اجازه بدید اینجا ذکرش کنم که رسمی و مکتوب باشه
خوار و مادرم با عرض معذرت اگر تا اخر هفته پوستر چلنجمو اماده نکنم، اتود فولبادی از اوسیام نزنم، سفارشامو تموم نکنم و تمرینی حداقل سه صفحه چهره و دست اسکچ نزنم
توسل به زور چون همینطوری ادموار نمیتونم کارامو توی زمان معین راست و ریست کنم
دیشب تاحالا مشت مشت دارم ژلوفن و نوافن و کدئین میخورم خدا بخیر کنه
وجدانا چه رمزی باید زد که این اکیپ سیرکه تیکتاک فارسی نیان فوریوت
اقا یپا جم تیویه واسه خودش به برکت همین قسم
از جام که بلند میشم چشمم سیاهی میره (کمخونی و این قضایا) بعد همه توصیهشون اینه که "خب یهو بلند نشو از جات!!"
چشم سلطان کلاچ میگیرم اول.
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمیخواما ولی میخوام متوجه میشید چی میگم