eitaa logo
منتظران ظهور
129 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
801 ویدیو
42 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
یه فردی به امام صادق علیه السلام میگه : یه نفر حضرت امیر رو خیلی دوست داره ولی از دشمن او بیزاری نمیجوید ، و در عین حال میگه که حضرت علی از مخالفان ایشان نزد من محبوب تره امام صادق میفرمایند که این فرد هذیان میگه او دشمن است پشت سر او نماز نخوان و هیچ کرامتی ندارد مگر انکه از او تقیه کنی. من لا یحضره الفقیه ج ۱ ص ۳۸۰ تهذیب الاحکام ۲۸/۳ وسائل الشیعه ج ۵ ص ۳۸۹
امیرالمومنین فرمودن هر چه قدر شیعیان ان دو نفر را لعنت کنند تا قیامت باز هم در لعن ان دو کوتاهی کرده اند .. پس این مطلب بیزاری و لعن👆 کسی مدعی نیست بریم تو کوچه و خیابون لعن کنیم چرا؟ چون مخالف تقیه است . ولی لعن و بیزاری بین شیعیان داریم . ✅ امام جواد فرمودن هر که لعنت نمودن کسی را که خداوند او را لعنت کرده گناه بشمارد لعنت خدا بر او باد اختیار المعرفه الرجال ص ۵۲۴ ✅ زراره از امام صادق نقل کرد که هر کسی صبحگاهان ابوبکر و عمر رو لعنت کنه خداوند هفتاد ثواب برای او می نویسه و ده گناه او را محو نیکنه و ده درجه برایش بالا میبرد تفسیر عیاشی ج ۱ ص ۳۷۸ البرهان ج ۲ ص ۵۰۶ بحارالانوار ج ۳۰ ص ۲۲۲
پس برائت واجب و سفارش اهل بیت علیه السلام هست و طبق ایات قران و کتب خود اهل سنت خلفا ملعون و منافق و اهل دوزخ هستند پس پیروان اون ها هم طبق روایات اهل بیت دشمن اهل بیت محسوب میشن . که در این باره هم روایات خیلی زیادی داریم و ما با دشمن اهل بیت نه وحدتی داریم نه دوستی و فقط تقیه داریم و زندگی اجتماعی اما سوال کردین که بالاخره لعن کنیم یا نه ؟ 👇👇👇 ✅معاویه نامه ای به امیرالمومنین نوشت و گفت شنیدم تو با شیعیانت هر وقت خلوت میکنی ابوبکر و عمر و عثمان رو لعنت میکنی امیرالمومنین پاسخ تمام اتهامات دیگر را دادند ولی منکر این مطلب نشدند . کتاب سلیم بن قیس ص ۲۸۹ بحارالانوار ۱۴۲/۳۳ ✅حضرت فاطمه زهرا در قنوت نمازشان اون ها رو لعنت میکردند . الامامه والسیاسه ج ۱ ص ۳۱ بحارالانوار ج ۲۸ ص ۳۵۷ ✅ ابوحمزه ثمالی به امام سجاد علیه السلام گفت سوالی دارم که بدون تقیه جواب بدین . بعد سوال کرد از شما درباره ابوبکر و عمر میپرسم امام سجاد فرمودند: تمام لعنت های خدا بر ان دو باد . ان دو در حال کفر و شرک به خدا مردند. بصائرالدرجات ص۲۸۹ الصراط المستقیم ج ۳ ص ۲۹ ینابیع المعاجز ص ۱۷۱ بحارالانوار ج ۲۷ ص۲۹ ✅ شخصی از شیعیان به امام صادق علیه السلام گفت :من خوف دارم از دنیا بروم و یا شما از دنیا بروید و من ان دو(ابوبکر و عمر) را نشناخته باشم امام صادق فرمودن: از ان دو بیزار باش که خدا و رسولش بیزارند تقریب المعارف ص ۲۴۸ بحارالانوار ج ۳۰ ص ۳۸۴
اما در مورد مطلب شهادت حضرت زهرا طبق کتب خود اهل سنت و روایات کتب اهل تشیع ، عمر موجب شهادت حضرت زهرا و سقط حضرت محسن علیه السلام شد که روایات بسیار زیاده بیان تاریخ و مبحث علمی هیچ ربطی به تقیه نداره . بیان تاریخ این نیست که بگیم لعنت بر عمر فلان کرد نه !(چون میخوایم مطلبمون رو مخالفین هم بشنون و اگر از درِ دشمنی وارد شیم حرفمون اثر نمیزاره ؛ ولی لعن و بیزاری و دشمنی با دشمن اهل بیت و دوستداران دشمن اهل بیت بین شیعیان باید باشه ) میشه خیلی منطقی با استناد به قران و روایات اثبات ابطال خلفا کرد طوری که اهل سنت حرفی برای زدن نداشته باشن. اگر این ها گفته نشه چطور شبهات جوان ها حل بشه؟ چطور حتی بعضی از اهل سنت هدایت بشن؟؟؟ اقای علوی تهرانی که در شبکه ۸ میان مبحث مهدویت . پای منبرشون رفتید؟ بسیار زیبا با استناد به روایات خود اهل سنت اثبات میکردند که عمر حضرت زهرا رو به شهادت رسوند و مورد لعن خدا و رسول خداست . اینها مخالف تقیه نیست چرا که از کتب معتبر خود اهل سنت هست. پس بیان تاریخ و بحث علمی همون دفاع از حق امیرالمومنین و اهل بیت علیهم السلام هست که باید انجام بشه به دور از توهین . و لعن خلفا و دوستدارانشون هم از وظایف ماست در بین شیعیان . حتی در روایتی از امام صادق (اگر اشتباه نکنم ) هست که فرمودن اگر از باب تقیه در تشییع جنازه اهل سنت حاضر شدین ایرادی نداره ولی در دلتون لعنتش کنید.
