همسایه سایه ات مستدام
ولی نعمتمان
خوش آمدی
۲۳ ربیع الاول سالروز ورود پرخیر و برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شهر قم.
@Khatamdatir
به قول حاج بابک
ما نیروی نیابتی نداریم! نیابتی کلام دشمنه! الحوثیها و حزبالله و عراقیها همه و همه فرزند انقلاب هستند و جزوی از جبهه مقاومت! خودشون مستقل عمل میکنند اما هماهنگ و همنظر! این معجزه انقلاب ما بود..
•| خاتَمـْ . آی آر |•
وقتی سردار سپاه کنار #سید_حسن_نصرالله به شهادت میرسه یعنی ایران و انقلاب اسلامی پشت #حزب_الله رو خالی نکرده ! و نمیکند
سردار که برای بازی نرفته بودند ، برای طراحی و اجرا و هماهنگی عملیات در #لبنان بودند...
سپاه همیشه عزیز و عزتمند
دوستت داریم حتی از قبل هم بیشتر ...
•| خاتَمـْ . آی آر |•
یک بار دیگه مرور میکنیم
ما داریم میزنیم
اونا باید برن پمپ بنزین
•| خاتَمـْ . آی آر |•