عزیز جان
اگه کنکوری هستی
وظیفه الان و اصلی تو درسخوندنه! کف خیابون به اندازه کافی نیرو هست. بشین خونه درست رو بخون، جبههی تو الان همینه!
این جمله شاید برات خیلی شیرین نباشه ولی واقعا تکلیف و وظیفهی هرکسی فرق داره!
مثل اون پزشکی که الان تکلیفش اینه تو بیمارستان خدمت کنه، مثل اون کارمندی که این روزها باید صبر بیشتری داشته باشه و کار مردم رو بیشتر راه بندازه! مثل اون رفتگر عزیزی که این روزها باید بهتر خیابون رو تمیز کنه وظیفه تو هم اینه الان درست رو بخونی که بعد از نتایج کنکور، اون کسی که ضدانقلابه از تو رتبه بهتری نگیره!
•| خاتَمـْ . آی آر |•