eitaa logo
خواهرانه
6.7هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
0 فایل
سبکی متفاوت از زندگی یه مامان دهه هفتادی رو میبینید با یه خانواده شلوغ🥰💞 و من اینجا با افتخار تبلیغ فرزندآوری میکنم👨‍👩‍👦‍👦 کپی نکن لطفا🩷 تبلیغ👇 @Adminehtablighat جان دلم👇 @Zeynabnik
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چندتا کار اداری داشتم بچه هارو سپردم به مامان اومدم انجام بدم
✅ آهای اونایی که با وجود فقر، ندارم ندارم نمی‌کنید و چندتا بچه میارید! بعد از شهدا، اول شما بفرمایید بهشت! [مواردی بود که] فرد می‌گفت: ما با فقر باز هم چندتا فرزند داریم. ... حدیثی می‌دیدم که خداوند «یحب عبده الفقیر المتعفف ذا العیال»؛ خداوند [دوست دارد] مرد فقیری را که با این حال چندتا فرزند داره، اما متعفف هست، یعنی فقرش را هی اظهار نمی‌کنه [که] ندارم! ندارم! و در حدیثی دیگر داره، بعد از شهدا که اولین نفرهایی هستند که وارد بهشت میشن، این خانواده‌ها [بهشتی] هستند که با [وجود] فقر، چندفرزند هستند؛ اول من یدخل الجنة شهید و رجل عفیف متعفّف ذو عیال. 📚تنبیه الخواطر، ج ۲،ص ١٢١ نشر این پیام صدقه جاریه ست https://eitaa.com/khaharaneeee
شما هود رو چجوری تمیز میکنید؟؟ من برای تمیز کردن هود از محلول خونگی سرکه سفید و آب به نسبت مساوی استفاده میکنم🚰🍾 حسابی چربی‌زدایی میکنه و برق میندازه✨ محلول جوش‌شیرین و آب یا سرکه هم خیلی خوبه👌 فیلترهای آلومینیومی رو با مخلوط سرکه و جوش‌شیرین میتونید بشورید🧽 https://eitaa.com/khaharaneeee
بچه ها هنوز خونه رو کامل نچیدم آخه🥴
چون گفتید عکس بذارم امروز خونه نبودم و از وقتی ام اومدم برق نداریم و عملا هیچ کاری نتونستم بکنم مگه سر دو ساعت برقا نباید بیاد؟🤔
زینب دخترم امروز برای اولین بار ژله توی قالب درست کرد که بدین شکل خراب شد 😌 همه ش چسبیده بود😖
اومدیم بریم بیرون دوباره برقا رفت🙄 موندیم توی پارکینگ چه وضعشه آخه🤨
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگ ضریحتم امام رضا یا ضامن آهو بطلب آقا جانم چهارشنبه های امام رضایی https://eitaa.com/khaharaneeee
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
گاهی خدا از طریق آدمهایی که سر راحت قرار میده بهت میگه من کنارتم ... سلام بانو ✋ روزت بخیر و شادی خانومی ☕️ توی زندگی باید طوری رفتار کنیم که اطرافیان بتونن راحت بهمون اعتماد و تکیه کنن.😌 توی سختی ها و غم ها، یاد ما و بودن ما، واسشون تسکین باشه و توی شادی هاشون ما رو سهیم کنن.☺️ سعی کنیم مثل خدا، با همه مهربون باشیم. به خصوص با عزیزای دلمون❤️ https://eitaa.com/khaharaneeee