eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31.1هزار عکس
28.7هزار ویدیو
34.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حمید رسایی
. ♻️ شما به مالک اشتر رای می‌دهید یا کمیل 💢 اگر دو نفر از اصحاب خاص امیرالمومنین برای نامزد شوند، شما به کدام یک رای نمی‌دهید؟ مالک اشترنخعی یا کمیل ؟ چرا؟ ✅ چرا به مالک اشتر رای می‌دهیم؟ در واقع سئوال مهمتر این است که چرا به کمیل رای نمی‌دهیم؟ ✅ دعای کمیل معروف رو امام علی(ع) به همین حضرت کمیل بن زیاد تعلیم داد هر دوی این شخصیت‌ها، انسان‌های خوبی هستند اما مگر انسان خوب، ضرورتا سیاستمدار و مسئول خوبی هم هست؟ هر دوی اینها، در بسیار از مراتب و مقامات شاید هم سطح باشن ✅ اما چرا به کمیل نمی‌دهیم؟ مسأله اینجاست. ✅تاریخ را بخوانید:👇👇👇 در سال ۳۹هـ. ق. کمیل بن زیاد از طرف امیرالمؤمین (علیه السلام) به فرمانداری شهر هیت منصوب شد. پس از مدتی خبر به وی رسید که یاران معاویه به فرماندهی «سفیان بن عوف» قصد یورش به هیت را دارند، به خیال اینکه آنها در «قرقیسا» هستند، بدون اجازه امام علی (علیه السلام) ۵۰ نیروی مسلح را برای دفاع در شهر گذاشت و خود و یارانش به طرف آنجا حرکت کرد، تا در جنگ پیشدستی کرده باشد. سپاهیان معاویه از فرصت استفاده کرده به هیت حمله کردند و به غارت پرداختند. امام علی (ع) نامه‌ای به کمیل بن زیاد نوشت و او را سرزنش کرد. ✅ ناراحتی و گلایه امام علی(ع) از کمیل: سستی انسان در انجام کارهایی که بر عهده اوست و پافشاری در کاری که از مسئولیّت او خارج است، نشانه ناتوانی آشکار و اندیشه ویرانگر است. اقدام تو به تاراج مردم «قرقیسا» در مقابل‌‌ رها کردنِ مرزهایی که تو را بر آن گمارده بودیم و کسی در آنجا نیست تا آنجا را حفظ کند، و سپاه دشمن را از آن مرز‌ها دور سازد، اندیشه‌ای باطل است. تو در آنجا پلی شده‌ای که دشمنان تو از آن بگذرند و بر دوستانت هجوم آورند، نه قدرتی داری که در کنار تو نبرد کنند، و نه هیبتی داری که از تو بترسند و بگریزند، نه مرزی را می‌توانی حفظ کنی، و نه شوکت دشمن را می‌توانی درهم بشکنی، نه نیازهای مردم دیارت را کفایت می‌کنی، و نه امام خود را راضی نگه می‌داری ✅ اما نظر امام علی(ع) در مورد : «مالک! مالک چه بود! به خدا اگر کوه بود، کوهی بود جدا از دیگر کوه‌ها و اگر سنگ بود، سنگی بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد. خدا رحمت کند را، او برایم چنان بود که من برای رسول خدا صلی الله علیه و آله بودم. آدم خوب بودن دلیل بر نماینده، رییس جمهور یا سیاستمدار خوب بودن نیست. حکومت اسلامی، مالک اشتر می‌خواهد. سپر بلای علی(ع) بود بخاطر همین فرمودند:  آدم‌هایی را انتخاب بکنند که وقتی رفت در آن مسند نشست - حالا آن مسند هر چه باشد؛ چه مسند عضویّت در مجلس خبرگان باشد یا در مجلس شورای اسلامی باشد یا ریاست جمهوری باشد - خودش را بلای مشکلات کشور قرار بدهد، فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشد، کشور را به دشمن نفروشد، مصالح کشور را برای رودربایستی با این و آن زیر پا نگذارد؛ باید این را انتخاب کنند. این می‌شود یک انتخابات خوب. این نظر و معیار را با نامزدهای انتخاباتی پیش رو مقایسه کنید. نهج البلاغه، ص ۴۰.شهیدی، نهج البلاغه، ص ۴۴۰، کلمات قصار،ش ۴۴۳.ابن أبی الحدید، شرح نهج البلاغة، ج ۱۵، ص ۹۸. ✍ دیده‌بان انقلاب 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee
