eitaa logo
خزینة الجواهر
1.2هزار دنبال‌کننده
31.5هزار عکس
29.4هزار ویدیو
35.2هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
talayedaran-qom.pptx
1.51M
مهارت شناسایی، جذب و ارتباط گیری (زبده یابی و زبده پروری)
⚡ گفتارهای تربیتی ⭐ نگاهی که اسلام به تربیت دارد 👇👇👇👇👇👇👇👇 @khoytablighi
پاورپوینت 89💠 #بلوغ موضوع: دانستنی های دوران بلوغ ونوجوانی *کیفیت عالی،17اسلاید؛ @bankpowerpoint 👇👇👇
دانستنی های دوران بلوغ ونوجوانی.pptx
4.79M
📚کانال بانک پاورپوینت👇 @bankpowerpoint ✳️برای دوستان خودفورواردکنید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 راهکارهایی برای ترک عادات 🔱 حجت الاسلام دکتر رضا علی کرمی 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 @khoytablighi
14_18 tarbiat va parvaresh qurani 2 _ Karami_(www.Rasekhoon.com).mp3
8.99M
📣 مسائل تربیتی فرزند 🔱 حجت الاسلام دکتر رضا علی کرمی 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 @khoytablighi
نقد احمد الحسن ؛ جلسه چهارم / حجت الاسلام جعفری 👇👇👇👇👇👇
⚠️ مقایسه یمانی در روایات و فرقه احمد الحسن ✅ یمانی روایات: 🔹یمانی شیعه علی است. 🔹از یمن میاید. 🔹یمانی به امام زمان دعوت میکند. 🔹یمانی شش ماه قبل از حضرت میاید. 🔹یکی از علائم ظهور است. 🔹در پنج علامت ظهور کمترین حدیث را دارد. 🔹اصلا ممکن است یمانی نیاید(حدیث امام جواد علیه السلام در غیبت نعمانی در مورد علائم حتمی ظهور) 🔹یمانی و پرچم های حق دیگری هم بیاید، امام باقر فرمودند علی رغم حق بودن آنها من جانم را برای یاری امام زمان نگه میدارم(و آنها را یاری نمیکنم) ___________ یمانی فرقه احمد الحسن: ⤵️ دقت شود👇 برای موارد زیر حتی یک روایت هم نداریم. بازی با کلمات و توجیه و تدلیس است. ✡️یمانی فرزند امام زمان است ✡️یمانی خودش امام است. ✡️یمانی قائم آل محمد است. ✡️با یمانی دین کامل شده نه ولایت علی در روز غدیر. ✡️یمانی رساله عملیه جدید دارد ✡️یمانی دین جدید میاورد. ✡️یمانی معصوم است. ✡️یمانی اطاعتش واجب است. ✡️یمانی حجت خداست. ✡️بچه هاش هم حجت خدایند. ✡️خدا بخاطر یمانی عذاب نمیفرستد. ✡️یمانی جهان را پر از عدل میکند. ✡️یمانی ها ۳۰۰ سال حکومت میکنند. ✡️امام زمان هفت سال حکومت میکند. ✡️یمانی ظرف ۲۷ حرف علم است. ✡️یمانی مهدی اول هم هست. ✡️یمانی وزیر امام زمان است. ✡️یمانی عالم ترین به قرآن است. ✡️یمانی عالم ترین به تورات و انجیل است. ✡️سلاح رسول الله و پرچم او و عهد رسول خدا نزد یمانی است. ✡️یمانی باید روایات را تایید کند، چون حجت خداست!!