eitaa logo
خضر نیوز (جنگ شناختی)
1.8هزار دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
7.3هزار ویدیو
31 فایل
تحلیلی ، خبری ( با تمرکز بر جنگ شناختی دشمن) ارتباط با ادمین 👇👇 https://eitaa.com @HRSamir مشاوره در زمینه های :سواد رسانه، اعتیاد مجازی ، فضای مجازی و کودکان و.......
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩 منابع آگاه: به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی طی ۴۸ ساعت پیش رو برخی پایگاه های نظامی در غرب کشور و تاسیسات نفتی و پالایشگاهی جنوب کشور را مورد حمله قرار دهد..!
رئیس جمهور پزشکیان پیام مهمی را به امیر قطر داد تا به آمریکا منتقل کند. 🔹"هرگونه حمله به ایران، پاسخی سخت و قاطع به دنبال خواهد داشت. راهبرد خویشتن داری یکطرفه دیگر تامین کننده ملاحظات امنیت ملی ایران نیست."
📌انرژی نیوز : خبرها از فعال شدن پدافند غیرعامل و آماده‌‌باش کامل در تاسیسات صنعتی کشور حکایت دارد.
🚨🚨🚨سفیر روسیه در تل‌آویو به شهروندان روسی نسبت به ترک اسرائیل توصیه کرد
🔻خبرگزاری دانشجو: مجید دیوانی از مستشاران سپاه در سوریه، امروز به شهادت رسید/ او در حمله سه روز قبل اسرائیل به دمشق، مجروح شده بود 🔹خبرگزاری دانشجو نوشت: در پی حمله هوایی سه روز قبل رژیم صهیونیستی به دمشق، مجید دیوانی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در سوریه مجروح شده و امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید. 🔹سه روز پیش منابع رسانه‌ای از شنیده شدن صدای چند انفجار در دمشق خبر دادند که گفته می‌شود ناشی از حملات اسرائیل به مناطقی در پایتخت سوریه است. 🔹بنابر اعلام منابع محلی، یک ساختمان مسکونی در محله «مزه» دمشق، هدف حمله موشکی اسرائیل قرار گرفته است.   🔹خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نیز از درگیری پدافند هوایی ارتش این کشور با پرتابه‌های مهاجم در آسمان دمشق خبر داده است.   🔹خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: حدود ساعت ۰۲:۰۵ دقیقه، اسرائیل از آسمان جولان اشغالی، دمشق را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۳ تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.   🔹تلویزیون دولتی سوریه هم اعلام کرد که یکی از کشته شدگان این حمله به نام صفا احمد از مجری‌های این رسانه است.
⬆️رادار باند ایکس آمریکا 💰گرانترین رادار دنیا 💵قیمت بیش از 500 میلیون دلار به اندازه 83 تانک مرکاوا قیمت دارد باارزش ترین و دقیق ترین سیستم راداری ساخته شده در دنیا تاکنون 🔍این رادار آنقدر دقیق است که میتواند در فاصله سه هزار کیلومتری ریز پرنده های بسیار کوچک را در ابعاد پنج سانتیمتر شناسایی کند محل دقیق پرتاب موشک را از فاصله 5000 کیلومتری به محض پرتاب مشخص میکند یکی از علتهایی که ایران موشکها را از لانچر متحرک پرتاب کرد وجود این رادار بود حالا بعد این همه تعریف ، ایرانی ها توانسته اند این غول راداری را در شب عملیات وعده ی صادق۲ در صحرای نگب و در نزدیکی پایگاه نواتیم نابود کنند نابودی این رادار آنقدر درد داشته است که آمریکایی ها را در شوک فرو برد 1⃣اول قدرت اطلاعاتی شناسایی این رادار که کاملا استتار بوده توسط قدرت اطلاعاتی ایران 2⃣دوم قدرت جنگاوری ایران 3⃣سوم کور کردن چشمی که رهبر تمام چشمها در شب عملیات وعده ی صادق بود البته این بخش کوچکی از اتفاقات عملیات وعده ی صادق بود.
⭕️ یدیعوت آحرونوت: 🔺یک مقام ارشد اروپایی گفت: «تهران به آنها اطلاع داده است که حمله به دارایی‌های نفت و گاز ایران خط قرمز خواهد بود. 🔸 خاورمیانه و اقتصاد جهانی میتواند یک ماه قبل از انتخابات آمریکا مختل شود.
