گرچه تنهایی ندارد چارهای ، شادم که اشک
قدری از دلتنگیام را کاست بعضی وقتها : )
هدایت شده از ڪَفیلِعَقیلـہ
خدا حواسش به همه چی هست
حتی به تک تک اشک ها ...!(:
من
میدونم تو قراره بری
میدونم دیگه قرار نیست هیچوقت ببینمت
میدونم دوسم نداری
میدونم یکی دیگه رو دوست داری
میدونم داری با یکی دیگه شبا تو صبح میکنی
میدونم منتظری که بهش برسی
من همه ی اینا رو میدونم
ولی بازم نمیتونم ازت دل بکنم!..
چرا انقد ذهنم درگیر توعه؟
چرا با هر کیلیپ یادت میوفتم؟
چرا با هر متن یادت میوفتم؟
چرا با خوندن کتاب یادت میوفتم؟
چرا وقتی میخندم یاد خندت میوفتم؟
چرا وقتی گریه میکنم یاد گریت میوفتم؟
چرا...