چقدر حس رقابت میتونه محرک خوبی باشه واسه تمرین و تلاش بیشتر اصلا ببین منو !!!
"داش اون نیش میزنه توهم نیشش بزن چرا میکشیش؟! اونکه نکشتت تورو." :))))))
دیروز واسه چند دقیقه داشتم فکر میکردم چقدر درمیون گذاشتنه روزمرگی میتونه مسخره و بیهوده (کلمه دیگه ای ندارم) باشه
نظرتونه اینجارو دیلیت کنم تلگرام فقط یه چنل ارت بزنم؟
تو ماشینه درحال حرکت میکاپ کردن هنر میخواد که هرکسی نداره yooo
پربل پلیس و هلوکیتی کیوتی ورلد نصب کردم با اعمال شاقه و نشستم دارم پلی میدم به نیت تجدید خاطره