eitaa logo
قیام امام زمان ( عج) نزدیک است ✌️
211 دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
10.4هزار ویدیو
72 فایل
السلام علیک ایها القائم سلام بر تو ای مولایی که تمام حق های بر زمین مانده قیام تو را انتظار میکشد... و دلهای غمدیده به امید قیام تو می تپد صحیفه مهدیه زیارت بقیة الله ارواحنا فدا در سختی‌ها #الهم عجل لولیک الفرج ارتباط با ادمین @hemati7975
مشاهده در ایتا
دانلود
10.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۷ رکورد جهانی «پیاده‌روی اربعین» ▫️ خیلی‌ها نمی‌دانند که «پیاده‌روی اربعین» رکوردهای جهانی دارد؛ این پیاده‌روی را که شیعیان با عشق و ارادت می‌روند، خدا نظر کرده به آن و یکتا شده در جهان. اولین رکوردش هم اینکه «بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه جهان» است.
🔴 امثال شریح قاضی و ابوموسی اشعری ها هم با معیارهای امروز، استاد دانشگاه بودند! 🔻از اسم استاد دانشگاه تعجب نکنید. امثال شریح قاضی، ابوموسی اشعری و به طور کلی بخشی از کسانی که در طول تاریخ در مقابل حق و یا منافع مردم ایستادند، اگر امروز بودند، در حد استاد دانشگاه و یا شاید بالاتر از استاد دانشگاه بودند. 🔻" بلعم باعورا " در عصر موسى (ع) زندگى مى‌كرد و از دانشمندان و علماى مشهور بنى اسرائيل محسوب مى‌شد (ر.ک تفسیر نمونه، ج7، ص 14) ⏪ قطعاً در جمهوری اسلامی، جمع کثیری از اساتید دانشگاه داریم که نسبت به دین و کشور خود متعهد و در حال تربیت نسل آینده و خدمت به کشور هستند. اما به صورت موردی، عده قلیلی از اساتید دانشگاه هم هستند که به طور علنی بر خلاف منافع کشور و مردم قدم بر می داند، به مقدسات حمله می کنند و در فتنه ها علیه جمهوری اسلامی شمشیر می کشند. ⚠️ این افراد از روی اشتباه به دانشگاه آمده اند و حقشان، سوت و کف زنی هرزه ها و فواحش و افراد کم عقل است نه مکان مقدس دانشگاه! ⏪ وجود این افراد در دانشگاه ها، خیانت به اعتماد مردم به نظام است. چرا که مردم به نظام اعتماد می کنند و فرزندان خود را برای تربیت و رشد، به دانشگاه جمهوری اسلامی می فرستند.
هدایت شده از هادی زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا اباعبدالله ما نه برای ثواب اومدیم، نه برای بهشت....😭😭
. گلّه گاوچران های آژاکسی ♦️کار رسانه های زنجیره ای، به رفتار گلّه ای رسیده است: محتوای مغرضانه، از سوی چند نفر تولید می شود و بقیه برده وار، بدون کمترین بررسی بازنشر می کنند. 🔹از جمله این خبر؛ "در ادامه‌ خبرهای اخراج اساتید دانشگاه‌ها، سعید حدّادیان مداح معروف، استاد دانشگاه تهران شد". ♦️بین انبوه زنجیر شدگان در شبکه عنکبوت، یک نفر با شخصیت پیدا نشده که جست و جوی مختصری بکند و ببیند ویکی پدیای خودشان درباره آقای حدادیان نوشته: "از سال ۱۳۷۶ در دانشگاه تهران تدریس می کند"؛ 🔹یعنی از ۲۶ سال قبل و پس از آغاز به کار دولت خاتمی. به عبارت دیگر، ۲۶ سال سابقه تدریس در دانشگاه تهران دارد و ۴ سال دیگر به سن بازنشستگی می رسد. ♦️سوال: VOA و BBC کارگزاران دو دولتی هستند که کودتای آژاکس را مرداد ۱۳۳۲ علیه نهضت ملی شدن نفت انجام دادند و رژیم سرسپرده پهلوی را احیا کردند. ۴ ماه بعد ساواک و ارتش شاه، دانشجویان را در دانشگاه تهران به خاک و خون کشیدند. 🔹شرق، اعتماد، خبر آنلاین، عصر ایران، جماران، انتخاب، انصاف نیوز و...، چه صنمی با یگان رسانه ای بانیان سرکوب نهضت نفت و آن جنایت بزرگ در داشگاه تهران دارند؟! ✍ محمد ایمانی
هدایت شده از هادی زاده
شاعر اهل بیت باشی... پست بذاری توی پیاده روی که: در راه رسیدن به تو ای کاش بمیرم! و برسی به عمود ۶۱۰ ایست قلبی کنی و تمام! چقدر قشنگ به آرزوت رسیدی! آقای ... شادی روحشون صلواتی بفرستیم کاش روح ما هم اینجوری شاد بشه ما رو اینجوری بخرن👌 ☘
خانمی،دافی،روسریتو باز کن، کانال های روبیکا،حجاب استایل ها، مانتوهای عبا،بلاگرهای با حجاب ارایشی، کشف حجاب ها، حضور مردان در واگن های بانوان، ابتذال سینمای خانگی وتئاترها و رقص نگار جواهریان ها اتفاقی نیست.پروژه بزرگ استحاله فرهنگی خانواده با محوریت زن و نوجوان ایرانی با جدیت تمام در حال اجراست ✍عالیه سادات
