eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31.1هزار عکس
28.7هزار ویدیو
34.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
4797-release.apk
32.71M
📱نرم افزار 🖥 آموزش اولیا تربیتی کودک ونوجوان ...تا شدن چند کارگاه فاصله است... 📱حتما نصب کنید
ارتباط امام حسین و امام مهدی.pdf
579.4K
📚 بروشور زیبا و پرفایده " ارتباط ماه با (عج) " 👌 تهیه شده در بنیاد مهدویت کشور 👈 هم بخوانید و هم نشر دهید @ma_va_o
MAJALLE Rahtooshe Moharram 1400.pdf
2.51M
📗 فایل PDF ره توشه ویژه مبلغان ماه محرم ۱۴۰۰ 🔸️عمومی @tanin_academy
درس‌ها و هشدارهای عاشورا به منتظران.pdf
4.9M
📚 بروشور زیبا و پرفایده "درس‌ها و هشدارهای عاشورا به منتظران " 👌 تهیه شده در بنیاد مهدویت کشور 👈 هم بخوانید و هم نشر دهید @ma_va_o
حوزویان اعتدالی و تحریفِ شهید مطهّری! نقدی بر تحریفات اخیر سروش محلاتی [صفحه ۱ از ۲] اختصاصی|| جمال مؤمنی‌زاده @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 ▫️سروش محلاتی در سخنرانی خود به مناسبت عید غدیر، مطالبی مطرح نمود که هم جفا در حق اهل بیت(ع) بود و هم اجحاف نسبت به برخی بزرگان حوزه و انقلاب اسلامی. محلاتی در این سخنرانی سخنان برخی بزرگان و علما را به طرزی ماهرانه مورد تحریف قرار داده است؛ علمایی چون شهیدان بهشتی، مطهری، محقق اصفهانی و علماي انقلابي در چند دهه اخیر. آقای محلاتی می‌گوید شهید مطهری معتقد است: «هرگاه حقّ مردم در برابر نصب خدا قرار داده شود، دین آسیب می‌بیند و مردم دین را کنار می‌گذارند.» و این اتفاقی است که در جمهوری اسلامی افتاده و عده‌ای صاحب نفوذ، دائم دم از خدا می‌زنند! آقای محلاتي در پایان از این جملات گزینش شده، چنين نتيجه می‌گيرد كه وقتی حکومتی فاقد عصمت و مقامات عرفاني و غيبي بود، نباید برای مشروعیت آن سراغ جنبه الهی و تایید دین رفت. آن‌چه هست انتخاب مردم است و دین هیچ نقشی در مشروعیت آن ندارد. او ادعا می‌کند بايد مقامات عرفاني و غيبي در حاكم وجود داشته باشد تا نيازمند نصب باشد، وگرنه حاكم غير معصوم، نصب (و لو به شکل عام) نمي‌خواهد و صرفا مي‌تواند مشروعيت مردمي داشته باشد، نه ديني! نقدهای مستند بر مدعاهای غیرمستند «ولایت فقیه» از منظر شهید بهشتی به این معناست که از سوی معصومین چارچوبی تعیین شده و برای زمامدار اوصافی از جمله دین‌شناسی و عدالت تعیین گردیده تا مردم چنین فردی را به عنوان حاکم برگزینند. (شهید بهشتی و دیگران، شناخت اسلام، ص448) هیچ فرد یا گروهی حق ندارد این حق را از مردم بستاند و به زور فردی ناصالح را در راس حکومت بنشاند. محلاتی صریحا در سخنرانی‌های قبلی خود، مدعی شده بود مردم حقّ دارند فراتر از این چارچوب‌، حتی جمهوری غیراسلامی را بر سرکار آورند و این نگاه را به امام خمینی و شهید بهشتی نیز نسبت داده بود. حال به سراغ شهید مطهری نیز آمده و بر همان خط تحریف سیر می‌کند. در خصوص تقابل حق مردم و نصب الهی، هرگز شهید مطهری درباره جمهوری اسلامی چنین مطالبی را بیان نکرده‌اند، بلکه نظیر این مطلب را در خصوص اتفاقي كه در اروپا و رفتار کلیسا و فلسفه‌های سست غربی