059 - 1399.10.09.mp3
11M
#خارج_اصول
#المقصد_الاول_الاوامر
#الواجب_الموقت
#تبعية_الأداء_للقضاء
#سال_99
#جلسه_پنجاه_و_نهم
1399.10.09
خلاصه درس:
بیان وجوب قضاء به دلیل ظن حاصل از غلبه
059 - 1399.10.09 (2).mp3
11.73M
#خارج_فقه
#کتاب_الطهارة
#افعال_وضو
#مسح_الرجلین
#سال_99
#جلسه_پنجاه_و_نهم
1399.10.09
خلاصه درس:
ايا ترتيب در مسح الرجلين معتبر است؟
بيان ادله قائلين به عدم جواز
بیان مختار
060 - 1399.10.10.mp3
9.3M
#خارج_اصول
#المقصد_الاول_الاوامر
#الواجب_الموقت
#تبعية_القضاء_للأداء
#سال_99
#جلسه_شصت
1399.10.10
خلاصه درس:
بیان وجوب قضاء به دلیل ظن حاصل از غلبه
060 - 1399.10.10 (2).mp3
10.44M
#خارج_فقه
#کتاب_الطهارة
#افعال_وضو
#مسح_الرجلین
#سال_99
#جلسه_شصت
1399.10.10
خلاصه درس:
ايا مسح پا با دو دست واجب است یا با یک دست کفایت میکند؟
061 - 1399.10.14.mp3
11M
#خارج_اصول
#المقصد_الاول_الاوامر
#الواجب_الموقت
#تبعية_القضاء_للأداء
#سال_99
#جلسه_شصت_و_يكم
1399.10.14
خلاصه درس:
بیان وجوب قضاء به دلیل ظن حاصل از غلبه
061 - 1399.10.14 (2).mp3
10.88M
#خارج_فقه
#کتاب_الطهارة
#افعال_وضو
#مسح_الرجلین
#سال_99
#جلسه_شصت_و_يكم
1399.10.14
خلاصه درس:
ايا مسح پا با دو دست واجب است یا با یک دست کفایت میکند؟ و وضوء أقطع
062 - 1399.10.15.mp3
8.89M
#خارج_اصول
#المقصد_الاول_الاوامر
#الواجب_الموقت
#تبعية_القضاء_للأداء
#دلیل_حجیت_ظن
#سال_99
#جلسه_شصت_و_دوم
1399.10.15
خلاصه درس:
بیان دلیل حجیت ظن:
دلیل انسداد
062 - 1399.10.15 (2).mp3
10.76M
#خارج_فقه
#کتاب_الطهارة
#افعال_وضو
#مسح_الرجلین
#وضوء_أقطع
#سال_99
#جلسه_شصت_و_دوم
1399.10.15
خلاصه درس:
كيفيت وضوء در اقسام أقطع
063 - 1399.10.16.mp3
11.25M
#خارج_اصول
#المقصد_الاول_الاوامر
#الواجب_الموقت
#تبعية_القضاء_للأداء
#دلیل_حجیت_ظن
#سال_99
#جلسه_شصت_و_سوم
1399.10.16
خلاصه درس:
بیان دلیل حجیت ظن:
دلیل انسداد
063 - 1399.10.16 (2).mp3
11.11M
#خارج_فقه
#کتاب_الطهارة
#افعال_وضو
#مسح_الرجلین
#سال_99
#جلسه_شصت_و_سوم
1399.10.16
خلاصه درس:
کیفیت وضوء در اقسام أقطع
دفع اشكال بر اجراي قاعده ميسور
مقتضاي اصل عملي
چهار اشکال بر اجرای استصحاب
پاسخ از اشکالات
064 - 1399.10.17.mp3
9.06M
#خارج_اصول
#المقصد_الاول_الاوامر
#الواجب_الموقت
#تبعية_القضاء_للأداء
#دلیل_حجیت_ظن
#سال_99
#جلسه_شصت_و_چهارم
1399.10.17
خلاصه درس:
بیان دلیل حجیت ظن:
دلیل انسداد