مظلومیت اهل بیت تا کجا‼️ ▫️موضوع: 👈فاطمیه😔 ♦️پیشاپیش از بذل توجه بزرگواران متشکریم #انتشار_حداکثری @khatenghelabtazohoor برای دوستان خود فورد بفرمایید🙏🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▫️امام خمینی (ره): اگر معنای ضدیت با آمریکا این است که ما می خواهیم وابسته به آمریکا نباشیم، آری ما ضد آمریکایی هستیم؛ و اگر ترس آمریکا از این است، آری باید بترسد؛ آری ما ضد آمریکا هستیم @khatenghelabtazohoor
▫️صراحتا در روایات داریم چه در منابع اهل سنت چه در شیعه که عمر دستور هیزم اوردن داد و خانه را اتش کشید عمر به قنفذ دستور داد زهرا رو بزن عمر با لگد به حضرت کوبید و سقط جنین شد عمر با سیلی زد و تمام این وقایع منجر به شهادت ایشان شد
▫️عمر با لگد به حضرت زهرا سلام الله علیها میزد و صدای حضرت صدیقه کبری بلند شد و فریاد میزد محسن مرا کشتند. 👈لسان المیزان ج۱ ص۳۶۸ / کامل الزیارات ص ۵۴۸/ امالی صدوق ص ۱۷۶ / المحتضر ص ۱۹۷
▫️وقتی آنها خواستند امیرالمومنین علیه السلام را بیرون ببرند، حضرت فاطمه سلام الله علیها برخاست، و در چهار چوبه ی درب خانه ایستاد . او راه را بست تا نتوانند حضرت را ببرند. 👈احتجاج ص ۱۰۹ / بحارالانوار ج ۲۸ ص ۲۸۳ 👈عمر به قنفذ اشاره کرد، قنفذ با غلاف شمشیر حضرت فاطمه سلام الله علیها را زد ، و خودِ عمر هم با تازیانه حضرت زهرا سلام الله علیها را زد. 👈تفسیر العیاشی ج ۲ ص ۳۰۷ بحارالانوار ج ۲۸ ص ۲۳۱ دلائل الامامه ص ۱۳۴ ذخائر العقبی ص ۱۶۰
▫️عمر جلو رفت و شعله اتش را به روی هیزم ها گذاشت و آتش شعله کشید. درِ خانه نیم سوخته شد . عمر جلو رفت و لگد محکمی به در کوبید 👈تفسیر العیاشی ج ۲ ص ۶۷/ بحارالانوار ج۲۸ ص ۲۲۷ حضرت فاطمه سلام الله علیها بین در و دیوار قرار گرفت و صدای ناله اش بلند شد. 👈عمر در را فشار داد و صدای فاطمه سلام الله علیها بلند تر شد. عمر تازیانه را از دست قنفذ گرفت و بر بازوی حضرت زهرا سلام الله علیها زد و تازیانه را دور بازوی او پیچید و جای آن چون بازو بند سیاه شد. با لگد به درب نیم سوخته زد و درب را شکست . 👈میخ در که از آتش داغ شده بود در سینه ی حضرت زهرا سلام الله علیها فرو رفت او با صورت بر زمین افتاد و زبانه های اتش او را می آزرد . فریاد حضرت زهرا بلند شد: 🔹یا رسول الله! آیا می بایست با حبیبه و دختر تو چنین رفتار کنند؟؟؟ آه فضه ! مرا دریاب به خدا فرزندم را کشتند. حضرت به دیوار تکیه زد و فرزند شش ماهه اش سقط شد. 📚 الهدایه الکبری ص ۴۰۷ و ۱۷۹ و۱۷۸ 📚بحارالانوار ۱۹/۵۳ 📚تفسیر عیاشی ۶۷/۲ 📚اختصاص ۱۶۸ 📚الکوکب الدری ۱۹۴/۱ و....
