eitaa logo
خبر جهادی
328 دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.8هزار ویدیو
12 فایل
تحولات میدانی منطقه و جهان اسلام https://virasty.com/khabarjahadi https://rubika.ir/khabarjahadi https://splus.ir/khabarjahadi
مشاهده در ایتا
دانلود
میگن دو سه تا پهپاد اصابت کرده
🔸هم اکنون تظاهرات بزرگ در تل آویو علیه نتانیاهو
‼️حمله رژیم صهیونیستی به آتش‌نشانان لبنانی ▪️پهپاد رژیم صهیونیستی به آتش‌نشانان لبنانی که در حال خاموش کردن آتش در دره های فرون بودند حمله کرد. آنها برای خاموش کردن آتش که به خاطر حملات سنگین دیشب دشمن به راه افتاده بود در حال تلاش بودند. وزارت بهداشت لبنان حمله به یک سازمان رسمی دولت لبنان را محکوم کرد. این دومین حمله علیه نیروهای امدادی در کمتر از ۱۲ ساعت گذشته است. ➖ سه آتش‌نشان در این حمله به شهادت رسیدند و دو تن دیگر از آنان مجروح شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️شهادت سومین برادر روحانی لبنانی ➖یکی از آتش‌نشانان شهید امروز، برادر شیخ محمد بزّی بود. ایشان را در یکی از مراسم دفن شهدا می‌بینید که با وجود بمباران رژیم صهیونیستی ذره‌ای ترس در دلش نمی‌افتاد و حتی لحظه‌ای درنگ در صدایش ایجاد نمی‌شود. ➖افراد موجود در این تشییع از جنبش امل هستند. امام موسی صدر و شهید چمران در لبنان جامعه مقاوم ساختند و اینکه کسی فکر کند بدون پول و کمک ایران، مقاومت در لبنان خاموش می‌شود سخت در اشتباه است. ➖مقاومت لبنان پیش از انقلاب ایران وجود داشت، فعال بود و بدون انقلاب ایران هم مادامی که خطر رژیم توسعه طلب و ضد بشری صهیونیستی وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ماشین اتش نشانی که هدف حمله تروریست‌ های صهیونیست قرارگرفت ‌ باعث شهادت چند اتش نشان لبنانی شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕امروز پهپاد های حزب الله به سمت هدف در شمال فلسطین اشغالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تظاهرات 500 هزار نفری (:!) در تل آویو برای توافق با حماس و آزادی اسرا
🔴صدای انفجار مهیبی در نتیووت و شهرهای اطراف شنیده شده
‼️صدای حاصل از حملات تروریست‌های صهیونیست به اونقدر زیاد بوده که خودشونم ترسیدن خدا به داد زن و بچه های غزه برسه
🔥 وعده صادق ۱، نمایش قدرت و عملیات بعدی اعمال قدرت است 🔻 محمد آل‌صادق سفیر ایران در عراق: ◽️ پاسخ ایران به اسرائیل حتمی خواهد بود زیرا مهمان ما در خانه ما کشته شد و انتقام او را خواهیم گرفت. ◽️ ایران پاسخ خواهد داد و وعده صادق ۱ نمایش قدرت بود و عملیات‌های آینده اعمال قدرت خواهد بود. ◽️ گروه‌های مقاومت، آزادی و استقلال خود را دارند و این شرم آور است که آنها را "عوامل ایران" توصیف کنیم. ◽️ ارتباط با سفیر آمریکا افتخاری برایم ندارد و روابط ایران با واشنگتن قطع شده است. ◽️ ما اسنادی داریم که حضور هسته‌ها و عوامل موساد در اربیل را تایید می‌کند و مجبور شدیم اربیل را بمباران کنیم. ◽️ هرکس داعش را به وجود آورد همچنان او را تهدید می‌کند؛ آمریکایی‌ها تعدادی از اعضای داعش را از زندان‌های سوریه آزاد کردند و این یک تهدید است.
🔥یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن: نیروهای پدافندی ما یک فروند پهپاد MQ9 آمریکایی را در آسمان یمن منهدم کردند ➕ این هشتمین پهپاد MQ9 است که یمنی‌ها در مدت اخیر سرنگون کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بالفيديو | مشاهد من عملية استهداف المقاومة الإسلامية ثكنة بيرانيت التابعة لجيش العدو الإسرائيلي على الحدود اللبنانية الجنوبية
29.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️بالفيديو | مشاهد من عملية استهداف المقاومة الإسلامية تجهيزات تجسّسيّة في مواقع بركة ريشا والجرداح التابعين لجيش العدو الإسرائيلي على الحدود اللبنانية الجنوبية
🔥 در پی حمله مسلحانه یک راننده اردنی در گذرگاه مرزی الکرامه واقع در مرز شهر اریحا، سه صهیونیست کشته شدند. ▪️این عملیات پس از بازرسی کامیون و حرکت به سمت محل تخلیه کامیون ها صورت گرفت. ▪️مجری عملیات ضدصهیونیستی از یک قبضه اسلحه کمری استفاده کرده که پیش از عملیات موفق به قاچاق آن در کامیون خود شده بود. ▪️مجری از فاصله بسیار نزدیک با صهیونیست‌ها درگیر شده و گلوله های خود را به سر آنها شلیک کرده است.
📸 اولین تصویر از شهید ماهر حسین ذیاب الجازی، عامل حمله مسلحانه به صهیونیست‌ها در گذرگاه مرزی الکرامه. او اهل منطقه ادرح در اردن بود و ۳۹ ساله داشت.
🔥 هر سه کشته عملیات گذرگاه الکرامه، از نیروهای نظامی اسرائیلی بوده‌اند.
تاکید دوباره بر زنده بودن محمد ضیف اسامه حمدان رهبر حماس: 🔹حال برادر محمد ضیف، ابوخالد خوب است و او همچنان در راس کار خود قرار دارد و نقش خود را به عنوان رهبر مقاومت انجام می دهد و همه شایعاتی که منتشر شد باعث نشد او کنار بنشیند 🔥 او همچنان در موقعیت خود است و علیرغم گذشت بیش از 330 روز از جنگ، نه او، نه سربازانش، نه کارکنانش عزم خود را از دست ندادند و نه اراده آنها تزلزل پیدا کرد
🔸جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی شب گذشته با سه حمله هوایی، منطقه میتم در استان اب را بمباران کردند.
📷 پخش شیرینی توسط اردنی‌ها پس از عملیات شهادت‌طلبانه در گذرگاه الکرامه