که منجر به گرایش‌های ماتریالیستی شد، بیان کرده‌اند که هیچ ارتباطی با نگاه اسلام بعد از تشکیل جمهوری اسلامی ندارد! شهید مطهری می‌فرماید: «ارباب كليسا و همچنين برخى فيلسوفان اروپايى، نوعى پيوند تصنعى ميان اعتقاد به خدا از يك طرف و سلب حقوق سياسى و تثبيت حكومتهاى استبدادى از طرف ديگر برقرار كردند؛ طبعاً نوعى ارتباط مثبت ميان دموكراسى و حكومت مردم بر مردم و بی خدايى فرض شد. چنين فرض شد كه يا بايد خدا را بپذيريم و حق حكومت را از طرف او تفويض شده به افراد معينى كه هيچ نوع امتياز روشنى ندارند تلقى كنيم، و يا خدا را نفى كنيم تا بتوانيم خود را ذى حق بدانيم... همين كافى بود كه تشنگان آزادى و دموكراسى و حكومت را بر ضد كليسا، بلكه بر ضد دين و خدا به‏ طور كلى برانگيزد... هابز نیز همين نظر را دارد. به گفته [او]، نوع بشر از گله‏ هايى چند تشكيل شده كه هر يك براى خود رئيسى دارند كه آنها را براى خورده شدن پرورش مى‏دهند.. هرچه [حاکم] بكند عين عدالت است [و حق مردم و ستم به ایشان بی‌معنا است].. آنچه در اين فلسفه‏ ها ديده نمی شود اين است كه اعتقاد و ايمان به خداوند پشتوانه عدالت و حقوق مردم تلقى شود. حقيقت اين است كه ايمان به خداوند از طرفى زيربناى انديشه عدالت و حقوق ذاتى مردم است و تنها با اصل قبول وجود خداوند است كه مى‏ توان وجود حقوق ذاتى و عدالت واقعى را به عنوان دو حقيقت مستقل از فرضيه‏ ها وقراردادها پذيرفت، و ازطرف ديگر بهترين ضامن اجراى آنهاست.» (مجموعه‏ آثار استادشهيد مطهرى، ج‏16،ص 442 به بعد) این نگاه سست غربی چه نسبتی با نگاه جمهوری اسلامی دارد که در آن رأی مردم حق الناس دانسته می‌شود و رهبران آن خدمت به مردم را وظیفه و افتخار مسئولان می‌دانند و بلکه صریحا اظهار می‌کنند مشروعیت ما وابسته به چنین خدمتی است. @rozaneebefarda
حوزویان اعتدالی و تحریفِ شهید مطهری [صفحه ۲ از ۲] آقای سروش محلاتی می‌گوید: «شهید مطهری حکومت را جزو امور فرعی و کم اهمیت امامت می‌داند، از نظر شهید مطهری حكومت با حضور معصوم، امري فرعي و طفيلي است. اگر امامت مساوی با حکومت باشد، سخن سنی‌ها درست است که مردم باید امام را انتخاب کنند.» البته محلاتی ارجاع دقيق نمي‌دهد تا محققان صحت و سقم آن را بررسی نمایند. مطالعه متن مورد نظر نشان می‌دهد مقصود شهید مطهری به هیچ وجه این نیست که از کم اهمیت بودن حکومت‌داری در برابر شئون دیگر امام، نتیجه بگیرند که در عصر غیبت نیازی به نصب حاکم توسط معصومین و لو به صورت عامّ و با ذکر اوصاف نیست و مردم باید خود حاکم را -چه دارای اوصاف ذکر شده در دین، چه فاقد آن‌ها- برگزینند. شهید مطهری با نقد نگاهی که در میان غیر شیعیان وجود داشته (یعنی انحصار و تساوی امامت با حکمرانی) شئون مختلفی برای امام می‌شمارند و یکی از آن‌ها را حکومت می‌دانند. از نظر ایشان امامت دارای سه درجه است: یک: امام دارای زعامت و ریاست عامه است. دو: دارای مرجعیت دینی است که با عصمت خویش بدون خطا احکام الهی را بیان می‌کند. سه: که اوج مفهوم امامت است: دارای ولایت است، او احاطه معنوی دارد، حجت روی زمین است و با نبودش زمین و اهلش باقی نخواهد