البته ایام فاطمیه رو بخاطر بعضی مسائل گفتن ایام فاطمیه و ربطی به دکان باز کردن مداحان نداره بلکه علما از قدیم این ایام رو زنده نگه داشتن اولا بخاطر دو تا روایت داشتن برای شهادت و تغییر ماه قمری به ۲۹ روز و ۳۰ روز . اگر امکان اشتباه و تغییر باشه بعد از شهادت رسول اکرم پس بهتره که این ایام حرمت نگه داشته بشه ثانیا درسته که شهادت یک یا دوروزه ولی ایام جسارت و بیماری و.... و فاصله ی کم بین دو تا تاریخ شهادت بهترین فرصت برای بیان حقایق و اثبات حق اهل بیت و ظلم در حق ایشانه و علما در قدیم برای بیان این حقانیت این فرصت رو غنیمت شمردن
و ماجرای چیست⁉️ در مورد ایام شهادت های معصومین یا ولادت ها دوتا منبع داریم یکی تاریخی یکی هم روایی که از معصومین به ما رسیده و طبعا اگر در روایت از معصومین تاریخی برای شهادت یا ولادت نقل شده باشه بنابراین از نقل تاریخ قوی تره و بهتره و مستند تر در مورد تاریخ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اختلافاتی هست که از چند جهته مثلا یک جهت اینه که در بعضی تاریخ اومده که حضرت ۷۵ روز بعد از شهادت پیامبر از دنیا رفتند خب شهادت پیامبر خودش اختلافیه تاریخش لذا اینم اختلافی میشه مثلا یکی بگه اول صفر یکی بگه ... در بعضی روایات هم اومده تاریخی که اومده موجب مشکل شده چون نوشتار اون نوقع با الان فرق داشت و نقطه گذاری نبود خمسه و تسعین خمسه سبیعین نوشته به این شکل هست👆 و بعضی میگن نوشته سبعین بعضی میگن نوشته شده تسعین که یکیش میشه ۷۵ روز یکیش میشه ۹۵ روز . موضوع بعدی اینه که ما طبق روایات موظف به تعظیم و بزرگداشت و کرامت و حرمت نگه داشتن روزهای شهادت حضرات علی الخصوص صدیقه کبری هستیم که حتی روایت هست که در شهادت حضرت صدیقه و شهادت امام حسین با صدای بلند گریه کنید . علی الخصوص شهادت حضرت زهرا که شروع تمامی اتفاقات هست و شروع غصب خلافت و پایه گذاری ظلم هست . همین طور سفارش شده که از حضرت زهرا در مجالس گفته بشه. در روایتی هست که در روز اول محرم پیراهن امام حسین در عرش اویزان میشه و اندوه بر دل شیعیان می نشینه ببینید وقتی تمام این مطالب و روایات و سفارش تکریم شهادت حضرت صدیقه طاهره رو کنار هم بزاریم نشان دهنده ی اینه که مجالس شهادت باید باشه چه یک دهه چه دو دهه چه ..... و حتما نیازی به تصریح در روایات نیست که حتما تاریخ بزارن از این تاریخ تا فلان تاریخ بیاید عزاداری
پس شما از تاریخ های اختلافی شهادت پیامبر هم حساب کنید باز می افته توی همین دهه هایی که گرفته میشه در ثانی در این ایام این قدر جسارت ها بود که براش حرمت نگه داشتن یک مسئله ی عرفی است مگه فقط یه ضربه و کشتن بود؟ ما اگر یک نفر از دنیا بره براش سوم و هفتم و چهلم میگیریم در صورتی که هیچ روایتی مبنی بر سفارش شدن به این کار نداریم ولی عرفا اینکار رو می کنیم حالا ایا حرمت اهل بیت از اقوام ما کمتره؟ شما تاریخ اولم و دوم هم حساب کنی بنا رو بر حرمت عرف هم بزاری باز میشه همون دهه . حالا یه عده با اسم دهه مشکل دارن خب نگن دهه هرچی دوست دارن بگن . ولی تک تک این مطالب رو بشینید حساب کنید میبینید همون ایام رو باید حرمت نگه داشت مطلب بعدی این هست که طبق روایات از تاریخ ۹۵ روز بعد از شهادت پیامبر که تاریخ شهادت حضرت زهراست ، ۱۵ روز قبلش حضرت به طور کامل در بستر افتاد و دیگر جز شبهه ای از حضرت باقی نمانده بود این همون ایام حرمت نگه داشتنی هست که قبل از شهادت میگیریم
