eitaa logo
صوت‌های رهبر انقلاب
4.7هزار دنبال‌کننده
222 عکس
9 ویدیو
13 فایل
☑️ «کانال صوت‌های رهبر انقلاب» به صورت موضوعی و مناسبتی در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و سروش فعالیت می‌کند.🔻 @khamenei_voice ✅ این کانال وابسته به مجموعه‌ی «تبیین منظومه فکری رهبری» می‌باشد.🔻 @t_manzome_f_r 📩 مدیر @tabyin_manzome
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
این‌جا یک نکته‌ی دیگر هم که حالا دیدیم خوشبختانه توی صحبت‌های آقایان هم بود که توجّه به آن دارند، این است که از فرصت باقی‌مانده استفاده کنید برای گفتگو با پدر و مادرها. پدر، مادرها، خیلی هاشون از دنیا رفتند و این فرصت از دست ما و شما گرفته شده است که ما ببینیم خواستگاه این جوان چیست؟ پدر و مادر وقتی حرف می‌زنند، این نشان‌دهنده‌ی این است که این جوان در یک چنین فضایی نشو و نما کرده است این خیلی مهمّ است. از لحاظ موقعیت اجتماعی، از لحاظ طبقه‌ی اجتماعی، از لحاظ گرایش‌های گوناگون معلوم بشود که توی چه محیطی پرورش پیدا کرده است. ۱۳۹۵/۷/۵ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسئله‌ی دفاع مقدّس علاوه بر این‌که یک آزمون بزرگی بود برای ملّت ایران، آزمونی هم بود برای بروز استعدادها، هم استعداد اشخاص، هم استعداد مناطق کشور. حالا در مورد استعداد اشخاص نکته‌ی به نظر من مهم و قابل توجّهی است که به آن توجّه نمی‌شود، یعنی از بس واضح است، مورد غفلت قرار می‌گیرد، از کثرت وضوح مخفی می‌ماند و آن این است که این دفاع مقدّس وسیله‌ای شد برای این‌که استعدادهای مکنون در انسان‌ها به شکل عجیبی بروز کند مثلاً در سپاه شما ملاحظه می‌کنید یک جوانی وارد میدان جنگ می‌شود در حالی‌که از مسائل نظامی هیچ اطّلاعی ندارد، وارد نیست. در ظرف یک سال، یک سال ونیم، دو سال این تبدیل می‌شود به یک استراتژیست نظامی. خیلی مهم است این. خب شما الان در حالات این شهدا و این سرداران بزرگ و این‌ها که ملاحظه می‌کنید مثلاً فرض کنید شهید حسن باقری من باب مثال این بلاشک یک طرّاح جنگی است. ۱۳۹۲/۹/۲۵ (حسن باقری) ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسئله‌ی دفاع مقدّس علاوه بر این‌که یک آزمون بزرگی بود برای ملّت ایران، آزمونی هم بود برای بروز استعدادها، هم استعداد اشخاص، هم استعداد مناطق کشور. حالا در مورد استعداد اشخاص نکته‌ی به نظر من مهم و قابل توجّهی است که به آن توجّه نمی‌شود، یعنی از بس واضح است، مورد غفلت قرار می‌گیرد، از کثرت وضوح مخفی می‌ماند و آن این است که این دفاع مقدّس وسیله‌ای شد برای این‌که استعدادهای مکنون در انسان‌ها به شکل عجیبی بروز کند مثلاً در سپاه شما ملاحظه می‌کنید یک جوانی وارد میدان جنگ می‌شود در حالی‌که از مسائل نظامی هیچ اطّلاعی ندارد، وارد نیست. در ظرف یک سال، یک سال ونیم، دو سال این تبدیل می‌شود به یک استراتژیست نظامی. خیلی مهم است این. خب شما الان در حالات این شهدا و این سرداران بزرگ و این‌ها که ملاحظه می‌کنید مثلاً فرض کنید «شهید حسن باقری» من باب مثال این بلاشک یک طرّاح جنگی است. ۱۳۹۲/۹/۲۵ (حسن باقری) ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعِ عادیِ زندگی‌کردن شهدا چه‌جوری بوده؟ فرض بفرمایید ازدواجشان؛ در این خاطرات شهدا که زندگینامه‌ی شهدا  [است‌]... در چند مورد بحث ازدواج اینها مطرح می‌شود؛ چگونگی ازدواج این‌ها، رفتار این‌ها در گزینش همسر ‌_دنبال چه‌جور همسری بودند_ بعد مراسم ازدواج، بعد نوع رفتار با خانواده‌ها، این‌ها همه قلّه‌های اخلاق اسلامی است. امروز ما گرفتاریم؛ ما امروز به این چیزها احتیاج داریم. امروز جوان ما برای ازدواج، برای گزینش همسر چه‌جوری فکر می‌کند و چه‌جوری باید فکر کند؟ آن الگو را باید در مقابل او نگه داشت؛ اینها الگو هستند، شهدای ما الگو هستند. گاهی بعضی‌ها پیش ما شکایت می‌کنند که ما الگو به جوان‌هایمان نشان نمی‌دهیم؛ خب، این هزاران الگو؛ ۳۰۰۰ الگو در این استان، ۱۸۰۰ الگو در.... این‌ها را برجسته کنید؛ سیمای منوّر این‌ها را درست در مقابل چشم جوان‌ها نگه دارید. من البتّه با این آلبوم و مانند این‌ها مخالفتی ندارم امّا کار [اصلی‌] این‌ها نیست؛ بیان آن‌چه این‌ها در زندگی‌شان عمل می‌کردند، چه‌جوری عمل می‌کردند، چه‌جوری رفتار می‌کردند، چه‌جوری خرج می‌کردند، به وظیفه چه‌جوری نگاه می‌کردند، این یکی از آن مسائل بسیار مهمّی است که می‌تواند الگوسازی کند. ۱۳۹۵/۷/۵ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
 بنابراین، این یک نکته است که ما زندگی شهیدان را، سبک زندگی شهیدان را، برای جوان‌هایمان، برای نسل‌های رو به آینده‌مان تصویر کنیم، ترسیم کنیم، به آنها نشان بدهیم که ببینند چه بود و چه شد. چون جنگ تحمیلی که در واقع... نتوانستیم برای مخاطبین خودمان تشریح کنیم؛ یک جنگ بین‌المللی بود، یک جنگ بین‌الملل بود علیه اسلام، علیه حاکمیّت اسلام، علیه امام بزرگوار؛ یک جنگ این‌جوری بود. ... کسانی که به او کمک می‌کردند، کسانی که به او راه نشان می‌دادند، کسانی که وسایل کار او را برایش فراهم می‌کردند؛ اگر یک وقتی هم احتمالاً سست می‌شد، تقویتش می‌کردند که نگذارند [ضعیف شود]؛ ما با یک چنین جنگی مواجه بودیم. این‌هایی که توانستند کشور را از یک چنین بلیّه‌ای نجات بدهند، چه کسانی بودند؟ این برای جوان امروز ما مهم است. این‌ها چه کسانی بودند که توانستند کشور را نجات بدهند و در وسط میدان بروند؟ این‌ها مهم است. بنابراین این یک نکته است که بایستی رفتارشناسی این جوان‌ها برای مخاطبین امروز روشن باشد. ۱۳۹۵/۷/۵ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
چند نکته‌ی اساسی در این‌جا هست که باید به این‌ها توجّه کرد. یکی این است که ما در بیان زندگینامه‌ی شهیدان سعی کنیم خصوصیّات زندگی این‌ها و سبک زندگی این‌ها و چگونگی مَشی زندگی این‌ها را تبیین کنیم، این مهم است. خب، هیجان جنگ و رفتن در میدان جنگ یک مسئله است که چیز باارزشی است که کسانی جان‌شان را کف دست بگیرند و بروند بجنگند؛ لکن روحیّات، خصوصیّات زندگی، سابقه و پشتوانه‌ی فکری و اعتقادی شخص هم یک مسئله‌ی دیگری است که این خیلی مهم است. این شهیدی که شما از یاد او و فداکاری او و شهادت او در میدان جنگ به هیجان می‌آیید، در داخل زندگی خانوادگی چه‌جوری مَشی می‌کرده، در محیط عادی زندگی چه‌جوری عمل می‌کرده؛ این‌ها خیلی مهم است؛ یا نسبت به مسائلی که امروز برای ما مهم است، این‌ها چه‌جوری عمل می‌کرده‌اند. ۱۳۹۵/۷/۵ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
