میدونستید اونور ابیا به تعزیه میگن اپرای شیعی؟ حالا بدونید اهه اهه
بابام صرفا چون این وقت شب قهوه خوردم باهام قهر کرد من الان باید یقه کیو بگیرم
قطعا یکی از تفریحاتم دراینده با نیمه گمشدهم این خواهد بود که بریم املاکی خودمونو یک زوج مایهدار جابزنیم و لوکسترین خونه های بالاشهرو برای بازدید هماهنگ کنیم، بعد به این بهونه که متراژ استخرش بطور مثال 10 متره و نه 12متر، سری به تاسف تکون بدیم و بزنیم بیرون و به همین منوال کلیه پنت هوس های سطح کشورو فتح کنیم درحالیکه شبا تو دویست شیشه البالویی قراضهمون میخوابیم.
𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝗈𝗅𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 !
یادش بخیر این اولین موزیکی بود که باهاش شروع کردم، زمستونه 2019 و چه استارت فاخر و طوفانیی
تهه بیمحتواییه اینجا احساس میکنم و دوست دارم بدونم چی نگهتون داشته تاالان