با اجازه مادر سادات رخت عزای پسرش را
نه از جان، بلکه از تن در میآوریم و میگوییم
ای حسین داغ تو تا ابد در سینه ما خواهد ماند...
سلام مامان جون
صبح مایل به ظهرت بخیر و شادی خانومی
حلولِ ماهِ ربیع الاول، ماهِ شادی و شادمانیِ اهل بيت( علیه السلام) رو تبریک میگیم🌸🌸
ان شاالله که اجر این دو ماه عزاداری و سیاه پوشی و کسب معرفت رو از دستان حضرت مادر بگیری
و روزهای خوبی پیش رو داشته باشی
بزن بریم واسه ساختن یه روز عااااالی و شاد✋
https://eitaa.com/khaharaneeee
ختم سوره واقعه سفارش آیت الله بهجت
دوشنبه و اول ماه ربیع الاول است.
شروع از دوشنبه ای که اول ماه باشد
✅برای افزایش رزق و برآوردهشدن حاجات مهم
✍مرحوم آیتالله العظمی بهجت (رحمة الله علیه) برای افزایش روزی و برآورده شدن حاجات مهم، ختم سورۀ «واقعه» را به اطرافیان خود توصیه میکردند.
دستور این #ختم_سوره_واقعه بدین شرح است:
🔵چون اول ماه قمری دوشنبه باشد، شروع کند به خواندن این سورۀ مبارکه، با طهارت و رو به قبله. روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه و روز سوم سه مرتبه و همچنین تا چهاردهم، چهارده مرتبه بخواند و بعد از تلاوت سورۀ مبارکه، هر روز این دعا را بخواند :
🤲يا مُسَبِّبَ الاَسْبابِ وَ يا مُفَتِّحَ الاَبْوابِ اِفْتَحْ لَنا الْاَبْوابَ وَ يَسِّرْ عَلَيْنَا الْحِسابَ وَ سَهِّلْ عَلَيْنَا الْعِقابَ [الصِّعابَ]، اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ رِزْقِي و رِزْقُ عِیالي فِی السَّمَاءِ فَأَنْزِلْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ فَأَخْرِجْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ بَعِيداً فَقَرِّبْهُ وَ إِنْ كَانَ قَرِيباً فَيَسِّرْهُ وَ اِنْ كانَ يَسِيراً فَكَثِّرْهُ وَ اِنْ كانَ كَثِيراً فَخَلِّدْهُ وَ اِنْ كانَ مُخَلَّداً فَطَيِّبْهُ وَ اِنْ كانَ طَيِّباً فَبارِكْ لي فيهِ وَ اِنْ لَمْ يَكُنْ يا رَبِّ فَكَوِّنْهُ بِكَيْنُونِيَّتِكَ وَ وَحْدانِيَّتِكَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ وَ اِنْ كانَ عَلي اَيْدِي شِرارِ خَلْقِکَ فَانْزِعْهُ وَانْقُلْهُ اِلَيَّ حَيْثُ اَكونُ وَ لا تَنْقُلْنِي اِلَيهِ حَيْثُ يَكُونُ.
👈در پنجشنبههای میان این چهارده روز، این دعا خوانده میشود:
🤲يا ماجِدُ يا واحِدُ، يا جَوادُ يا حَليمُ، يا حَنّانُ يا مَنّانُ يا كَريمُ، اَسْئَلُكَ تُحْفَةً مِنْ تُحَفاتِكَ تَلُمُّ بِها شَعْثى، وَ تَقْضى بِها دَيْنى، وَ تُصْلِحُ بِها شَأْنى بِرَحْمَتِكَ يا سَيِّدى. اَللَّهُمَّ اِنْ كانَ رِزْقى فِى السَّماءِ فَاَنْزِلْهُ، وَ اِنْ كانَ فِى الاَرْضِ فَاَخْرِجْهُ، وَ اِنْ كانَ بَعيداً فَقَرِّبْهُ، وَ اِنْ كانَ قَريباً فَيَسِّرْهُ، وَ اِنْ كانَ قَليلاً فَكَثِّرْهُ، وَ اِنْ كانَ كَثيراً فَبارِكْ لى فيهِ، وَ اَرْسِلْهُ عَلى اَيْدى خِيارِ خَلْقِكَ، وَ لا تُحْوِجْنى اِلى شِرارِ خَلْقِكَ، وَ اِنْ لَمْ يَكُنْ فَكَوِّنْهُ بِكَيْنُونِيَّتِكَ (بِكَيْنُونَتِكَ) وَ وَحْدانِيَّتِكَ. اَللًّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَىَّ حَيْثُ اَكُونُ، وَ لا تَنْقُلْنى اِلَيْهِ حَيْثُ يَكُونُ، اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَىْءٍ قَديرٌ، يا حَىُّ يا قَيُّومُ يا واحِدُ يا مَجيدُ يا بَرُّ يا كَريمُ يا رَحيمُ يا غَنِىُّ، صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ تَمِّمْ عَلَيْنا نِعْمَتَكَ، وَ هَیِّنَا [هَنِّئْنا-هَيِّئْنا] كَرامَتَكَ وَ اَلْبِسْنا عافِيَتَكَ.
📚منبع: بهجت الدعا، ص٣۶٢ـ٣۶۴
این پیام رو بفرست برای بقیه و در ثوابش شریک باش🌸
https://eitaa.com/khaharaneeee
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید نتونیم کسی رو ببخشیم
ولی شاید بتونیم بفهمیمش
و فهمیدن
از بخشیدن بسیار مهمتره
حق🤌
#انگیزشی
#انسانیت
https://eitaa.com/khaharaneeee
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی خوشبختی همون چیزیه که داریم
کافیه فقط زاویه نگاهمون رو عوض کنیم...
https://eitaa.com/khaharaneeee
سوگند به هلالِ ماهِ رُخَت
که میآیی و کامِ عالم را "اَحلی مِنَ العَسَل" خواهی کرد
چیزی شبیه حلول ربیع،
بعد از زمهریر صَفَر
الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج🌼
https://eitaa.com/khaharaneeee
سلام بانو✋
صبحت بخیر و شادی☀️
روزهای زندگی فرصتی هستن که خدای مهربون به ما داده.☺️
فرصتی واسه بهترینها بودن برای عزیزای دلمون
این فرصتهارو قدر بدونیم
با توکل به خدا بریم واسه ساختن یه روز عااااالی
https://eitaa.com/khaharaneeee
واسه رسیدن به موفقیت
لازم نیست خیلی قوی باشی
فقط کافیه
از قوی ترین بهانه ات
قوی تر باشی💪
همین✌️
بفرما صبحونه🍳
#انگیزشی
https://eitaa.com/khaharaneeee