حیفم آمد که صبح را با نفس خوب خدا "ها"نکنم 🙏 حیفم آمد که در این روز دل انگیز خدا❤ به سرانگشت دعا وا نکنم🙏 ان شاءالله امروز به آرزوهای زیباتون برسید 😊🌹
▫️یک دلیل قرآنی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن هیچ حرکت دسته‌جمعی که کفار را عصبانی کند صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه برای آن پاداش عمل صالح ثبت می‌شود. آری، راهپیمایی‌هایی که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانی کند، عمل صالح است. ، خداوند در آیه 120سوره توبه می‌فرماید: «ما کانَ لِأَهْلِ الْمَدینَةِ وَ مَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَ لا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ ذلِکَ بِأَنَّهُمْ لا یُصیبُهُمْ ظَمَأٌ وَ لا نَصَبٌ وَ لا مَخْمَصَةٌ فی سَبیلِ اللَّهِ وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ» «اهل مدینه و بادیه‌نشینان اطراف‌شان نباید هرگز از (همراهی) پیغمبر تخلف کنند و نه هرگز جان خود را از جان او عزیزتر شمارند، زیرا هیچ رنج تشنگی و خستگی و گرسنگی در راه خدا نکشند و هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود که خدا هرگز اجر نیکوکاران را ضایع نخواهد گذاشت.» از این آیه قرآن نتیجه می‌گیریم، راهپیمایی‌هایی که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانی می‌کند، عمل صالح است. این راهپیمایی‌ها (بخصوص آنگاه که از طریق وسایل ارتباطی و ماهواره‌ها منعکس می‌شود) اگر برای اهداف مقدسی صورت گیرد، نوعی حضور در صحنه، عبادت دسته جمعی و امر به معروف و نهی از منکر عملی و عامل تقویت روحیّه مردم و تهدید دشمن است
جنگ شناختی و زمان شناسی.mp3
9.61M
🔉پادکست 💢جنگ شناختی و زمان شناسی 👤
⚫️ ﷽ السَّلامُ عَلَیکِ أیَّتُهَا الصِّدّیقَةُ الشَّهیدَة السَّیِّدَةِ الجَلیلَةِ الجَمیلَة ذاتِ الأحزانِ الطَّویلَة فِی المُدَّةِ القَلیلَة المَکسُورَةِ ضِلعُها وَ المَخفِیَةِ قَبرُها و المَظلُومِ بَعلُها وَ المَقتُولِ وَلَدُها إنسِیَةُ الحَوْراء فاطِمَةُ الزَّهراء @khatenghelabtazohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سالگرد شهادت شهید ابراهیم هادی. (پنجشنبه به کسی قول ندهید) زمان:25بهمن ماه ساعت17تا21 مکان:تهران،خیابان ولیعصر،میدان جهاد،خیابان دکترفاطمی،خیابان شهیدگمنام،کوچه پنجم،سالن همایش وزارت کشور 🌺 شما نیز رسانه باشید و خبر را منتشر نمایید 🌺 @khatenghelabtazohoor
تسویه حساب‌ سیاسی، اینبار با مدیران انقلابی رئیسی در آستان قدس 🔺برخی رسانه ها و کانالهای اصلاح‌طلب و حامی دولت، در پی انتصاب رضا خوراکیان به عنوان مدیرعامل موسسه قدس مدعی شدند که این انتصاب به معنی خروج بی سر و صدای سیدنظام الدین موسوی از آستان قدس رضوی است‌! 🔺پس از آن برخی فعالان ضدانقلاب در فضای مجازی ازین موضوع ابراز خرسندی کردند! 🔺این خبر کذب در حالی مطرح می‌شود که موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان و رییس هیات مدیره موسسه قدس است 🔺 موسسات قدس، رسانه‌های صوتی و تصویری، رسانه‌های نوین، ماهواره امام رضا(ع)، روابط عمومی آستان قدس و مدیریت خبر و رسانه‌ از زیرمجموعه‌های سیدنظام الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی محسوب می‌شوند 🔺طبق اساسنامه روزنامه قدس، انتصاب مدیرعامل جدید این موسسه نیز با پیشنهاد موسوی به عنوان رئیس هیات مدیره صورت گرفته است 