... این شهدای عزیز ما آن روزی که زنده بودند و زندگی می‌کردند در داخل شهرهایشان، در داخل خانواده‌هایشان، نسبت به این قضایا چه‌جوری بودند؟ تلویزیون یک برنامه‌ای را دیروز پریروزها پخش می‌کرد از بعضی از شهدا که بنده تصادفاً چند دقیقه‌ای دیدم؛ آن‌چه درباره‌ی آن شهیدان گفته می‌شد، یا در وصیّت‌نامه‌ی آن شهیدان درج شده بود، انسان را واقعاً از عظمت روحی این شهید متحیّر می‌کند. می‌گوید من درس خواندم و می‌ترسم که این درس خواندن من - که خرجی برایش شده و هزینه‌ای شده - تحمیل بر بیت‌المال بوده و این به گردن من باشد؛ وقتی که من شهید شدم موتور گازیِ من را بفروشید، پول‌های بانک من را بگیرید، بروید بدهید به بیت‌المال به‌جای آن! این‌ها درس است؛ این‌ها درس است. ۱۳۹۵/۷/۵ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
نه جای حیرت است و نه جای درنگ دعوتی است که باید اجابت گفت. او دل بُرید و درون خود را از هر چه غیر اوست خالی کرد که ابراهیم دوست خدا است. «ابراهیم‌های زمان» پرسیدیم از ابراهیم؟ شجاعت، مردمی بود، داخل خود بچه رزمنده‌ها بود، ایثار و مردم‌داری، با خود بچه‌ها خط رو می‌شکستند، ‌ پیرو صد در صد ولایت فقیه، تابع ولایت فقیه، مهربانی و صفای او. در این برنامه‌ی شنیداری، از بخش‌هایی از وصیّت‌نامه سردارشهیدمحمّدابراهیم همّت، بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم اصفهان، سخنان امام جمعه اصفهان در این دیدار و وصیّت‌نامه‌ی سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) استفاده شده است. ۱۳۸۹/۸/۲۸ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی که این عقیده به طور حقیقی در دل‌ها جا بگیرد، حضور امامِ غایب در میان مردم حس می‌شود. امام بزرگوار و عزیز و معصوم و قطب عالم امکان و ملجأ همه‌ی خلایق، اگر چه غایب است و ظهور نکرده، اما حضور دارد. مگر می‌شود حضور نداشته باشد؟ مؤمن، این حضور را در دل خود و با وجود و حواس خویش حس می‌کند. آن مردمی که می‌نشینند، راز و نیاز می‌کنند؛ دعای ندبه را با توجّه می‌خوانند و زیارت آل یاسین را زمزمه می‌کنند و می‌نالند، می‌فهمند چه می‌گویند. آن‌ها حضور این بزرگوار؛ را حس می‌کنند؛ ولو هنوز ظاهر نشده و غایب است. غیبت او، به احساس حضورش ضرری نمی‌زند. ظهور نکرده است؛ اما هم در دل‌ها و هم در متن زندگی ملّت حضور دارد. مگر می‌شود حضور نداشته باشد؟ شیعه خوب کسی است که این حضور را حس کند و خود را در حضور او احساس نماید. این، به انسان امید و نشاط می‌بخشد. این ملّت بزرگ، بیش از همه چیز به همین امید نیاز دارد؛ ملّتی که در راه خدا و برای عظمت اسلام، مجاهدت و مبارزه می‌کند و افتخار طول تاریخ بشر و همه تاریخ اسلام شده و پرچم اسلام را در زمان ما به اهتزاز در آورده است. چنین ملّتی، بیشتر از همه چیز، به همین امید درخشان احتیاج دارد. آن اعتقاد، این امید را به او می‌بخشد. ۱۳۷۴/۱۰/۱۷ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع ظهور و فَرَج و انتظار، گنجینه عظیمی است که ملّت‌ها می‌توانند از آن بهره‌های فراوانی ببرند. شما کشتی‌ا‌ی را در یک دریای توفانی فرض کنید! اگر کسانی که در این کشتی هستند، عقیده داشته باشند که اطرافشان تا هزار فرسنگ، هیچ ساحلی وجود ندارد و آب و نان و وسایل حرکت اندکی داشته باشند، چه کار می‌کنند؟ آیا هیچ تصوّر می‌شود که این‌ها برای آن که حرکت کنند و کشتی را پیش ببرند، تلاشی بکنند؟ نه؛ چون به نظر خودشان، مرگشان حتمی است. وقتی انسان مرگش حتمی است، دیگر چه حرکت و تلاشی باید بکند؟ امید و افقی وجود ندارد. ۱۳۷۴/۱۰/۱۷ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
انسان‌ها می‌توانند تلاش کنند و پرچم عدالت را - ولو در یک نقطه محدود - بلند کنند. شما ببینید ملّت‌هایی که امروز در گوشه و کنار عالم زیر فشارِ ظلم و ستم زندگی می‌کنند، اگر این امید را در دل خود بپرورانند که می‌شود با ظلم مبارزه کرد، چه اتّفاقی در دنیا می‌افتد و چه‌طور ملّت‌ها بیدار می‌شوند! یک روز ملّت ایران هم در پنجه‌ی اقتدار رژیم طاغوتی دچار همین یأس بود؛ ولی امام بزرگوار ما با تعالیم اسلامی، این یأس را از دلها پاک کرد و به مردم امید و شجاعت داد. نتیجه این شد که این مردم به پا خاستند، نهضت کردند، تن به سختی دادند، مبارزه کردند، از جان خود دریغ نکردند و توانستند در این نقطه از عالم، با عوامل ظلم و نظام ظالمانه و شیطانی مبارزه و آن را ریشه‌کن و سرنگون کنند. ۱۳۸۱/۷/۳۰ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز نیمه‌ی شعبان روز امید است. این امید، مخصوص مجموعه‌ی شیعیان یا حتّی مخصوص امّت مسلمان هم نیست. اصلِ امید به یک آینده‌ی روشن برای بشریّت و ظهور یک موعود، یک منجی، یک دست عدالت‌گستر در سرتاسر جهان، تقریباً مورد اتفاق همه‌ی ادیانی است که در عالم سراغ داریم. غیر از حالا دین اسلام و مسیحیّت و یهودیّت، حتّی ادیان هند، بودائی و ادیانی که نامی از آنها هم در ذهن اکثر مردم دنیا نیست، در تعلیمات خود یک چنین آینده‌ای را بشارت داده‌اند. این در واقع امید بخشیدن به همه‌ی انسان‌ها در طول تاریخ است و پاسخگوئی به نیاز انسان‌ها به این امید، که حقیقتی هم با آن بیان شده است. ۱۳۸۷/۵/۲۷ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
اصلِ امید به یک آینده‌ی روشن برای بشریّت و ظهور یک موعود، یک منجی، یک دست عدالت‌گستر در سرتاسر جهان، تقریباً مورد اتفاق همه‌ی ادیانی است که در عالم سراغ داریم. غیر از حالا دین اسلام و مسیحیّت و یهودیّت، حتّی ادیان هند، بودائی و ادیانی که نامی از آنها هم در ذهن اکثر مردم دنیا نیست، در تعلیمات خود یک چنین آینده‌ای را بشارت داده‌اند. این در واقع امید بخشیدن به همه‌ی انسان‌ها در طول تاریخ است و پاسخگوئی به نیاز انسان‌ها به این امید، که حقیقتی هم با آن بیان شده است. خصوصیّت اعتقاد ما شیعیان این است که این حقیقت را در مذهب تشیع از شکل یک آرزو، از شکل یک امر ذهنی محض، به صورت یک واقعیت موجود تبدیل کرده است. حقیقت این است که شیعیان وقتی منتظر مهدی موعودند، منتظر آن دست نجات‌بخش هستند و در عالم ذهنیّات غوطه نمی‌خورند؛ یک واقعیتی را جستجو می‌کنند که این واقعیت وجود دارد. حجّت خدا در بین مردم زنده است؛ موجود است؛ با مردم زندگی می‌کند؛ مردم را می‌بیند. ۱۳۸۷/۵/۲۷ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
معنای انتظار فرج به عنوان عبارة أخرای انتظار ظهور، این است که مؤمنِ به اسلام، مؤمنِ به مذهب اهل‌بیت(علیهم السّلام) وضعیّتی را که در دنیای واقعی وجود دارد، عقده و گره در زندگی بشر می‌شناسد. واقعِ قضیه هم همین است. منتظر است که این فروبستگىِ کار بشر، این گرفتاری عمومی انسانیّت گشایش پیدا بکند. مسئله، مسئله‌ی گره در کار شخص من و شخص شما نیست. امام زمان (علیه‌الصّلاةوالسّلام) برای این‌که فرج برای همه‌ی بشریّت به وجود بیاورد، ظهور می‌کند که انسان را از فروبستگی نجات بدهد؛ جامعه‌ی بشریّت را نجات بدهد؛ بلکه تاریخ آینده‌ی بشر را نجات بدهد. این معنایش این است که آن‌چه را که امروز وجود دارد؛ این نظم بشری غیرعادلانه، این نظم بشری‌ای که در آن انسان‌های بی‌شماری مظلوم واقع میشوند، دلهای بی‌شماری گمراه می‌شوند، انسان‌های بی‌شماری فرصت عبودیّت خدا را پیدا نمی‌کنند، مورد ردّ و اعتراض بشری است که منتظر ظهور امام زمان است. انتظار فرج یعنی قبول نکردن و رد کردن آن وضعیّتی که بر اثر جهالت انسان‌ها، بر اثر اغراض بشر بر زندگی انسانیّت حاکم شده است. این معنی انتظار فرج است. ۱۳۸۷/۵/۲۷ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
 پس این نیاز هست، لکن برای این‌که این نیاز جهت پیدا کند و مفید فایده‌ باشد، در اسلام از ما خواسته شده است که انتظار داشته باشیم. انتظار، فراتر از نیازمندی است، فراتر از احساس نیاز است. گفته‌اند منتظر باشید؛ انتظار یعنی امید، انتظار یعنی اعتقاد به اینکه یک آینده‌ی قطعی‌ای وجود دارد؛ صِرف نیاز نیست؛ انتظار، سازنده است، لذا در روایات ما، معارف ما، انتظار فرج جایگاه بسیار مهمّی دارد که من حالا  یک توضیحی در مورد آن بعداً عرض میکنم. در توقیع شریف حضرت ولیّ‌عصر (ارواحنا فداه) به ابن‌بابویه از قول پیغمبر (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) نقل شده که فرمود: «اَفضَلُ اَعمالِ اُمّتی انِتِظارُ الفَرَج»؛ یعنی برترینِ اعمال امّت من این است که منتظر فرج باشند؛ یعنی امید. در یک روایتی از موسی‌بن‌جعفر (علیه السّلام) آمده: اَفضَلُ العِبادَةِ بَعدَ المَعرِفَةِ اِنتِظارُ الفَرَج. معرفت یعنی توحید و معرفتِ حقایق الهی، برترین اعمال بعد از آن، انتظار فرج است. از امیرالمؤمنین (علیه السّلام) نقل شده: اِنتَظِرُوا الفَرَجَ وَ لا تَیأَسوا مِن رَوحِ الله؛ انتظار فرج داشته باشید، از رَوح و رحمت و گشایش الهی مأیوس نشوید. پس در انتظار فرج امید هست، تحرّک هست، اقدام وجود دارد که البتّه حالا در مورد انتظار فرج گفته شده است و مسلّم است که انتظار فرج، یعنی انتظار فرج حضرت ولیّ‌عصر؛ این یک مصداق از انتظار فرج است. این‌که پیغمبر می‌فرماید: «اَفضَلُ اَعمالِ اُمَّتی اِنتِظارُ الفَرَج.» ۱۳۹۹/۱/۲۱ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 🔖موضوعاتی که در هفته جاری، در سه کانال ، و بصورت هماهنگ بارگزاری می‌شود. 