هدایت شده از عارفین
#آخه_این_جوری...⁉️ 🍃آیت الله فاطمی نیا : این همه در اینترنت و کتابها میگردی دنبال اینکه آقای قاضی چی گفته آقای بهجت چی گفته ، این همه این در و آن در میزنی ، چی شد آخر؟ تو هنوز جواب مادرت رو تلخ میدی!! میخوای بشی «سالک» بنده خدا؟ #کانال_عارفین @Arefin
جدول شاخص کاندیداسنج - نهایی.pdf
816.5K
👆 - فایل pdf 🔴 چگونه کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم؟ 🔹یکی از جدی ترین دغدغه تشکل های فرهنگی و سیاسی و دانشجویی، مجموعه های مردمی، مساجد، احزاب، جبهه ها و فعالان فرهنگی و سیاسی در سراسر کشور و در هر استان و شهری این مسئله است که چگونه می توان نامزد یا نامزدهای اصلح را انتخاب کرد؟ 🔸ما با همکاری و مشورت تعدادی از دوستان در مجموعه های مردمی، جدول را معرفی می کنیم. حاصل تلاش‌های بی‌وفقه دوستان عزیز. 🔹همه مجموعه ها و افراد حقیقی و حقوقی می توانند از این فایل جهت انتخاب کاندیدای اصلح از بین مابقی کاندیداها استفاده کنند. 🔻چند نکته: 1⃣ عموم مردم می توانند این جدول را تکمیل کنند. به شرط شناخت نسبی از نامزدها. 2⃣ اعضای تشکل های دانشجویی، مسجدی، احزاب و مجموعه ها میتوانند این جدول را تکمیل کرده و سپس امتیازات هر کاندیدا را تجمیع کرده و را انتخاب کنند. 3⃣ راه های احراز هر شاخص و شناخت نامزدها عبارتست از: مصاحبه با نامزدها، جمع آوری اطلاعات از اشخاص و دستگاه های معتبر، بررسی سوابق و رزومه کاری نامزدها و ... . 4⃣ فایل word کاندیداسنج بدون آرم ارسال می‌شود و مجموعه‌ها می‌توانند متناسب با شرایط بومی شهر خود آن را ویرایش کنند. 5⃣ ضرایب پیشنهاد ماست. شما میتوانید ویرایش کنید. 6⃣ این فایل را می‌توانید چاپ کرده و در اختیار ۵۰ یا ۱۰۰ نخبه و فعال و یا تشکل های فرهنگی و سیاسی شهرتان توزیع کنید تا نامزد اصلح را تخصصی انتخاب کنند. 7⃣ ادعا نمی‌کنیم این کار نقص ندارد. : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
هدایت شده از کانال ائمه جماعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️ #رهبرانقلاب: بنده به دستور امام خمینی(ره) مانع دیوار کشیدن بین دختر و پسرها در #دانشگاه شدم! ⚠️ شبکه «من و تو» اخیرا با تحریف سخنرانی #امام_خمینی(س)، مدعی شده که امام، دانشگاه را منشاء فساد می‌دانند. 🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه 🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
هدایت شده از کانال ائمه جماعت
panahian.mp3
11.7M
