همه اینارو گفتیم که برسیم به ایشون
شهید حاج حسن تهرانیمقدم
برای من این یک جمله از شهید جزء اون حرفهای ابدی و ماندگاره که دلم میخواد بتونم بهش عمل کنم
شهید حاج حسن طهرانیمقدم همیشه میگفتن
فقط انسانهای ضعیف به اندازهی امکاناتشون کار میکنند
و ایشون با تلاشهای بیوقفه در طی این سالها نشون دادن که با قدرت ایمان و توکل و سختکوشی و تلاش و تخصص میشه کوهها رو حابجا کرد.
از خدای قادر و توانا میخوام مقام این شهید عزیز متعالی باشه و در جوارِ الله برای ما هم دعا کنه....
#شهید_حاج_حسن_طهرانی_مقدم
#پدر_موشکی_ایران
#قافله_سالار_شهدای_غدیر
#موشک #پهپاد #ایران
#التماس_دعا_شهیدجان
https://eitaa.com/khate_Revayat
جایی که دیروز رفتیم
پارک ملی هوافضای سپاه بود.
حتما تشریف ببرید، احتمالا امروز و فردا فقط بازدید داشته باشند.
https://gardeshitop.com/tehran-national-aerospace-park/
روی این لینک بزنید تا بهتر معرفی بشه
و لوکیشن هم پیدا کنید
یااباعبدالله...
با شهیدانت چه گفتی سر به پایت ریختند...
😭😭
هدیه به روح تمام شهدا مخصوصا نخبهی هوافضا ⚘️شهید محمد دکامی⚘️ صلوات
https://eitaa.com/khate_Revayat
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قصهی زندگی شهید محمد دکامی از قابِ شبکه دو سیما در برنامهی بدون تعارف
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
ببینید و بشنوید که این شهید چه کرد و چقدر ما مردم به او و تربیت او و پدر و مادر او افتخار میکنیم
#شهید_محمد_دکامی
#شهید_اقتدار
#نخبه_هوافضا #شهرقدس
https://eitaa.com/khate_Revayat
به کانال شهید محمد دکامی در ایتا بپيونديد 👇👇👇👇
https://eitaa.com/Shahid_Mohammad_Dekami
بهزودی باران دوازدهم خواهد آمد.....🌧🌱
#دعای_باران
#باران_دوازدهم_در_راه_است
#استغاثه
#شهرقدس
@khate_Revayat
🥀
مرگِ هر آدمی، انگار اولین مرگیست که روی زمین اتفاق افتاده است....
همانقدر غمناک
همانقدر شوکهکننده....
🥀🥀🥀🥀
برای شقایق فاتحهای بخوانید و دعا کنید تا عزیزانش به صبر و استقامت برسند....
#انا_لله_و_انا_الیه_راجعون
#شقایق_عسگری
@khate_Revayat
﷽
منبرِ حلیم
به نظرتون غذا فقط واسه خوردنه؟
پس چرا توی قرآن گفته به غذاتون نگاه کنید!🤔
لابد قبل از خورده شدن حرفی چیزی باهامون داره!
مثلا این حلیم به آدم چی میگه؟
نمیگه بابا هرچیزی توی این دنیا کمالی داره
من چند مشت گندم و گوشت بودم که با صبر شدم این غذا
تو قراره چی بشی؟
تویی که خدا گفته همه چیز رو برات خلق کرده و تورو برای خودش!
حلیمِ امروز، یه منبر برام رفت
گفت ببین من شاید برای شما آدمها فقط یه صبونه باشم، اما تونستم مظهر یکی از صفات خدا بشم
تو که اشرف مخلوقاتی میتونی یدونه از اسامی خدا بشی؟
بلدی؟
میخوای از من شروع کن.
میتونی حلیم بشی؟
حلیم شدن خیلی سخته... ولی ممکنه...
دیدم داره حرف حق میگه
لذا از جنابِ حلیم تشکر کردم و نصیحتش رو گوش دادم
پ.ن۱: نکنه یه غذا به کمال برسه و بشه مظهر نامِ خدا و ما نشیم؟
ترسناکه...
پ.ن۲: به صدای غذاها گوش کنیم
#حلیم_شو
#منبرِ_حلیم
#نصیحت_حلیمانه
https://eitaa.com/khate_Revayat
﷽
رزق گاهی غیرمنتظره است
شبیهِ همین دیروز، صبح جمعهای که چشم باز کردم و پیام دوستم را دیدم که پرسیده بود: بیت میآیی؟
و من، مثل کوری که دو چشمِ بینا میخواست گفتم بله...
جمعهای که در نزدیکترین فاصله به نائبالامام نشستم و گذاشتم چشمهایم از زلالِ حضور آقاجان سیراب شود
حتی ناراحتی و دردِ ساعتها کیپ تا کیپ نشستن و مچاله شدن پاهایم هم نگذاشت شیرینی شهدِ دیدار کمرنگ شود
و بعد
باریدم از دوری آن عزیزی که اگر بیاید چه میشود!
شاید میلیونها آدم کیپ تا کیپ بنشینند و نگاه کنند و سیراب شوند از جمالِ منورِ مهدیِ زهرا....
و آن روز آیا رزق غیرمنتظرهای خواهد بود که به ما هم برسد؟
اصلا قامتِ نگاهِ کسی چون من، به بلندای حضور او میرسد؟
جای خالیام به چشمش میآید؟
سراغم را میگیرد؟
.
.
.
کاش این رزقها و این اشکهای از سرِ شوق آن روز هم قلبمان را متلاطم کند...
دور نیست و دير نیست
به امید دیدارش
پ.ن: آخرین شب آبان در بیت رهبری گذشت
شیرین زلال پر از مهر و نور و عشق
دیدن قد و بالای رشیدِ رهبرم نوشِ جانم شد
بزودی دیدارش نصیب قلبتان ...
#الحمدلله
#عمرم_رو_عمرت
#جانم_به_فدای_بودنت
#رهبرم
@khate_Revayat
حسین ستودهنماهنگ اینجا کربلا.mp3
زمان:
حجم:
1.8M
امروز این نوحه اینجا بماند تا روزیکه دور نیست
که هرکسی دلتنگِ کربلاست از نزدیک بگوید حسین.........
برای من هم بنويسد و بخواهد که بزودی بگویم اینجا کربلا....
#عزیزم_حسین
#۲آذر
#دلتنگم
@khate_Revayat
مادرم زهرا و ایران سرزمین مادریست
مرزِ ما جمهوری اسلامیِ ایرانِ اوست...
🥀🥀🥀
#الحمدلله_که_مادرمی
#مادرِ_ایران
#محتاج_دعای_شماییم_همه
#جوان_ننه
#جان_ننه
https://eitaa.com/khate_Revayat