ماند. (مجموعه آثار، ج4، ص716 به بعد) با توجه به این نکات، عبارت مورد استشهاد سروش محلاتی را نقل می‌کنیم. او به بخشی کوتاه از جملات پیش رو اشاره می‌کند و چنین استفاده می‌کند که چون حکومت یکی از شئون کم اهمیت امام است و عین امامت نیست، برای شخصی که زمامدار است و عصمت و علوم غیبی ندارد، نباید سخنی از نصب، توسط معصومین و لو به شکل عام به میان آورد. دقت در عبارات شهید مطهری نشان می‌دهد ایشان به هیچ وجه در صدد بیان این مطلب نبوده‌اند. منظور شهید آن است که اصل وجود امام برای دریافت فیض وجود و بقای مردم ضروری است و حکومت حضرت و اجرای عدالت، فرع این ضرورت است و البته با وجود معصوم بحثی در اینکه حکومت در دستان اوست، وجود ندارد. عبارت شهید مطهری: «مسأله حكومت غير از مسأله امامت است و از نظر شيعه مسأله حكومت در زمان امام نظير مسأله حكومت است در زمان پيغمبر، يعنى حكم استثنايى دارد. همان طور كه در زمان پيغمبر اين مسأله مطرح نيست كه با وجود پيغمبر تكليف مسأله حكومت چيست، با فرض وجود و حضور امام در سطحى كه شيعه بدان قائل است نيز مسأله حكومت يك مسأله فرعى و طفيلى‏ است. اگر بخواهيم مسأله حكومت را به طور مجزا مطرح كنيم مسأله عليحده‏اى است كه در زمان عدم وجود امام (كه چنين زمانى نداريم) يا عدم حضور امام مطرح است و البته يك مسأله اساسى هم هست. و لهذا ما منكر أَمْرُهُمْ شُورى‏ بَيْنَهُمْ‏ نيستيم اما أَمْرُهُمْ شُورى‏ بَيْنَهُمْ‏ در كجا؟.. در مواردى است كه مربوط به حكمى از احكام الهى نيست و دستورى درباره‏اش نرسيده است... لذا در كافى‏ هم بابى تحت عنوان «باب الحجّة» باز كرده است و مى‏ گويد اگر در دنيا دو نفر باقى بمانند يكى از آنها چنين انسانى خواهد بود كما اينكه اولين بارى كه يك انسان پيدا شد چنين انسانى بود. ساير مسائل- مثل اين كه امام بايد باشد تا در ميان مردم به عدالت حكومت‏ كند يا مرجع اختلافات مردم در امور دينى باشد- همه طفيلى‏ اين اصل است نه اينكه امام را به خاطر اينكه در ميان مردم حكومت كند بايد امام قرار بدهند. مسأله بالاتر از اين حرفهاست. اينها به اصطلاح از فوايد استجرارى يعنى از فوايد تبعى است.» (مجموعه‏ آثار استادشهيدمطهرى، ج‏4، ص770 و 797) شهید مطهری در کتاب آینده انقلاب اسلامی ص248 دقیقا به شبهات سروش محلاتی پاسخ داده است. ایشان می فرماید: «حق شرعی امام (خمینی) از وابستگی قاطع مردم به اسلام به عنوان یک مکتب و یک ایدئولوژی ناشی می‌شود که او یک مقام صلاحیتدار است که می‌تواند قابلیت شخصی را از این جهت تشخیص دهد و در حقیقت حق شرعی و ولایت شرعی یعنی مُهر ایدئولوژی مردم که او رهبر آن مردم است و حق عرفی همان حق حاکمیت ملی مردم است که آنها باید فرد مورد تأیید را انتخاب کنند. حق حاکمیت ملی به مفهومی که نویسنده می‌گوید، همان دموکراسی به مفهوم مبتذل قرن هجدهم است که انسان و حقوق انسان در مسائل مربوط به معیشت و خوراک، مسکن، پوشاک و آزادی در انتخاب راه معیشت مادی خلاصه می‌شود. اما این که مکتب و عقیده و ایمان و وابستگی به یک ایده هم جزء حقوق انسان است... بکلی به فراموشی سپرده شده است.» گویی شهید مطهری در این جملات به امثال محلاتی پاسخ میدهد؛چرا که محلاتی دقیقا دنبال به رسمیت شناختن حاکمیت ملی به همین معنا است تا راه برای کنار گذاردن اسلام و ولایت فقیه باز باشد. چنانکه اخیرا صریحا در تفسیر اصل مربوط به حاکمیت ملی در قانون اساسی و با تحریف سخنان بزرگان انقلاب گفت: مردم حق دارند جمهوری رضاخانی یا غیر اسلامی را بر سر کار بیاورند! @rozaneebefarda