🔹سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در دومین سالگرد رحلت آیت الله حائری شیرازی 🔹 🔸آیت الله حائری شیرازی، حکیم بودند 🔸 💢ضرورت بحث از شخصیت آیت الله حائری شیرازی بعنوان نمونه مجسم و یک الگو و اسوۀ در اوج. 💢اگر مردم آیت الله حائری شیرازی را بشناسند می‌فهمند که حرف‌های دین راست بوده. 💢با اطمینان می‌شود جوانان را به سیرۀ عملی ایشان و کتاب‌های ایشان ارجاع داد. 💢آزاد مرد واقعی از تعلقات باطل و تفکرات غلط. 💢پاسخ رهبر انقلاب به استعفای آیت الله حائری شیرازی: اگر می‌توانستم شما را سی قسمت می‌کردم و به 30 💢استان می‌فرستادم، حال چگونه از شما صرف نظر کنم. 💢آیت الله حائری جلوتر از زمان خود بود. 💢تمام حرف عدالتخواهان را ایشان در عمل اجرا می‌کرد. 💢حکمت که اثر برجسته اخلاص است در ایشان برجسته بود. 💢استخراج سبک زندگی از دین، حکمتی بود که در بیان آیت الله حائری شیرازی بود. 💢فلاحت در فراغت، گمشدۀ امروز بشر بود که ایشان انجام دادند. 💢آیت الله حائری شیرازی معتقد بود تبعیت از رهبری باعث جلو افتادن ظهور می‌شود. @haerishirazi
هدایت شده از منبر انقلابی
🔹بخشهایی از تحلیل «حسینیه اندیشه» پیرامون افزایش قیمت بنزین و حواشی آن «1»🔹 📝 «بنزین، تورّم، پشتوانه کارشناسی؛ مشروطه‌ی اقتصادی» 🔷 افزایش قیمت بنزین علاوه بر خشم و نارضایتیِ اقشار مختلف مردم، موجب موضع‌گیری شدید جامعه انقلابی و متدین شد. در چنین فضایی بود که با حمایت مقام معظم رهبری از این مصوبه، موجی از شگفتی و تحیر جامعه انقلابی و متدین را فراگرفت. زاویه بین سطح تحلیلیِ جامعه متدین و حزب‌اللهی با سطح تحلیل مقام معظم رهبری و عملکرد ایشان مسأله‌ای است که در صورت تداوم آن، مشکلات مهمی برای نظام اسلامی پدید خواهد آورد و لذا باید به تحلیل عمیق‌تر و چاره‌جویی جدی‌تر برای این تفاوت پرداخت: 🔸1. مسائل اخیر را نباید صرفاً به اعتراض در برابر افزایش قیمت بنزین فروکاست؛ بلکه با یک نگاه دقیق‌تر، موضوع اعتراض، موج دیگری از تورم و کاهش مجدد قدرت خرید مردم است که تداوم آن در طی چند دهه، «امنیت اقتصادی مردم» را در خطر جدی قرار داده است. 🔸 2. تعبیر مقام معظم رهبری درباره علت حمایت از این تصمیم، صرفاً به «اجماع سران قوا» باز نمی‌گردد بلکه به تصریح ایشان، همین اجماع نیز ریشه در «پشتوانه کارشناسی» دارد. یکی از کلیدی‌ترین غفلت‌هایی که در تحلیل‌های جامعه متدین و انقلابی و نخبگان آن از مسائل کشور به چشم می‌خورد، عدم توجه به همین واقعیت است که ماهیت اداره کشور در قرن حاضر، وابستگی تمام‌عیاری به «محاسبات کارشناسی» دارد که اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد. بلکه با ارائه آمار و ارقام عینی هر دو جناح را به وحدت در تصمیم می‌رساند: از حجم یارانه پنهان و بار مالی که با فروش بنزین به قیمت غیرواقعی بر بیت‌المال تحمیل می‌شود تا آمار سرسام‌آور قاچاق بنزین که بر اثر واقعی‌نبودن قیمت بنزین شکل می‌گیرد؛ از حجم مصرف بنزین ارزان توسط طبقه مرفه و عدم بهره‌مندی درصد بزرگی از جامعه از یارانه بنزین تا میزان کسری بودجه و کاهش شدید درآمدهای نفتی که دولت را برای انجام اموری ابتدائی مانند پرداخت حقوق کارمندان دچار چالش جدی کرده و آن را ملزم به ایجاد منابع درآمدی جدید می‌کند و... . 🔸 3. اگر در تحلیل ناکارآمدی‌ها و ناهنجاری‌ها به جای اشاره‌ به نقش محوری محاسبات کارشناسی در تصمیمات مدیران، صرفاً بر بی‌لیاقتی یا عدم تدین یا حتی خیانت افراد مسئول و مدیر تأکید ‌شود، بسیار طبیعی خواهد بود که عموم مردم نیز در برابر حمایت رهبری از مدیرانی که دائماً مقصر و لاابالی یا خائن معرفی شده‌اند، شگفت‌زده شوند. 