eitaa logo
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
254 دنبال‌کننده
172 عکس
59 ویدیو
0 فایل
سِــلاح من چیزی‌ست که خُـــــدا به آن قسم خورده ༻وَالـقَـــلَـمِ وَ ما یَسـطُـــرون༻ در جنگِ روایتها، می‌نويسم. حق را،عشق را،وطن را 🇮🇷🇵🇸 #سمیرا_چوبداری #خط_روایت
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام و نور🌱 امیدوارم حالتون خوب باشه. امسال با رفتن امام خامنه‌ای دلم خون شد. اما خدای عزیز نائبشون امام سید مجتبی خامنه‌ای رو به ما داد تا زخم قلبمون التیام پیدا کنه. امیدوارم از همین لحظه تصمیم بگیریم گوش به فرمان رهبر باشیم و هرجا لازم شد از ولایت فقیه دفاع کنیم. از خدای عزیز میخوام شما و خانواده و عزیزانتون در پناه امام مهدی باشید. سربازش باشید و ایشون ازتون راضی باشند تبریک سال نو باشد برای روزی که دشمن نابود شد. من از خداوند برایتان سلامتی و عاقبت به خیری خواستارم. ان‌شاءالله امسال، سال ظهور باشد و ما هم سرباز و جانفدای ایشون باشیم. التماس دعا سمیرا چوبداری https://eitaa.com/khate_Revayat
همیشه از سنگ لحد میترسیدم تا اینکه اینارو دیدم برای شهدا اینجوری سنگ لحد می‌چینند ‌ ولی برای خانم شهیده باید یا فاطمة الزهرا بنویسن ‌ دیگه ترس نداره🥰🌻 ‌ https://eitaa.com/khate_Revayat
فکر کردن به مرگ به این معنی نیست که ما دل‌مرده‌ایم نه ما عاشق زندگی هستیم اما دلمون میخواد لحظه‌ی مرگمون شهادت ما رو به آغوش بکشه حیفه آدم بمیره بخدا... خدایا دمِ اذونی برامون شهادت بنویسا نگو این حرفا به قد و قواره‌ت نمیخوره تو کَرَمِت زیاده الهی و ربی... https://eitaa.com/khate_Revayat
هر فرزندی از مادر متولد می‌شود. اما شهادت تنها تولدی‌ست که تو را به آغوش مادر حقیقی و آسمانی‌ات می‌رساند او که برای حفظ دینِ خدا از جان خود و فرزندش گذشت پشت درب سوخته ماند و جراحت برداشت تا دینِ خدا و ولیِ خدا بماند کدام پسرِ مادری است که شبیه مادر نباشد؟ پسرها مادر‌ی‌اند پس به او شبیه‌ترین هم هستند این سربند یکی از پسرهای فاطمه زهراست که برای حفظ دین خدا و ولی خدا از هر آنچه داشت گذشت و جان داد سربند را که به دستم دادند گفتند: از پیشانی شهید باز شده تمام نفسم را از عطر سربند پُر کردم گوشه‌ای از سربند خونی بود هم بوی سوختگی می‌داد هم بوی خون هم بوی شهادت هم بوی کوچه‌های مدینه .... این سربند را انگار مادرش حضرت زهرا به پیشانی‌اش بسته بود پیشانیِ سوخته‌ی خونی.... پسرها مادری‌اند پس به او شبیه‌ترین هم هستند... شهادتت مبارک برادرم شهید حمیدرضا صفری کاش خواهرهایش این متن را نبینند😔🥀 https://eitaa.com/khate_Revayat
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبر کوتاه بود. خادم امام رضا شهید حمیدرضا صفری به کاروان سیدالشهدا رسید. امروز میان انبوه جمعیت پرچم‌های سبز امام رضایی بلند بود. خواهران شهید از دوستان طلبه‌ام هستند. آرام و با وقار دست به سینه گذاشتند و به برادر شهیدشان سلام دادند. روی تابوت پرچم سبز رضوی و پَرِ خادمی گذاشته بودند. همان پرِ سبز رنگی که شهید به دست می‌گرفت و همراه خادمیاران به مجالس روضه می‌رفت. جمعه‌ها هم در چایخانه امام رضا به نمازگزاران مصلی چای می‌داد. امروز پاسداران نبودند که زیر تابوت را می‌گرفتند. امروز خادمیاران رضوی صاحب عزا بودند. برگ سبزی را نثار کرده بودند که بی‌ریا و سربه‌زیر خدمت می‌کرد. پاسدار هوافضا بود. دوستانش می‌گفتند پای ثابت هیات بود و سینه‌زن اهل بیت. روضه‌ی حضرت زینب را خیلی دوست داشت. امروز بر سر مزارش روضه‌ی وداع امام حسین را خواندند. پَر خادمی را هم روی مزارش گذاشتند. امروز شهرقدس به حرم امام رضا متصل شده بود نوای مشایعت کنندگان این تک بیت بود قربون کبوترای حرمت امام رضا ۹ فروردین ۱۴۰۵ ✍️سمیرا چوبداری https://eitaa.com/khate_Revayat