💠 شعار محوری ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹ (انقلاب اسلامی بالنده و چون کوه استوار) 🗓شنبه ۹۹/۱۱/۱۱ 🔸 تبیین، آگاهی و بصیرت‌افزایی 🗓یکشنبه ۹۹/۱۱/۱۲ 🔹 بازگشت حضرت امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) به ایران(۱۳۵۷ه‌ش) و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 🔸 عناوین ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹: انقلاب اسلامی، امام خمینی(رضوان‌الله‌تعالی)، عبدصالح خدا، احیاگر اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) 🗓دوشنبه ۹۹/۱۱/۱۳ 🔸 عناوین ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹: انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، جهش تولید 🗓سه شنبه ۹۹/۱۱/۱۴ 🔹 روز فناوری فضایی 🔸 عناوین ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹: انقلاب اسلامی، جوان ایرانی، امید و خودباوری، پیشرفت علمی 🗓چهارشنبه ۹۹/۱۱/۱۵ 🔹 ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و روز زن 🔹 تولد حضرت امام خمینی رحمةالله رهبر کبیر انقلاب اسلامی (۱۳۲۰ه‌ق) 🔸 عناوین ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹: انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی_اسلامی 🗓پنجشنبه ۹۹/۱۱/۱۶ 🔸 عناوین ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹: انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی 🗓جمعه ۹۹/۱۱/۱۷ 🔸 عناوین ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹: انقلاب اسلامی، قرآن و معنویت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) @khamenei_voice کانال @video_khamenei کانال @stiker_tabyin کانال @t_manzome_f_r مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
اوّلین توصیه‌ای که به تشکّل‌ها ما می‌کنیم این است که حضور داشته باشد، حضور، مقصود فقط حضور جسمانی نیست، هم حضور فکری هم حضور بیانی که حالا تبیین را بعدا عرض خواهم کرد، هم حضور جسمانی احیاناً وقتی که لازم باشد در مسائل اصلی کشور. یعنی هم دوستان انقلاب هم دشمنان انقلاب باید مواضع شما را در زمینه‌ی مسائل مهمّ کشور بدانند. ۱۳۹۵/۴/۱۳ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
وظیفه‌ی دوّم تبیین، تبیین تبیین اساس کار ماست. ما با ذهن‌ها مواجهیم. با دل‌ها مواجهیم. باید دل‌ها قانع بشه. اگر دل‌ها قانع نشد بدن‌ها به راه نمی‌افتد، جسم‌ها به کار نمی‌افتد، این فرق بین تفکّر اسلامی و تفکّرات غیر اسلامی است. ۱۳۹۵/۴/۱۳ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r