🔸 4. برای دقیق‌تر شدن تحلیل باید روشن شود که ابعاد کارشناسی موجود نسبت به مقوله تورم چیست؟ ادبیات تخصصی دانشگاه، معتقد است که اگر نظام اسلامی بر جهت‌گیری‌های خارجیِ ضد استکباری و جهت‌گیری‌های داخلی عدالت‌محور پافشاری کند، نمی‌توان مسائل اقتصاد کلان (از جمله نرخ تورم و اشتغال و ارزش پول ملی و...) را چاره کرد. از طرف دیگر ادبیات تخصصی حوزه، بررسی‌های کارشناسی نسبت به مسائل پیچیده اداره کشور را امری عقلایی می‌داند که خارج از حیطه دین و خطابات شارع است، لذا مسئولیتی نسبت به ناهنجاری‌های اقتصادی نمی‌پذیرد. از سوی دیگر ادبیات انقلاب و رهبران آن با فهم عمیق از ابعاد تسلط کفر بر مقدرات امت اسلام و برخلاف عرف رایج در اداره کشورها، جهت‌گیری‌های الهی (مبنی بر کفرستیزی در خارج و عدالت‌محوری در داخل) را پی‌گیری کرده‌اند اما برای جریان آن در موضوعات اقتصادی، مواجه با دو بازوی کارشناسی هستند که مسئولیتی نسبت به این آرمان‌ها نمی‌پذیرند. 🔸5. مدیران کشور نیز طی چند دهه در حل چالش‌هایی همانند ضعف تولید ملی، نرخ تورم بالا، بیکاری گسترده موفق نبوده‌اند بلکه در تعیین مصداق عینی عدالت‌محوری در موضوعات اداره کشور دچار اختلاف بوده‌اند: گروهی با تکیه بر آثار پرداخت یارانه به مردم در افزایش نقدینگی و تورم ناشی از آن و بالتبع کاهش قدرت خرید مردم، چنین پرداخت‌هایی را در میان‌مدت، موجب گسترش فقر برای محرومین و ضد عدالت توصیف می‌کنند و گروهی دیگر با تکیه بر افزایش قیمت کالاها بر اثر افزایش قیمت بنزین، ارز و...، عدم پرداخت یارانه را به معنای رهاکردن قشر مستضعف در برابر موج جدید گرانی و مصداق بارز بی‌عدالتی می‌دانند و قس‌علی‌هذا... ✅ حسینیه اندیشه @HossiniehAndisheh
هدایت شده از منبر انقلابی
🔹بخشهایی از تحلیل «حسینیه اندیشه» پیرامون افزایش قیمت بنزین و حواشی آن «2»🔹 📝 «بنزین، تورّم، پشتوانه کارشناسی؛ مشروطه‌ی اقتصادی» 🔸 6. در چنین فقدانی از عقلانیت کارشناسی و محاسبات فنّیِ متناسب با جهت‌گیری انقلاب اسلامی، رهبری در مواجهه با ضرورت‌های اجرایی که توسط دولت یا سایر قوا برای گذران روزمره‌ی امور کشور مطرح می‌شود، از آن حمایت می‌کند. البته نمی‌توان در این میان، سهم عواملی مانند تبدیل سریع اعتراضات به مشکل امنیتی و تحرکات مسلحانه در شهرهای کوچک، حفظ ساختارهای قانونی و ثبات سیاسی از تزلزل در برابر اردوکشی خیابانی و... را در شکل‌گیری موضع مقام معظم رهبری نفی کرد. 🔸7. بنابراین از این بُعد در شرایطی مشابه با دوران مشروطه (اختلاف علماء پیرامون موضع‌گیری نسبت به موضوع کلان اجتماعی و حذف هر دو گروه توسط دشمن و انزوای طولانی‌مدت روحانیت و تسلط مجدد کفر) قرار داریم: بخش اعظمی از علماء و فقهاء و متدینین احساس خطر خاصی نسبت به کارشناسی اقتصادی ندارند و دسته معدود دیگر، علی‌رغم درک وجدانی از خطرات آن در تسلط کفر بر جامعه اسلامی، ناچارند بدون هیچ تجربه پیشینی، به آزمون و خطا بپردازند تا در طول زمان به نحوه مواجهه با آن دست پیدا کنند. روشن است که در چنین فضایی از «مشروطه‌ی اقتصادی»، هزینه‌هایی مشابه آنچه در مشروطه سیاسی رخ داد، انتظار ما را می‌کشد؛ هزینه‌هایی چون: مصرف شدن آبروی رهبری برای رفع اضطرارهای اجرایی، تداوم ناامنی اقتصادی و کاهش اعتماد به کارآمدی نظام و خطر آسیب دیدن به پایگاه مردمی آن و... . 