(امام عصر چکاره هستند نمیدانم!!!) ✡️راه شناخت او همان راه شناخت امامان است. ✡️واجب است یمانی را بشناسی. ✡️یمانی از اولاد حسین است. ✡️یمانی دشمن علماست. ✡️یمانی شمشیر به دوش همراه امام زمان گردن فقها را میزند. ✡️اسم یمانی احمد است. ✡️اصلا ۳۱۳ یمانی داریم. ✡️یمانی را قبول نداشته باشی نمازت باطل است. ✡️روزه و حج و همه اعمالت باطل است. ✡️یمانی را قبول نداشته باشی جهنم میروی. ✡️از ولایت علی خارج میشوی. ✡️پیامبر از تو بیزار میشود. ✡️یمانی از یمن نمیاید از بصره عراق میاید. ✡️یمانی بیاید دوباره غایب میشود. ✡️یمانی یک صوت است. ✡️اتباع یمانی بعد از ظهور او هفت فرقه میشوند.(تا اینجا) ✡️یمانی بجای شش ماه قبل از ظهور ۱۸ سال هم بیاید هیچ کس در دنیا او را نمیشناسد. ✡️صیحه آسمانی قرار است بنام یمانی و بچه هاش زده شود. ✡️یاران یمانی(همبوشی ها) بدون حساب وارد بهشت میشوند. ✡️۳۱۳ نفر روایات یاران یمانی هستند نه حضرت مهدی. ✡️یمانی بیاید کتاب مینویسد. ✡️یمانی در کمرش مهر نبوت است. ✡️یمانی بجای موسی با خدا حرف میزند. ✡️یمانی همان کسی است که بجای عیسی کشته شده دوباره اومده. ✡️یمانی کشتی نوح را نجات داده. ✡️یمانی ابراهیم را از اتش نجات داده. ✡️یمانی قرنها قبل یونس را از شکم نهنگ نجات داده. ✡️یمانی ...... بازهم دهها مزخرف دیگر که حتی برای یک مورد آنها یک روایت هم نداریم غیر از تدلیس و لفاظی و بازی با کلمات مانند ؛ وهابیان که حقانیت عمر را #و بهاییان که حقانیت بهاء الله را با تدلیس و لفاظی بنظر خودشان اثبات میکنند. ✡️یک مقام جا افتاده بود! 👈احمد اسماعیل اعلام کرده سنگی که در رویای یوحنا یه پای مجسمه خورد و مجسمه شکست آن سنگ در رویای هم یمانی(خودش) بوده!!! 📕مدارک 🔻بیانیه یمانی کیست (احمد اسماعیل ۲۱ربیع الثانی۱۴۲۶) 🔻کتاب متشابهات 🔻کتاب جواب منیر 🔻دراسة فی شخصیة الیمانی الموعود 🔻بیان الحق والسداد 🔻وصیت مقدس ⛔️خجالتم خوب چیزیه!😒 📣 پیروان دجال بصره! واقعا شب اول قبر و در مواقف قیامت جواب اهل بیت را چگونه میدهید که بجای تبلیغ برای علیه السلام برای یک مدعی از طایفه همبوش بصره عراق تبلیغ میکنید؟ چشم هم دارید؟! 📖 لهم اعین لایبصرون بها تعیین مصداق برای مفاهیمی همچون "سید حسنی"،«خراسانی» و «یمانی» همواره دغدغه احتمال اشتباه و عواقب زیان باری هم چون سست شدن باور مردم به تمامی علایم ظهور و بلکه اصل وجود امام مهدی(عج) را در پی دارد.. ، فضیلت گرا و است. این شاخصه نیز می تواند معیار مناسبی برای شناسایی یمانی واقعی باشد. بی گمان بر اساس این معیار وجود رگه های انحرافی هم چون فاصله گرفتن از معیارهای دینیف انحراف از مسیر عدالت، سوء استفاده از امکانات و ... در کسی که خود را یمانی می خواند، بهترین گواه بر دروغ گو بودن اوست. البته از آن جا که عموما رهبران حرکت های احتماعی در آغاز تصویر مطلوبی از خود به نمایش می گذارند، ارزیابی دقیق شخصیت آن ها در کوتاه مدت امکان پذیر نیست، لیکن با دقت در سخن رانی ها، واکنش ها و موضع گیری های آنان در دراز مدت می توان تا حدودی از چهره واقعی آنان پرده برداشت.
