"خاطراتِبنفش💜"
من ازت خیلی توقع داشتمو خیلی عقب موندی .
ازت خیلی عصبانی و خیلی تیره و تارم . . .
دلش خونه غریبا شده من میدونم ک دیگه جا برام نیس ، میدونم دیگه خرابش کردنو میدونم شبیه باورام نیس .
من به
رفتارات
حرفات
نگاهات
زیباییهات
بودنات
و خیلی چیزای دیگت
دل بسته بودم
چرا دروغ گفتی؟
چرا خرابش کردی؟
هدایت شده از آشـ؋ـتـہ
-سخت ترین کار مواظبت از یه نفره که خیلی دوسش داری :)