eitaa logo
فروشگاه خانه ایرانی بابل🇮🇷🇵🇸
16.1هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
123 ویدیو
1 فایل
. 💜🏩بانوجان اینجا فروشگاه کاملی ازاجناس ایرانی و باکیفیت و قیمت مناسبه😍 🛍فروش هم حضـــوری و هم آنلاین ✈️ ضمانت مرجوعی و تعویض 🚗بابـــل،کمربنــدی شرقی،گلستــان2 📱پل ارتباطی👇 درخدمتیم👈🆔 @Sefaresh1_khane_irani ☎️ 01132375544
مشاهده در ایتا
دانلود
. شاهد از غیب رسید که قیمتهامون منصفانه هست 🙃😉 .
. جامع و کامل 🌹❤️🌱 .
. بریم تا دیرنشده معرفیش کنیم 👇👇👇 .
. دوستان عزیزم💜 برای اطمینان و اعتماد میتونید وارد لینک زیر بشید👇👇 و بااطمینان خرید کنید 😊🌱❤️ کلی فیش واریزی و کلی پیام رضایت اینجاس☺️☺️ https://eitaa.com/rezayat_khane_irani_babol/364 ______________________ 💟اگه دوست داشتید خانه ایرانی بابل بهتر بشناسید بزن رو متن آبی💟
. شلوار راسته گلدخت💁‍♀👖 🍃فقط پاخورش رو باید از نزدیک ببینید تا متوجه شید چقدر عالیه🙊 🍃راحت و شیک 🍃با ۵ رنگ زیبا☺️ 😍الیاف بسیار با کیفیت و پر طرفدار😍 اندازه ها رو قبل سفارش چک بفرمایید 👇👇 _اسمال دور ران: ۶۲/ اندازه فاق: ۳۶/دور باسن: ۹۷/دور کمر با کشسانی: ۹۲/ قد شلوار: ۱٠٠ _مدیوم دور ران: ۶۶/اندازه فاق: ۳۶/دورباسن: ۱٠۵/دور کمر با کشسانی: ۱٠٠/قد شلوار: ۱٠٠ _لارج دور ران: ۶۸/اندازه فاق:۳۷/دور باسن: ۱۱۳/دور کمر با کشسانی: ۱٠۷/ قد شلوار: ۱٠٠ قيمت بااحترام: ۴۸۷٠٠٠🙏😳 💜برای ثبت سفارش اینجاییم 😍↙️ @Sefaresh1_khane_irani 💜ما رو به دوستانتون معرفی کنید 🥰 @khane_irani_babol2 .
پارچه لیننِ معروف😍
. مشخصات پارچه لینن😍 پارچه لینن که یک پارچه باکیفیت روتختی به شمار می رود، از الیاف گیاهی ساخته می‌شود و بیش‌تر با استفاده از الیاف پنبه، کنف یا کتان به دست می‌آید. همچنین در تولید این پارچه در برخی موارد، ممکن است مواد دیگری مانند پلی‌استر، ریسین یا نایلون نیز اضافه شود که باعث بهبود خصوصیات لینن می‌شود. در تولید این پارچه سعی می‌شود قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر چروک، آب و یا نور خورشید را تقویت کنند. تولید این پارچه بیش‌تر با استفاده از الیاف طبیعی صورت می‌گیرد و معمولا بدون اضافه کردن مواد شیمیایی به آن، انجام می‌شود.🙈 .
. پارچه لینن، بسیار خنک است، به طوری که به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهد. این پارچه بسیار با دوام است که در مقایسه با پنبه، بسیار درخشان‌تر و زیباتر نشان داده می‌شود و جالب است بدانید که این پارچه را هرچقدر که بشوئید، نرم‌تر و لطیف‌تر می‌گردد😍🤭😳 .
. تونیک سایز بزرگِ الیافیِ قشنگمون رسیده😍 ۵ تا رنگ هم رسیده مناسب تا سایز ۵٠_۵۲ مخصوصِ تپلای با نمکمون☺️😊😍 ساده و خوشرنگ🥰 🌼جنس: کتان نرم و لطیف 🌼رنگبندی: خاکی، مشکی، شکلاتی، صورتی، سبز 🌼سایزبندی: اگه آزاد دوست داید از سایز ۴۲،از اون سمت هم تا سایز ۵۲ مناسبه😊 🌼قیمت: ۶۳٠ ت اندازه دقیق رو از اینجا چک کن👇😍 _اندازه گیری📏 عرض سینه: ۶۷ از ابتدای یقه تا آستین: ۷۸ قد تونیک: ۷۹ منتظرتونیم😍❤️👇 🆔آیدی سفارش👇 @Sefaresh1_khane_irani .
. از اتاق فرمان خبررسید آب قندها اماده باشه🍭🥤 (ایموجی های ب درد نخور ایتا😬😣) 😁 .
. پارچه کرپ کش یکی از محبوبترین پارچه هاس😍😍 .
. این پارچه بسیار نرم و لطیف کیفیتش بسیار عالی و در تمامی فصل سال می تونید استفاده کنید 🤩🤩 .
. این پارچه کشسانی بسیار خوب چروک پذیری ندارد و به خاطر ایست عالی و نیاز نداشتن به اتو، استقبال خوبی ازش میشه😍😍 .
. اگرهم دوست داشتید اتو کنید حتما لباس را پشت و رو اتو کنید تا براق شدن و رد اتو در پارچه باقی نمونه🥰🥰 .
. نکته آخر 👇 برای شستن پارچه کرپ کش می تونید آن را با ماشین لباسشویی بشورید اما دمای آب زیر 40 درجه باشه و بهتر است به جای پودر لباسشویی از مایع یا شامپو استفاده کنید😊😊 .