هدایت شده از نور
قسمتی از گفتگوی شیخ احمد طیب، مفتی دانشگاه الازهر مصر با یک خبرنگار درتلویزیون مصر: خبرنگار پرسید: به نطر شما عقاید شیعه مشکل ندارد؟ شیخ طیب جواب داد: نه چه مشکلی دارد؟! ۵۰ سال پیش شیخ شلتوت فتوا داده است که شیعه مذهب پنجم اسلام و مانند مذاهب دیگر است. - خبرنگار گفت: فرزندان ما در حال شیعه شدن هستند چه باید بکنیم؟ شیخ جواب داد: خوب بشوند مگر کسی از مذهب حنفی به مالکی برود ما اشکالی به او می گیریم؟ خوب این ها هم از مذهب چهارم به مذهب پنجم رفته اند. - خبرنگار پرسید شیعیان با ما درحال قوم و خویشی هستند و با فرزندان ما ازدواج می کنند. شیخ جواب داد: چه اشکالی دارد، بین مذاهب ازدواج آزاد است. - خبرنگار گفت: می گویند شیعیان قرآنشان فرق می کند. شیخ طیب پاسخ داد: این حرف ها خرافه پیرزن ها است. قرآن شیعیان با ما هیچ فرقی ندارد و حتی رسم الخطشان نیز مانند قرآن ما است. -خبرنگار گفت: ۲۳ روحانی از یک کشور(عربستان) فتوا داده اند که شیعیان کافرند، رافضی هستند. شیخ گفت: برای مسلمین جهان فقط الازهر می تواند فتوا دهد و فتوای آنها اعتباری ندارد. - خبرنگار گفت: پس این اختلافاتی که بین شیعه و سنی مطرح می کنند چیست؟ شیخ پاسخ داد: این اختلافات سیاست خارجی است و می خواهد بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد. - خبرنگار گفت من یک سوال جدی دارم: شیعیان که ابوبکر و عمر را قبول ندارند، چگونه می گویید این ها مسلمان هستند؟ شیخ طیب گفت: بله قبول ندارند، اما مگر اعتقاد به ابوبکر و عمر جزو اصول دین اسلام است؟ قصه ابوبکر و عمر یک قصه تاریخی است و تاریخ به اصول اعتقادات ربطی ندارد. - خبرنگار که از این جواب جا خورده بود گفت: شیعیان یک ایراد دارند آن هم اینکه می گویند امام زمانشان از ۱۰۰۰ سال پیش هنوز زنده است. شیخ پاسخ داد: خوب ممکن است، چرا ممکن نباشد، ولی دلیلی ندارد ما اعتقاد آنان را داشته باشیم . -خبرنگار پرسید: آیا ممکن است کودک ۸ ساله امام باشد؟ شیعیان معتقدند کودک ۸ ساله امام شده است. شیخ گفت: وقتی یک طفل در گهواره پیغمبر بشود، اینکه یک کودک ۸ ساله هم امام باشد عجیب نیست، هرچند ممکن است ما به عنوان اهل تسنن این اعتقاد را قبول نداشته باشیم؛ اما این موضوع به اسلام آنها صدمه ای نمی زند و آنها مسلمانند. 🌷http://www.andishemastor.ir/index.php/component/content/article.html?id=47🌷
هدایت شده از سید
file0032.mp3
9.8M
شبهه دوم
پاسخ به شیهه عدم ضرورت نصب امام از طرف خداوند متعال / توسط حجت الاسلام استاد سید احمد حسینی 👆👆👆👆👆
هدایت شده از حوزه علمیه تمدن ساز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه : 🔸 در حوزه علمیه، قرآن که هیچ... روایات حداکثر ۱۰% آن ها بررسی می شوند ... 🔸 روایات عقلی (فلسفه و کلام و عرفان)، دارند خاک می خورند 🔴 کانال فلسفه اسلامی: ✅ @feghheakbar
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید| شرح حدیثی از امام صادق علیه‌السلام توسط رهبرانقلاب  ⛔ به اندک بهانه‌ای افرادی را طرد کردن و رد کردن و آنها را از مرز دوستی خود خارج کردن؛ این مخالف با آن چیزی است که در این☝️ حدیث به ما دستور داده شده است. 📤سایر کیفیتها👇 http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=24053
هدایت شده از بانک پاورپوینت
پاورپوینت :024 موضوع : آشنایی با فِرق تسنن ، ، https://eitaa.com/powerpoint 👇👇👇👇👇👇👇👇👇
هدایت شده از بانک پاورپوینت
آشنایی با فِرق تسنن.pptx
240.9K
هدایت شده از کانال پژوهش استعدادهای برتر
مجلات معتبر علمی پژوهشی در زمینه تفسیر و علوم قرآنی و حدیث 1- آموزه های قرآنی ( دانشگاه علوم اسلامی رضوی)، سردبیر سید محمد باقر حجتی، وبسایت: www.razavi.ac.ir 2- پژوهش نامه تفسیر و زبان قرآن ( دانشگاه پیام نور با همکاری دانشگاه ها)، سردبیر عبدالهادی فقهی زاده، وبگاه www.quran.journals.pnu.ac.ir 3- پژوهش نامه علوی (پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، سردبیر: علیرضا میرزامحمد، وبگاه: www.alavi.ihcs.ac.ir 4- پژوهش نامه نهج البلاغه ( دانشگاه بوعلی سینا همدان)، سردبیر: علی باقر طاهری نیا، وبگاه: www.nab.basu.ac.ir 5- پژوهش نامه قرآن و حدیث ( انجمن قرآن و حدیث)، سردبیر: عباس هماهمی، وبگاه: www.quranhadith-ngo.ir 6- پژوهش های قرآن و حدیث (دانشگاه تهران – دانشگاه الهیات و معارف اسلامی)، سردبیر: منصور پهلوان، وبگاه: www.jqst.ut.ac.ir 7- پژوهش های نهج البلاغه ( بنیاد نهج البلاغه)، سردبیر: منصور پهلوان، وبگاه: www.nahj-albalaghe.ir 8- تحقیقات علوم قرآن و حدیث (دانشگاه الزهرا)، سردبیر: عبدالکریم بی آزار شیرازی، وبگاه: www.research.alzahra.ac.ir 9- حدیث پژوهی (دانشگاه کاشان)، سردبیر: سیدرضا مؤدب، وبگاه: www.kashanu.ac.ir 10- علوم حدیث ( دانشگاه قرآن و حدیث)، سردبیر: محمد محمدی نیک (ری شهری)، وبگاه www.ulumhadith.ir 11- علوم قرآن و حدیث ( دانشگاه فردوسی مشهد)، سردبیر: سید کاظم طباطبایی، وبگاه www.jm.um.ac.ir/index.php/muslim 12- قرآن شناخت ( مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی)، سردبیر: محمود رجبی، وبگاه www.nashriyat.iki.ac.ir 13- کتاب قیم ( دانشگاه یزد)، سردبیر: محمد کاظم شاکر، وبگاه www.yazduni.ac.ir 14- مطالعات تفسیری ( نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه – دانشگاه معارف اسلامی) سردبیر: سیدرضا مؤدب، وبگاه www.maaref.ac.ir 15- مطالعات قرآن و حدیث ( دانشگاه امام صادق)، سردبیر: مهدی ایزدی، وبگاه www.mag.isu.ac.ir 16- مطالعات قرآنی ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت)، سردبیر: مهدی ممتحن، وبگاه www.qsf.iranjournals.ir
هدایت شده از کانال پژوهش استعدادهای برتر
📚مجلات معتبر علمی پژوهشی در زمینه تربیت، اخلاق و عرفان اسلامی 1- اخلاق در علوم و فناوری (انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری)، سردبیر: داریوش فرهود، وبگاه www.iranethics.ir 2- ادبیات عرفانی ( دانشگاه الزهرا)، سردبیر: مهدی نیک منش، وبگاه www.research.alzahra.ac.ir 3- ادبیات عرفانی و اسطوره شناختی ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)، سردبیر: امیربانو کریمی، وبگاه www.journals.azad.ac.ir 4- ادیان و عرفان ( دانشگاه تهران)، سردبیر: قربان علمی، وبگاه www.jrm.ut.ac.ir 5- انیشه نوین تربیتی ( دانشگاه الزهرا)، سردبیر: سوسن سیف، وبگاه www.reasearh.alzahra.ac.ir 6- پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت ( انجمن ایرانی تعلیم و تربیت)، سردبیر: علی شریعتمداری، وبگاه www.isoed.org.ir 7- پژوهش نامه اخلاق (نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه – دانشگاه معارف اسلامی)، سردبیر: www.maaref.ac.ir 8- پژوهش نامه عرفان ( انجمن علمی عرفان اسلامی)، سردبیر: قاسم کاکائی، وبگاه: www.anjoman-erfan.com 9- پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت ( دانشگاه فردوسی مشهد)، سردبیر: بختیار شعبانی رودکی، وبگاه www.jm.um.ac.ir 10- پژوهش های اخلاقی ( انجمن معارف اسلامی ایران و دانشگاه قم)، سردبیر: محسن جوادی، وبگاه www.qom.ac.ir 11- تربیت اسلامی ( پژوهشگاه حوزه و دانشگاه)، سردبیر: محمدجعفر پاک نیت، وبگاه www.rihu.ac.ir 12- تعلیم و تربیت ( وزارت آموزش و پرورش)، سردبیر: محمود مهر محمدی، وبگاه www.rie.ir 13- روان شناسی و دین ( مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی)، سردبیر: محمدرضا احمدی، وبگاه www.nashriyat.iki.ac.ir 14- علوم تربیتی ( دانشگاه شهید چمران اهواز)، سردبیر: یداله مهر علیزاده، وبگاه www.jms.scu.ac.ir 15- مطالعات اسلام و روان شناسی (پژوهشگاه حوزه و دانشگاه): سردبیر: محمد کاویانی، وبگاه www.rihu.ac.ir 16- مطالعات روان شناسی تربیتی ( دانشگاه سیستان و بلوچستان)، سردبیر: بهروز بیرشک، وبگاه www.usb.ac.ir 17- مطالعات عرفانی (دانشگاه کاشان)، سردبیر: حسین حیدری، وبگاه www.kashan.ac.ir 18- مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی ( نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی)، سردبیر: عبدالحسین خسروپناه، وبگاه www.islamic-uni-mag.ir 19- معرفت اخلاقی ( مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی)، وبگاه www.nashriyat.iki.ac.ir