هر دم به گوشم می‌رسد آوای زنگ قافله... هر دم به گوشم می رسد آوای زنگ قافله ايــن قافله تــــا کربلا ديگــر نـــدارد فاصله از کعبه گِـــل آمده، تـــا کعبه دل می رود اين کاروان غم فزا، منزل به منزل می رود يک زن ميان محملی، بر ناقه در تاب و تب است عبـاس و اکبــر دور او، ايـن زن خدا يا زينب است هر دم به گوشم می رسد آوای زنگ قافله ايــن قافله تــــا کربلا ديگــر نـــدارد فاصله لحظه به لحظه می شود درد و غمش در دل فزون گويـد حسينش زيــر لـب انّا اليه راجعون نجمه نمی گيـــرد نگــاه از روی ماه قاسمش با اشک حسرت ميزند شانه به موی قاسمش هر دم به گوشم می رسد آوای زنگ قافله ايــن قافله تــــا کربلا ديگــر نـــدارد فاصله در مهد آغوش رباب، رفته علی اصغر به خواب بوسد گلـــوی نــاز او، امّــا دلــش در اضطراب وقتی رقيه پــرده محمل بـه بالا می برد دل می برد از قافله چون نام بابا می برد ▫️غلامرضا سازگار▫️ @rozaneebefarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬|| ببینید|| تبیین جایگاه توسط مرحوم آیت‌الله سید عادل علوی 🔘 سید عادل علوی از اساتید برجسته حوزه‌های مقدسه قم و نجف اخیرا دعوت حق را لبیک گفت. ▫️نثار شادی روح ایشان صلوات و حمدی هدیه کنیم. 📚دانلود تألیفات و فیلم و صوت دروس مرحوم علوی در سایت رسمی 👇 🌐 http://www.alawy.net @rozaneebefarda
راه اندازی سایت جدید قائمیه با تکنولوژی react با آدرس : https://new.ghbook.ir
kho1-640615.mp3
6.54M
✅خطبه های نماز جمعه تهران مصادف با بیستم ذی الحجه ۱۴۰۵ قمری(۶۴/۰۶/۱۵) ⭕️خطبه اول همزمان با اولین خطبه نماز جمعه پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 64 🔻پیرامون وظیفه دولت جمهوری اسلامی در ارتباط با رسانه های جمعی
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ ✅حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در برنامه پیام جمعه ۱۵ مردادماه۱۴۰۰: 🔻هیچ جامعه‌ای بدون امنیت نمی‌تواند بر پای خویش استوار بایستد. کشوری می‌تواند امنیت خود را تأمین نماید که از یک نظام دفاعی مقتدر و بالنده برخوردار باشد. 🔹 متن کامل این سخنرانی:https://b2n.ir/a97382 @vadegahmomenan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅شخصیت برجسته مالک اشتر وجایگاه ویژه ایشان نزد حضرت امام علی (علیه السلام)(بخش دوم) @vadegahmomenanی (ع)
kho2-640615.mp3
12.26M
خطبه های نماز جمعه تهران مصادف با بیستم ذی الحجه ۱۴۰۵ قمری(۶۴/۰۶/۱۵) ⭕️خطبه دوم پیرامون وظایف ریاست جمهوری واهمیت توجه به انتخاب وزرای شایسته 🔻بنده باید باخدای خودم خلوت کنم از خدای خودم استمداد کنم تمام آگاهی ها ومعرفت هاوتجربه ها را بکار گیرم تا بتوانم افرادی شایسته را برای وزارت انتخاب کنم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅شایسته سالاری در سیره حکومتی امیر الموءمنین علی(علیه السلام)(بخش چهارم) @vadegahmomenan