🔸 8. عبور از «مشروطه‌‌ی اقتصادی و هزینه‌های سنگین آن» با پذیرش مسئولیت واقعی نسبت به «جریان قاعده‌مند آرمان‌های انقلاب در محاسبات کارشناسی» ممکن خواهد شد که این امر از طریق تکامل فقاهت و تحول در علوم کاربردی دانشگاه بر یک مبنای واحد (یعنی پشتیبانی علمی از ادبیات انقلاب) میسر خواهد شد. البته در مواجهه با این چالش در «کوتاه‌مدت»، باید با ارتقاء ظرفیت قشر جوان متدین و انقلابی و فعال کردن آنها در مهمترین اماکن اجتماع متدینین یعنی مساجد جامع و هیئات بزرگ و نمازهای جمعه، «مناظرات علمی و صریح و بی‌پرده» را در موضوع علل تورم پایدار در ایران راه‌اندازی کرد تا هم نهاد انقلابی ـ علمیِ جدیدی برای مطالبه و اعتراض نسبت به ناهنجاری‌ها با میدان‌داری قشر انقلابی شکل بگیرد و هم نیازهای اجتماعیِ مغفول در میان جدل‌های سیاسی، از طریق مباحثات صریح علمی، روشن و آشکار شود. ✅ حسینیه اندیشه @HossiniehAndisheh 🗂 لینک متن مشروح تحلیل فوق 👇👇👇
هدایت شده از کانال ائمه جماعت
نیاز به حاملی جلسه اول_ بیانیه گام دوم_ فاطیمه 98 .pdf
1.77M
🏴مناسبت:#فاطمیه_98 🌀عنوان: #نیاز_به_حامی (5 ج) 🔰پیام: نقش خانواده در تحقق محورهای #بیانیه_گام_دوم 📌#فهرست_اجمالی 5ج : 🔹جلسۀ 1️⃣: «خانواده؛ اولین و مهم ترین لایۀ حمایتی بشر» 🔸پیام: «معنویت و اخلاق» در محیط خانواده 🔹جلسۀ 2️⃣: حمایتی های تربیتی پدر و مادر از فرزند؛ بخش اول: «حمایتی های روحی و روانی» 🔸پیام: نقش پدر و مادر در «تقویت #اعتماد_به_نفس و #استقلال_روحی» فرزندان 🔹جلسۀ 3️⃣: «حمایت های اقتصادی» که فرزند در خانواده دریافت می کند؟ 🔸پیام: تربیتی #اقتصادی کودکان: چگونه فرزندان را به سوی تولید ثروت سوق دهیم؟ 🔹جلسۀ 4️⃣: «حمایت های اجتماعی» که فرزند در خانواده دریافت می کند؟ برانگیختن حس #عدالت خواهی 🔸پیام: چگونه فرزندان را عدالت پیشه و عدالت خواه تربیت کنیم؟ 🔹جلسۀ 5️⃣: «حمایت های سیاسی» که فرزند در خانواده دریافت می کند؟ 🔸پیام: درک سیاسی داشتن، تصمیم درست سیاسی، سیاست ورزی نه سیاست بازی. انتخابات 🔷برای دریافت فایل های بعدی به ابدی زیر مراجعه نمایید 👇👇👇👇 @yaabasalehyamahdi ✅ کانال منبر انقلابی @enqelabee
هدایت شده از کانال ائمه جماعت
حجت الاسلام طائب-انتخابات آینده و نقش جبهه فرهنگی انقلاب-چهاردهمین همایش کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی(0).mp3
21.56M
🔴یک سخنرانی انرژی زا برای بچه های انقلاب سخنران : استاد مهدی طائب همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب/قم ۲۲ آذر #طلاب_انقلابی @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
فایل کتاب ولایت فقیه امام خمینی(ره) و شوون و اختیارات ولایت فقیه امام خمینی(ره) ⏫⏫
فرق روحانی با روحانی نما عالیه👆👆👆👆 طلبه ای که با تقوا و ورع درس نخواند به یکی از سه درد مبتلا می‌شود
🎥⭕️ کسانی‌ که می‌گویند رئیس‌جمهور هیچ‌کاره است و تمام مشکلات تقصیر رهبری است این ویدئو را ببینند.
