من به
رفتارات
حرفات
نگاهات
زیباییهات
بودنات
و خیلی چیزای دیگت
دل بسته بودم
چرا دروغ گفتی؟
چرا خرابش کردی؟
هدایت شده از آشـ؋ـتـہ
-سخت ترین کار مواظبت از یه نفره که خیلی دوسش داری :)
میگن عشقی که به گریه رسیده باشه،
هرگز اشتباه نبوده!
من برات خیلی گریه کردما!
خیلیییییی . . .