🔺 باتوجه به تحولات بنیادی حجت‌الاسلام رئیسی در آستان قدس به نفع محرومان و استفاده وی از مدیران انقلابی در راس رسانه‌های آستان قدس که سال‌ها در سنگر آگاهی بخشی به مردم فعالیت کرده‌اند، گروه‌ها و جریاناتی از همان ابتدا بنای تخریب، سنگ اندازی و شایعه‌پراکنی گذاشته‌اند تا در این روند اخلال ایجاد کنند 🔺در همین رابطه پس از حملات جریانات داخلی و خارجی به حجت‌الاسلام رئیسی و ناامیدی از تخریب وجهه وی و رشد روز افزون محبوبیتش در اذهان عمومی و ادامه مسیر اقدامات تحولی و جهادی او در آستان قدس، یکی از علل اصلی ناکامی خود را حضور مدیرانی چون سیدنظام‌الدین موسوی در راس مجموعه رسانه‌ای آستان قدس می‌دانند و اینبار در اقدامی ناشیانه با خبرسازی در حال تسویه حساب سیاسی با مدیران انقلابی رئیسی هستند
کارنامه دولت تدبیر و امید😐😁 @khatenghelabtazohoor
تله گذاری برای ایران با↙️ #FATF توضیحات پست بعدی😉 @khatenghelabtazohoor
▫️لطفا با دقت مطالعه شود.👇 برای حوادث پیش رو تحلیلگران مسائل سیاسی مباحث مختلفی را عنوان میکنند و به تحلیلهای مختلفی با توجه به نگرش سیاسی و دلدادگی به جریان ویا تفکری خاص و اطلاعاتی که دارند،میرسند .اما باید توجه داشت در چندماه و حتی چندسال آینده چند چیز محتمل است. اول اینکه:۹۸ قطعا اتفاق خواهد افتاد.دوم : تحت فرماندهی اقتصادی حال وخیم تری پیدا خواهد کرد.سوم :فشار بر ایران به اوجش خودش خواهد رسید.چهارم:. حال یکی از محتمل ترین تحلیلهای ما در مورد اتفاقات پیش رو طی یک سال آینده تا انتخابات مجلس به شرح متن زیر میباشد: دولت و سرسپردگان و ها با و رسانه ای گسترده تلاش بر تصویب لوایح FATF# و خواهند کرد.ما احتمال میدهیم که این لوایح رد خواهد شد.بعد از رد شدن لوایح فشار اقتصادی داخلی و خارجی به بهانه ی اینکه کانال مالی اروپا بدون تصویب لوایح از کار خواهد افتاد و تحریمها بیشتر خواهد شد و کشورهای مختلف قادر به تجارت با ایران نیستند،به شدت و تصاعدی افزایش خواهد یافت.تلاش دشمنان داخلی و خارجی نظام در ماههای آینده ایجاد کاذب بخصوص در مواد غذایی خواهد بود.احتمال درگیری های پراکنده و محدود درسال نود وهفت در برخی شهرها دور از ذهن نیست.اما با ورود به خرداد پرحادثه،روند تسخیر مجلس آتی وارد فاز جدیدی خواهد شد.حملات به رهبری بیشتر شده و تلاش خواهد شد مقصر تمام اتفاقات را رهبری معرفی کنند در این ایام احتمالا تجمعات اندک اندک شکل گرفته و رفته رفته بیشتر میشود تا در پاییز به حدی برسد که مخالفان داخلی نظام بتوانند از آن به عنوان اهرم فشار برای تایید صلاحیت نامزدهای خاص برای ورود به مجلس و رای به رفراندوم قانون اساسی استفاده نمایند .انها در تلاشند با فتح مجلس بدون درگیری بیشتر با رای مردمی که اکثرا تحت فشار اقتصادی وبمباران رسانه ای غرب ،قطعا احساسی و مدیریت شده رای خواهند داد،اصول اساسی انقلاب را در ملغی کنند.البته به نظر ما نمیتوانند از سد بگذرند و در بهمن سال آینده وارد فاز خطرناکی از خواهیم شد .اگر معتقدیم ظهور نزدیک است پس باید بپذیریم نیز پیش روی ماست.و طبق روایات فتنه_اکبر تا ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت ولی شدت و حدت این به پایداری مومنین بستگی دارد.یکی از برنامه های دشمن رو کردن اسناد یا خاطرات یا نقل قولهایی از اوایل انقلاب و سالهای نخست تشکیل جمهوری اسلامی است که باعث ایجاد سوالات و واکنشهای تندی در سطح جامعه خواهد شد.