eitaa logo
🎯خواندنی‌ها و 🎥 ‌دیدنی‌ها و 🔊 شنیدنی‌ها
126 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
8.5هزار ویدیو
73 فایل
مطالب خواندنی اینترنت را در اینجا بخوانید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸اسرائیل آشکارکننده شرک‌های پنهان عالم اسلام است. ✍️آیت‌الله حائری شیرازی(ره
مبارزان یمنی خطاب به مقاومت عراق: سربلندمــان كرديد 🔹 محمد البخيتى، عضو دفتر سياسى در واکنش به اولین عملیات نیروهای مقاومت عراق در اراضی اشغالی و ورود به جنگ علیه رژیم اشغالگر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 🔹تمام آنچه كه آمريكا از آن هراس دارد، گسترده تر شدن دايره نبرد است .. تشكر از شما ملت عراق، سربلندمان كرديد. 🔹با تشدید جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شامگاه دیروز پنج‌شنبه مبارزان مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند « اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در سواحل بحرالمیت را هدف قرار دادیم.»
🔴 هم‌اکنون شبکه یک 🔴 تسخیر لانه‌های جاسوسی مجازی آمریکا
🔴 بانیان و حامیان فضای مجازی یله و رها، جوانان مملکت را فلج کرده اند 🔰رهبر انقلاب مدظله العالی: " برای فلج کردن ملتها، بهترین راه، فلج کردن جوانان است؛ چون جوانان نیروی فعالِ هر کشورند. برای فلج کردن جوانان بهترین راه آلوده و زمین گیر کردن آنها به وسیله‌ی سکس، فحشا، مستی و مواد مخدر است. " https://khl.ink/f/8798 ✍پ.ن: 🔹سکس، فحشا، مستی و مواد مخدر از جمله موارد جدایی ناپذیر فضای مجازی یله و رهاست که سال هاست گریبانگیر کشور شده است. در این شرایط متاسفانه بسیاری از جوانان ما شدند. 🔹کسانی که از بانیان و حامیان این فضای غیراستاندارد بوده اند و هستند باید در برابر تک تک جوانانی که به دلیل فضای مجازی یله و رها دنیا و آخرتشان نابود شد، پاسخگو باشند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یاد او ... دوربین «به افق فلسطین» میان شور و شوق نوجوانان در دیدار با رهبرمعظم انقلاب
🔴 طرح آمریکا برای آتش‌بس موقت در غزه 🔸رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که دقایقی پیش وارد تل آویو شده، حامل یک طرح پیشنهادی آمریکا برای آتش‌بس موقت در غزه است. بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، طرح آمریکا شامل بندهای زیر است: 🔸آتش‌بس موقت 12 ساعته در طول روز 🔸ورود کمک‌های بشردوستانه و سوخت به غزه در این بازه زمانی و خروج اسرای دوتابعیتی به ویژه اسرایی که دارای تابعیت آمریکایی هستند. 🔸تردد بین شمال و جنوب نوار غزه تنها به وسیله خودروهای آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل، صلیب سرخ و سازمان پزشکان بدون مرز انجام خواهد شد. 🔸ورود 50 هزار لیتر سوخت به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح. 🔸افزایش تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به 200 کامیون در روز و ادامه فعالیت این گذرگاه برای خروج خارجی‌ها و دوتابعیتی‌ها و انتقال مجروحان به بیمارستان‌های مصر.
افتتاح سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بانه بعد از ۱۴ سال 🔹سالن ۱۲۰۰ نفری بانه با حضور وزیر ورزش، مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 🔹کلنگ این پروژه ورزشی با حضور مسئولان وقت در سال ۱۳۸۸ بر زمین زده شده و پس از برآورد هزینه‌ها و ارائه نقشه‌های عملیاتی، ساخت آن در اوایل سال ۱۳۸۹ آغاز شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 خود خدا انقلاب اسلامی رو طراحی کرده! | بزودی ثمره‌ی انقلاب اسلامی را در جهان، همه با چشمهای خود مشاهده خواهند کرد. ✘ ایران محور اصلی تمدن‌‌سازی نوین اسلامی است.