🔴جدیدترین شماره (405)نشریه عبرتهای عاشورا ♦️نسخه الكترونيك 📝آغوش باز دولت برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🌍 www.ebratha.org سایت 🌍https://instagram.com/ebratha.ir?utm_medium=copy_link اینستاگرام
نشریه405عبرت های عاشورا @ebratha.org.pdf
2.08M
🔴فایل pdf( با کیفیت عالی)👆👆👆 جدیدترین شماره (405)نشریه عبرتهای عاشورا ♦️نسخه الكترونيك 📝آغوش باز دولت برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر ✍🏻همسنگران گرامی: شما می توانید صفحات نشریه را در حد توان تکثیر و در بین علاقمندان توزیع یا در مکان های مناسب نصب نمایید. اجرکم عندالله 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 🌍 www.ebratha.org سایت 🌍https://instagram.com/ebratha.ir?utm_medium=copy_link اینستاگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 : «از محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام نباید دست برداشت!» ✅حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔸 پس باید بدانیم که یک واجب بزرگی بر دوش همه است، معلمین با تعلیم و مادحین(مداحان) با عمل، به این‌ها بفهمانند که از محبت [اهل‌بیت علیهم‌السلام] نباید دست برداشت. همه‌چیز توی محبت است. 🔸 اگر ما خدا را دوست می‌داشتیم، آیا ممکن بود دوستانش را دوست نداشته باشیم؟ آیا ممکن بود اعمالی را که او دوست می‌دارد، دوست نداشته باشیم؟ آیا چنین چیزی می‌شود که کسی دوست خدا باشد، اما دوستِ دوستان خدا نباشد؟ دوست اعمالی که خدا دوست دارد، نباشد؟ دوست اعمالی که خدا دشمن دارد، باشد؟ آیا چنین چیزی می‌شود؟! 📚 رحمت واسعه، ص٢٨١ 💻 مشاهده این مطلب و مطالب مشابه از طریق لینک زیر در سایت رسمی مؤسسه نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت(ره):🔻 🔸 http://bahjat.ir/fa/content/10604 ☑️ کانال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت قدس‌سره ✅ @bahjat_ir
🗓 شنبه 16 مرداد ماه 1400 روزهای ، منتخبی از (برگرفته از کتاب شریف سیدبن‌طاووس، مورد توصیه حضرت آیت الله بهجت) • بنا به فرمایش شیخ مفید، روزه روز بیست‌ونهم ذی‌حجه مستحب است. • روز آخر این ماه، روز آخر سال است و در آن دو رکعت نماز با کیفیتی مخصوص وارد شده. اگر کسی این عمل را به جا آورد، شیطان می‌گوید: «وای بر من، هر زحمتی که در طول این سال برای ویرانی او به عمل آوردم، همه را با این چند کلمه اصلاح نمود». • ماه محرم، ماه حزن اهل‌بیت است. در روز اول این ماه است که امام رضا علیه‌السلام شبیب را به گریه و اندوه بر سیدالشهداء ترغیب می‌فرماید و اندوه خود را از این ایام ابراز می‌دارد. • برای شب اول این ماه، دعاهای هنگام رؤیت هلال و نمازهایی وارد شده است. در روز اول، روزه مستحب است و بنا بر روایت، موجب دوری از آتش جهنم می‌شود. • به‌طور‌کلی روزه در این ماه، مستحب است. •روایت شده که روز سوم محرم، روز نجات یوسف از چاه است و روزه این روز، موجب استجابت دعاست. 🔻مناسبت‌ها: 🔹 واقعه حرّه؛ (قتل‌عام مردم مدینه به دستور یزید)؛ 63ق. 🔹 درگذشت امامزاده علی‌بن‌جعفر علیه‌السلام مدفون در قم؛ 210ق. 🔹 تشكیل جهاد دانشگاهی؛ 1359ش. ☑️ کانال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت قدس‌سره ✅ @bahjat_ir
