این موضوع که نمیتونم به داداشم فحش خوارمار بدم کاز نهایتا به خودم برمیگرده خیلی ازارم میده و راجبش ناراحتم واقعا
امروزو درمجموع با سه وعده چای و قهوه و شیر هندل کردم و بعد از خودم میپرسم آه! چرا من از جام که بلند میشم انقدر سرگیجه دارم؟
اگه لااقل توی البوم کردنه عکس و فیلمام و پاک کردنه اضافیاشون اهمالکاری نمیکردم قطعا انسان خیلی خوشحالتری بودم
چته زنیکه هار خب دو دقیقه انگشتتو از رو اون دکمه سیو صابمرده بردار چیکار داری میکنی با زندگیت
و عنوان آس ترین پلی لیست هم تعلق میگیره به این مجموعه
حالا جرعت دارید مخالفت کنید☕️