موکب باقرالعلوم علیه السلام شبها در میدان امام خامنه‌ای فعال است . به کمکها نقدی و غیر نقدی شما عزیزان بسیار امیدواریم . ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم به یاری دین خدا با جان ومال خویش پیش قدم میشویم . کمکهای نقدی خود را لطفاً به این شماره واریز بفرمایید. ۶۰۳۷ ۹۹۸۲ ۶۲۰۸ ۶۶۰۵
هدایت شده از ریحانه
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💌  | آماده‌ تولد 🔰 تک‌نگاری‌هایی به قلم زنان ایرانی از روزهای پس از شهادت ما، شهید سیدعلی خامنه‌ای و دفاع مقدس ملت ایران در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ اسفند ۱۴۰۴، فروردین ١۴٠۵ 🔻 شب‌ها که به تجمع می‌رویم انگار بدیهی‌ترین کار عالم را انجام می‌دهیم. مثل نشمردن نفس‌ها مثل عادی بودن پلک زدن هر روزمان شده است. حساب اینکه چند روز گذشته و چند روز ادامه دارد را نمی‌کنیم. فقط می‌آییم و هر شب جلوه‌ای جدید می‌بینیم. به تازگی متوجه شدم که مردم پس از تجمع هم در خیابان می‌مانند. انگار آرایش نظامی را عوض می‌کنند. تجمع پراکنده می‌شود و آدم‌ها بدون اینکه کسی نظم و نسخ خاصی بهشان بدهد، دو طرف خیابان می‌ایستند. پرچم ها را مقابل خودشان می‌گیرند و سرود می‌خوانند. کاروان ماشین‌ها از بین‌شان رد می‌شود. خدای من انگار روزهای انقلاب ١٣۵٧ را کپی پیست کرده‌اند و به پوشه‌ی سال ۱۴۰۵ انداخته‌اند. 🔻 ماشین‌ها چراغ می‌زنند و پرچم از پنجره‌ها بیرون است. یکی اسفند دود می‌کند و بقیه تکبیر می‌گویند. این جمع دارد آماده‌ی یک تولد تاریخی می‌شود. تولدی که دردهایش را گذرانده و چیزی تا آمدنش نمانده. مردم در خیابان می‌مانند تا خبر آمدن امام مهدی(عج) را نه در خانه که در میدان بشنوند و قیامت کنند. ✍🏻 سمیرا چوبداری 🗓 شماره ١٩١ 🇮🇷 مجموعه‌روایت «می‌نویسم برای پدر شهیدم» فراخوانی است از حضور در قلب خیابان‌های ایران. متن یا فیلم خود از حضورتان در تجمعات این شبهای سوگ و حماسه را برای ما بفرستید به این شناسه: @reyhaneh_contact رسانه «ریحانه» را دنبال کنید 📲 @khamenei_reyhaneh
💌  | مثل اسفند روی آتش 🔰 تک‌نگاری‌هایی به قلم زنان ایرانی از روزهای پس از شهادت ما، شهید سیدعلی خامنه‌ای و دفاع مقدس ملت ایران در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ اسفند ۱۴۰۴، فروردین ١۴٠۵ 🔻 صدای بلندگوها تمام خیابان را پُر می‌کند. هر روز دست بچه‌هایش را می‌گیرد و به این خیابان می‌آیند. چند کیلو اسفند خریده. با پسرش زغالها را روشن می‌کند و توی ماهیتابه می‌گذارد تا روی چهارپایه بایستد‌. بادبزن دست می‌گیرد و زغالها را شعله‌ور می‌کند. مشت‌مشت اسفند می‌ریزد روی آتش. صدای شکسته شدن اسفندها همراه با دود خوش‌عطری خیابان را پُر می‌کند. 🔻 می‌پرسم چه کار می‌کنی؟ جواب می‌دهد: «من برای وطنم آمده‌ام. برای کاروان خودرویی برای هموطنانم و برای ایرانم اسفند دود می‌کنم. برای کسانی که راهی خیابان می‌شوند اسفند دود می‌کنم تا چشم حسودان وطن کور شود.» آرزویش را دوست دارم. می‌گوید، یک روزی برای پیروزی وطن اسفند دود می‌کند و شیرینی پخش می‌کند. 