🗓 یکشنبه 17 مرداد ماه 1400 🔻 گزیده‌ای از کتاب ، تلخیص و تحریر کتاب علامه ملا احمد نراقی 🔹 غیرت دینی این است که مسلمان دین خود را پاس بدارد، از گناه خود و دیگران بدش بیاید، با گناه کاران دوستی نکند، اهانت به دین و بزرگان دینی را برنتابد و با بدعت گزاران بستیزد. 🔹 از نشانه‌های غیرت دینی و از آثار آن «امر به معروف و نهی از منکر» است که از مهم ترین ارکان دین است. 📚 نردبان سعادت، ص 169 (تلخیص و تحریر کتاب معراج‌السعادة) 🔻مناسبت‌ها: 🔹 درگذشت حکیم متأله، حاج ملا هادی سبزواری؛ 1289ق. 🔹 روز خبرنگار ☑️ کانال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت قدس‌سره ✅ @bahjat_ir
حضرت آیت الله بهجت 🔻 (برگرفته از کتاب ؛ مجموعه عبادات، ادعیه، اذکار و دستورالعمل‌های عبادی مورد سفارش حضرت آيت‌الله بهجت رحمه‌الله) حضرت آیت‌الله بهجت رحمه‌اللّه ذکر و یاد خدا را برتر از دعایی که صِرفاً طلب کردن از خداوند است، می‌دانستند و برای این مطلب، به این حدیث استشهاد می‌فرمودند:«مَنْ شَغَلَ بِذِكْري عَنْ مَسْأَلَتي، أَعْطَيْتُهُ أَفْضَلَ مَا أُعْطي مَنْ سَأَلَني؛ هر کس به‌جای درخواست از من، به ذکر(یاد) من مشغول گردد، من بهترين چيزهاى را كه به درخواست‌كنندگان مى‌دهم به وى عطا مى‌كنم». 📚 بهجت‌الدعاء، ص٢٠ ☑️ کانال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت قدس‌سره ✅ @bahjat_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
غم شیرین حسین علیه السلام .mp3
5.23M
🌸💫بسم‌الله الرحمن الرحیم💫🌸 ❤️🌱🌱❤️🌱🌱❤️ 🔔دو نوع برخورد ما با رسیدن محرم 😍برخورد شیرین با ورود به ماه محرم ♥️خروجی مجلس امام حسین علیه السلام سلیمانی هاهستند ✅دو دسته ثمره ی عظیم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین در کلام مرحوم امام خمینی 🌱ثمره ی بی نهایت معنوی مجالس حسینیه 🔔غم های مقدس شوینده غم های پست و بی مقدارند 🌱ثمره ی بسیار مهم تر عزاداری امام حسین علیه السلام در ثمرات سیاسی است ❗️🚫چرایی تخریب و تهدید و تحریم و تمسخرو جنگ روانی بسیار زیاد مزدوران جنایتکاران تاریخ با مجالس امام حسین علیه السلام 📢اگر دشمنان امام حسین علیه السلام ناراحت از خرافات اند چرا سراغ خرافات غربی و کتابها و عقاید و دولتها و شیطان پرستی و سبک زندگی مضحک و سگ فرزندی نمی روند؟ ✅برگزاری حداکثری مجالس حسینی هیچ منافاتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ندارد ❤️السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین 🌸اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم الشریف و اهلک اعدائهم اجمعین 🌸
هدایت شده از رضائی‌نیک‌رفتار
📚 دسترسی به نسخه الکترونیکی تمام کتاب‌های ایرانداک از سال 1347 تا 1395👇 http://irandoc.ac.ir/fulltext/books-94-95.html