من دوست دارم،
تو اول پیام بدی
تو پیگیرم باشی
تو سر حرفُ باز کنی
تو باهام گرم بگیری
تو مراقبم باشی
تو نگرانم باشی....
نهمن!
گرچه تنهایی ندارد چارهای ، شادم که اشک
قدری از دلتنگیام را کاست بعضی وقتها : )
هدایت شده از ڪَفیلِعَقیلـہ
خدا حواسش به همه چی هست
حتی به تک تک اشک ها ...!(: