ولی من یک روز کاملو تو تابستونه امسال به عکاسی اختصاص خواهم داد، از خروسخون تا بوق سگ حالا اگه ندیدید
یک لول های جدیدی از خوددرگیری رو انلاک کردم اخیرا که هیچ ایده ای ندارید راجبش
Goshh I'm in love with (actually addicted to ig) ساندویچ الویه مرغ نامینو
دیدم الان میریزه همجارو به گند میکشه برداشتم ته اسکچ بوکم رندوم ستاره داوود و بز و این داستانا کشیدم، یارو از خدا بیخبر یهو برقارو زد همه یکجوری برگشتن عین سایکوها نگام کردن🗽
حقم داشتن البته منم با همچین چیزی مواجه میشدم قطعا واکنش نرمالی نداشتم