🔻 اینها سرمایه‌های ایران‌اند. این زن‌ها با مِهر مادری‌شان سالهاست در خط مقدم جهادند و دمار از روزگار ظلم و ظالم در خواهند آورد. اینها برای وطن مثل اسفند روی آتش‌اند. چشم حسودان را کور می‌کنند و مشام هموطنان را خوش‌بو می‌سازند. چشم رهبر شهیدمان روشن برای این شیرزنانی که تربیت کرد. ✍🏻 سمیرا چوبداری 🗓 شماره ١٩٩ 🇮🇷 مجموعه‌روایت «می‌نویسم برای پدر شهیدم» فراخوانی است از حضور در قلب خیابان‌های ایران. متن یا فیلم خود از حضورتان در تجمعات این شبهای سوگ و حماسه را برای ما بفرستید به این شناسه: @reyhaneh_contact رسانه «ریحانه» را دنبال کنید 📲 @khamenei_reyhaneh
▪️آری! هوا خوش است و غزل‌خیز در بهار باریده است خندۀ یکریز در بهار ▪️از باد نوبهار، حدیث است تن مپوش باید درید جامۀ پرهیز در بهار ▪️اما خدا نیاورد آن روز را که آه... گیرد دلی بهانۀ پاییز در بهار ▪️بی دید و بازدید تو تبریک عید چیست؟ چندین دروغ مصلحت‌آمیز در بهار ▪️با دیدنم پر از عرق شرم می‌شوند گل‌های شادکامِ دل‌انگیز در بهار ▪️می‌بینم ای شکوفه! که خون می‌شود دلت از شاخۀ انار میاویز در بهار ✍ شاعر: «آقای محمدمهدی سیار» https://eitaa.com/khate_Revayat
هدایت شده از ریحانه
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💌  | در پناه قرآن 🔰 تک‌نگاری‌هایی به قلم زنان ایرانی از روزهای پس از شهادت ما، شهید سیدعلی خامنه‌ای و دفاع مقدس ملت ایران در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ اسفند ۱۴۰۴، فروردین ١۴٠۵ 🔻 قرآن را از خانه آورده. کنار خیابان ایستاده و چشم‌به‌راه است تا کاروان خودرویی را از زیر قرآن رد کند. آرام است مثل تمام زنان ایرانی، مثل تمام مادران ایرانی. می‌گوید هر روز در خیابان خواهد ایستاد و هر روز کاروان خودرویی را در پناه قرآن خواهد گرفت. 🔻 خسته می‌شود؟ هرگز این کار تکراری می‌شود؟ هرگز او عاشقانه و با آگاهی دست به قرآن می‌برد. چون می‌داند همان قرآن روی دستش وعده داده اگر دین خدا را یاری کنید، خدا یاری‌تان می‌کند. ✍🏻 سمیرا چوبداری 🗓 شماره ٢٠۴ 🇮🇷 مجموعه‌روایت «می‌نویسم برای پدر شهیدم» فراخوانی است از حضور در قلب خیابان‌های ایران. متن یا فیلم خود از حضورتان در تجمعات این شبهای سوگ و حماسه را برای ما بفرستید به این شناسه: @reyhaneh_contact رسانه «ریحانه» را دنبال کنید 📲 @khamenei_reyhaneh
گمانم جلسه اول یا دوم کارگاه شیطان‌شناسی بود. استاد شجاعی از ویژگی‌های شیطان می‌گفتند. رسیدند به اینجا که علامت حضور شیطان ۳ چیز است غم ترس ناامیدی هر زمانیکه بی‌دلیل این سه حس سراغت آمد بدان که شیطان راه نفوذش را پیدا کرده و در تلاش است تو را قبضه کند‌. شیطان‌صفتان هم همین‌گونه عمل می‌کنند. با القای ترس ، غم و ناامیدی، به دنبال راهی برای زمین‌گیر کردن ما هستند. خب فرمانده‌شان شیطان است... در مقابل؛ خدای عزیز همیشه از نترسیدن توکل شادی و امید حرف می‌زند هرجایی این ویژگی ها را دیدید و شنیدید آن کلام، متصل به خداست. رهبر شهیدمان همیشه و همیشه و همواره امید می‌دادند به جامعه نشاط تزریق می‌کردند به کشور و شجاع بودند و به ما هم شجاعت آموختند ثمره‌ی ۸۶ سال زیستِ عابدانه هوشمندانه و شجاعانه‌ی آن شهیدِ اِلی الله امروز در رگ غیرت ملت ایران جاری است... این حضور و برانگیخته شدن حاصل عمرِ پُر از توکل و امید و شجاعت رهبرمان است. او که الگوی زندگی‌اش ۱۴ انسانِ کامل بود و در هر حال به آنها اقتدا کرد. با صدای جنگ نمی‌ترسیم غمگین نمی‌شویم و ناامید نیستیم چرا که رهبر شهیدمان فرمود: ما پیروزیم سمیرا چوبداری https://eitaa.com/khate_Revayat