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم رأی ممتنع داد. 🔴شورای امنیت سازمان ملل پیش‌نویس قطعنامه‌ای که خواستار آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان و آزادی اسرا می‌شود را تصویب کرد.
🔴آژیر خطر در عسقلان به صدا درامد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات مقابل وزارت جنگ رژیم در اعتراض به عدم آتش بس و آزادی اسرا
🚨 کاخ سفید: قطعنامه شورای امنیت الزام‌آور نیست یک مقام کاخ سفید در اظهاراتی گفت که قطعنامه شورای امنیت برای ایجاد آتش‌بس در غزه الزام‌آور نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون اردن عبور مردم از موانع و پلیس و حرکت به سمت سفارت اسرائیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اردن تجمع حمایت از فلسطین روبروی سفارت منحوس اسرائیل
🔹المیادین: اسماعیل هنیه رهبر حماس فردا به تهران سفر می کند
🔴گزارش‌های اولیه از حمله ارتش تروریستی آمریکا به اهدافی در شهرهای البوکمال و المیادین واقع در استان دیرالزور حکایت دارد.