هدایت شده از بیداری طلاب
♨️رفتن روحانی با کدام رویکرد ♻️ استیضاح مسئولانه یا استعفای طلبکارانه 🔰 حمید رسایی: مدتی است بحث استعفای حسن روحانی، یکی از موضوعات مورد توجه برخی از رسانه‌ها و چهره‌های سیاسی کشور شده است. عده‌ای آن را از سر خیرخواهی مطرح و برخی چون روحانی را مسبب وضع فعلی می‌دانند، معتقدند که او باید برود. اما سئوال این است که چرا موضوع رفتن روحانی مطرح شده است؟ بدیهی است که وقتی افکار عمومی تا این اندازه درگیر موضوعی می‌شود، یعنی جامعه مشکلی را حس می‌کند و عده‌ای راه‌حل برون رفت از این مشکل را در نبودن این دولت و رییس آن می‌بینند یعنی معتقدند این دولت، خودش اصل مشکل است و برای حل مشکل، باید آن را از سر راه برداشت. مثل بیماری که علت بیماری او قرار داشتن غده ای در شریان اصلی انتقال خونش است و اکثر ناظرین به این نتیجه رسیده‌اند که راه حل درمان و عبور از این بیماری، فقط برداشتن غده است. منتهی بحث در شیوه برداشتن این غده سرطانی است. 🔹 کدام رویکرد مطلوب است در حال حاضر دو نظر وجود دارد. عده ای استعفای روحانی را مطرح می‌کنند که عمدتا حامیان حسن روحانی و دولتش هستند. مدل مطلوب این جماعت، «استعفای طلبکارانه» است، استعفای همراه با مظلوم‌نمایی، استعفایی برای فرار از پاسخگویی. قطعا این کار به نفع کشور نیست. استعفای طلبکارانه و همراه با مظلوم‌نمایی ریشه این غده سرطانی را باقی می‌گذارد و حتما پس از بازسازی، مجددا رشد خواهد کرد و مشکل‌ساز خواهد شد. در مقابل عده‌ای به «استیضاح مسئولانه» معتقدند. ما معتقدیم حسن روحانی باید پاسخ بدهد و برود نه اینکه با مظلوم‌نمایی این جایگاه را ترک کند. روحانی تا الان شش سال، فرصت‌های کشور را در راهی که بارها تجربه شده و شکست خورده بود، ذبح کرده. روحانی با سیاست‌های غلطلی که به کار گرفت، مردم را به جایی رسانده که می‌گویند نمی‌توانیم دو سال دیگر هم بودن این دولت را تحمل کنیم برای همین هم لحظه شماری می‌کنند تا روحانی زودتر برود. 🔹 تفاوت دو نگاه در کجاست تفاوت نگاه استعفای طلبکارانه با استیضاح مسئولانه، در این است که روحانی با رای ملت آمده با رای ملت هم باید برود. مردم یا باید این دولت را تا سال ۱۴۰۰ تحمل کنند و در انتخابات ریاست جمهوری بعدی به فرد دیگری رأی بدهند یا باید در انتخابات مجلس، به ترکیبی از نمایندگان در سراسر کشور و خصوصا تهران رأی بدهند که از حسن روحانی حساب بکشند. علاوه بر موضوع مظلو‌نمایی و فرار از پاسخگویی یا حساب‌کشی و حاکم بودن نگاه مردم، پروژه استعفای روحانی، همسو با پروژه‌های اجرا شده در لبنان که فرار سعد حریری از پاسخگویی را به دنبال داشت و پروژه اجرا شده در عراق که استعفای عادل عبدالمهدی و آشوب‌های داخلی را حاکم کرد، خواهد بود. بدیهی است که با استعفای رییس دولت، هرج و مرج حاکم می‌شود لما استیضاح یعنی نظر مردم که در رأی نمایندگان آنها جاری است. مشخص است که چه کسانی در بوق استعفای روحانی می‌دمند. دقیقا حامیان دیروز او این روزها دنبال استعفای رییس دولت بنفش هستند چون نمی‌خواهند پاسخگوی عملکرد دولت مورد حمایت‌شان باشند. طبعا جریانی که دنبال پروژه استعفاست، این اقدام را قبل از انتخابات مجلس در اسفند ماه نیاز دارد تا بلکه با این اقدام، انتخابات به تأخیر بیفتد و از شکست قطعی‌ای که محصول عملکرد دولت فعلی و مجلس هم جهت و همسوی اوست، عبور کند و بتواند در فرصت اضافی خود را بازسازی کند. 