⛔️انحراف «حجاب استایل» پیامد تبیین نادرست «حجاب اسلامی» مراجعه به آمار و گزارش‌ها بیان‌گر آن است که شیاطین در حال ترویج افسار گسیخته بی‌عفتی و روابط نامشروع در نقاط مختلف دنیا به‌ویژه در جوامع مسلمان هستند. دسترسی آسان و کم‌هزینه بودن ارتکاب شهوات نامشروع در برابر هزینه‌آور و پرخرج بودن یک رابطه مشروع در جامعه، مهمترین نکته‌ای است که مؤمنان دلسوز در این زمینه باید به آن توجه کنند. در تقابل با گسترش نمادهای اسلامی، ترویج بی‌عفتی در دستور کار ابلیسیان قرار گرفته است. در این برهه حساس، امام خمینی رحمه‌الله راهبرد اسلام پیرامون حجاب زنان و چرایی آن را چنین توضیح دادند: «حجاب به معناى متداول كه حجاب اسلامى نامیده می‌شود، با آزادى مخالفتى ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است مخالفت دارد».[1] این جمله گویای آن است که تشریع حکم حجاب در اسلام و تأکید بر رعایتش، صرفا به دلیل ایجاد عفت و پاکدامنی نه فقط میان بانوان؛ بلکه در میان تمام اقشار جامعه می‌باشد. البته بهترین الگوی عفت‌آموزی، قرآن است که در سراسر آن می‌توان جلوه‌های ادب، حيا و عفت را به وضوح مشاهده کرد. در این کتاب مقدس، زنان كمتر مخاطب قرار گرفته شدند و خداوند از آنان با ضمير غایب و نه مخاطب ياد می‌كند. در این شیوه نه تنها بر حفظ حيا، عفت و حجاب تاکید می‌شود؛ بلکه ادب و شيوه محاوره و سخن گفتن با بانوان نیز به مخاطبان آموزش داده می‌شود.[2] بر این اساس، آنچه که از مقوله «حجاب اسلامی»، مطلوب خداوند است، افزون بر حفظ صحیح پوشش در ظاهر برای بانوان، رعایت خطوط قرمز محاوره و ارتباط افراد جامعه با زنان نیز می‌باشد. شیطان به خوبی دانسته که برای اختلال در روند پیشرفت‌ معنوی جامعه ایمانی، باید در دو جبهه فعالیت کند؛ نخست آنکه به هر شیوه ممکن، گناهان مربوط به غرایز جنسی را در جامعه ترویج داده و از آنها قبح‌زدایی کند؛ دیگر آنکه لشکریان خود را در پوشش افراد دین‌دار و متدین به متن جامعه روانه سازد تا با ایجاد شبهه و انجام رفتارهای ناشایست، تصویر ناپسندی از دین برجای بگذارند. غم‌بارتر آنکه گاه شیطان توانسته این دو راهکار ناپسند را با انجام یک فعالیت به سرانجام برساند و به قول معروف «با یک تیر دو نشان بزند». بی‌تردید مقوله «حجاب استایل» که در جوامع مسلمان در حال ترویج و گسترش است، ماهیتی جز همراهی ایجاد شبهات با تحریک غریزه جنسی و شهوات ندارد؛ زنانی که در ظاهر تلاش دارند پوششی را که مورد نظر اسلام است، رعایت کنند، اما با استفاده از عنصر «زنانگی»، دل‌ربایی و زیبایی، از غفلت مخاطب بهره برده و او را به خود جذب می‌سازدند. شیطان نیز که زمینه و بستر را فراهم می‌بیند، سخنان نامربوط و بی‌اساس را از زبان «حجاب استایل» به دین و شریعت اسلامی نسبت می‌دهد تا هر چه بیشتر به هدف شوم خویش نزدیکتر شود. از این‌رو، مهم‌ترین وظیفه‌ای که متوجه مسئولان فرهنگی جامعه اسلامی و دلسوزان متدین و متعهد می‌باشد، تبیین صحیح از ماهیت و کارکرد حجاب در نگاه اسلام است. حجاب اسلامی آنگاه محقق می‌شود که علاوه بر رعایت حدود شرعی، عفت را نیز به همراه داشته باشد و با فقدان هریک از این دو شاخص، انتظار تحقق «حجاب اسلامی» در جامعه نارواست. پی نوشت: [1]. صحيفه امام، ج‏5، ص 541. [2]. جوادی آملی، عبدالله، تفسیر تسنيم، اسراء، ج17، ص 567.
هدایت شده از هادی زاده
امام موسی صدر ره: وقتی میخواهیم شکر یا برنج وزن کنیم با ترازو وزن می کنیم... دمای هوا را با دماسنج اندازه میگیریم و... اما اگر بخواهیم انسانی را بسنجیم او را با امیرالمومنین علیه السلام می‌سنجیم! ما شیعه و پیرو علی علیه السلام هستیم... مردم اعمال ما را به حساب او می‌گذارند!
هدایت شده از هادی زاده
استاد فاطمی نیا: از شیخ حسنعلی نخودکی پرسیدند: چگونه به این مقام رسیدید؟ فرمود: گره گشایی از کار مردم. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