🔹 رویکرد مجلس فعلی و دیدگاه رهبر انقلاب اینکه چرا مجلس فعلی چنین اقدام را نمی‌کند، مشخص است. بدیهی است که مجلس فعلی نه می‌تواند روحانی را استیضاح و برکنار کند و‌ نه به چنین اقدامی معتقد است. این مجلس، شریک جرم دولت روحانی است. تا الان همسو و هم پیمان او بوده. تا جایی که برخی معتقدند روحانی اصلی علی لاریجانی بود. مجلس فعلی مثل عروسکی می‌ماند که دولت، دست و پایش را تکان می‌داد. در پاسخ به کسانی که معتقدند رهبر معظم انقلاب مخالف این اقدام هستند، باید گفت، قطعا ایشان مخالف تغییر دولت بدون دخالت مکانیزم رای ملت و‌ بواسطه استعفا هستند همانطور که سال قبل در پاسخ به مطالبه استعفای روحانی توسط برخی چهره های مشهور، آن را اعلام کردند. اما اینکه مردم در انتخابات پیش رو، مجلسی با رویکرد متفاوت از دولت روحانی انتخاب کنند، دولت فعلی هم همچنان مطالبات به حق مردم را مانند شش سال گذشته بر زمین بگذارد و اقدامی نکند و مجلس بخواهد به وظیفه‌اش عمل کند و رهبری مخالفت کنند، من اینطور احساس نمی‌کنم. همانطور که رهبر انقلاب در قامت رییس جمهور وقت با استغفای طلبکارانه میرحسین موسوی در سال 67 مخالف بودند اما با استیضاح مسئولانه بنی‌صدر به ده دلیل موافق بودند که اتفاقا آن دلایل، امروز بر عملکرد روحانی صادق است. البته نقشه راه نهایی طبعا در سایه مواضع خیرخواهانه امام جامعه تعیین می‌شود. ح ♨️رسانه خبر حوزه 🔻🔻🔻 @khabarehowzeh
اين دوتا صوت عاليند
درباره ضرورت كار تشكيلاتي
هدایت شده از 
آموزش نرم افزار های نور
هدایت شده از 
طرح نامه.pdf
1.57M
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیالوگ عجیب یک فیلم قدیمی ایرانی اتاق فكر صهيونيست ها: کسی باید بر سر کار بیاید که شبیه رهبران اینها باشد (روحانی باشد با لباس روحانیت) اما فکرش مانند ما باشد!!!! #نفوذ 🔗 محمد حسین مبینی @Samire
ذوالنوری: عضویت در FATF راه تنفس اقتصاد کشور را می‌بندد رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: 🔹زمانی که ما در تحریم به سر می‌بریم و تلاش می‌کنیم تحریم‌ها را دور بزنیم FATF می‌گوید تمام رفت و برگشت کالا و پول ما باید در یک اتاق شیشه‌ای و مدنظر آنها باشد. 🔹ما در صورت پیوستن به کنوانسیون‌های FATF این اطلاعات را دو دستی تقدیم آنها می‌کنیم. 🔹لوایح FATF راه تنفس اقتصاد کشور را می‌بندد. 🔹چه نیازی است که ما همان کانال‌هایی هم که در ارتباطات اقتصادی‌مان داریم و مشکلات داخلی کشور را از آن طریق حل می‌کنیم در اختیار آمریکا قرار دهیم؟ @Samire