🔻بغداد الیوم: آمریکا ظرف نیم ساعت، ۳ پیام برای ایران فرستاد 🔹بغداد الیوم به نقل از یک منبع آگاه: آمریکا در مرحله آمادگی ایران برای حمله موشکی عملیات وعده صادق ۲ علیه اسرائیل، ظرف نیم ساعت از طریق عراق ۳ پیام فوری به تهران ارسال کرد که محتوای همه آنها این بود: «به پایگاه‌های ما حمله نکنید». 🔹واشنگتن نگران بود پایگاه‌هایش چه از سوی ایران و چه از سوی گروه‌های نزدیک به آن مورد حمله قرار گیرد. با این وجود، با پیش‌بینی هرگونه تحولات سریع، به حالت آماده‌باش بود و تمامی اقدامات پیشگیرانه را انجام داد.
کل کل بچه‌ های محله فلاح تهران با اسرائیل ‌‌
✅بلینکن: ایران در روسیه کارخانه تولید پهپاد ساخته؛ صد‌ها موشک بالستیک هم به مسکو ارسال کرده 🔹آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در مقاله‌ای در «فارن افرز» نوشت: فشارهای دیپلماتیک را افزایش داده و قدرت نظامی خود را برای بازدارندگی و محدود کردن تهران و پیونگ یانگ تقویت کرده‌ایم. بخش‌های مهم مقاله او به شرح زیر است: 🔹خروج دولت ترامپ از توافق هسته‌ای، عامل آزاد شدن برنامه هسته‌ای تهران بود. 🔹ایران کارخانه تولید پهپاد در روسیه ساخته و صدها موشک بالستیک به مسکو ارسال کرده است. 🔹روسیه حمایت نظامی و فنی خود از ایران را افزایش داده و مذاکرات برای یک شراکت استراتژیک را تسریع کرده است. 🔹روسیه از یک شریک نزدیک اسرائیل به تقویت روابط خود با حماس پس از ۷ اکتبر تبدیل شده است. 🔹دولت بایدن در تلاش است تا به یک راه حل دیپلماتیک دست یابد که اسرائیل و لبنان بتوانند در امنیت زندگی کنند.
✅موسی غنی‌نژاد، تحلیلگر مسائل اقتصادی: آمارها می‌گوید ما روزی ۱۲۰ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کنیم، از این عدد، فقط ۷۰ میلیون لیتر مصرف واقعی است و مابقی بصورت قاچاق از کشور خارج می‌شود
🔴محمد عفیف مسئول اطلاع رسانی حزب الله: شایعه تشییع پیکر شهيد عزیز سیدحسن نصرالله فردا صحت ندارد، هنوز تاریخی مشخص نشده است
🚩 | گارد های پدافندی در کرمانشاه و استان های غربی به حالت آماده باش 100 درصدی درآمد‼️ 🏷 🇮🇷
🖼 نقش بوستر در موشک بالستیک
هدایت شده از سهیل سلیمی (مرصاد)
◽️ حمل و نقل رایگان از ۹ استان برای رفتن به نماز جمعه تاریخی حضرت آقا با توجه به اهمیت حضور پرشور مردم 🚗 عزیزانی که ماشین دارند و می توانند سایر دوستان رو با خود به نماز جمعه ببرند، فرم زیر رو پر کرده و در گروه هر استان که لینک آن در انتهای پیام ذکر شده، قرار دهند. بعد از پر شدن ماشین هم فرم خود را از گروه حذف کنند. 🕌 دوستانی هم که وسیله ندارند و تمایل دارند به نماز جمعه بروند، به خصوصی آن فرد مراجعه کرده و با او هماهنگ شوند. نام راننده و شماره تلفن همراه او: ... تعداد نفری که جا هست برایشان: ... زمان رفت: ... زمان برگشت: ... 🔴 🔴 🚙 گروه قم-تهران: https://eitaa.com/joinchat/2552562612Ccc66065083 🚗 گروه اصفهان-تهران: https://eitaa.com/joinchat/3966698420Ccca9cb35b0 🚌 گروه کرج-تهران رایگان: https://eitaa.com/joinchat/3968271284Ce8d17bc666 🚕 گروه سمنان-تهران: https://eitaa.com/joinchat/3967091636Ca68ea44c77 🚗 گروه مازندران-تهران: https://eitaa.com/joinchat/3965780916C4b8e85d66d 🛻 گروه قزوین-تهران: https://eitaa.com/joinchat/3964011444C52025a4e44 🚌 گروه گیلان-تهران: https://eitaa.com/joinchat/3962962868Caf028ebb72 🚕 گروه اراک-تهران: https://eitaa.com/joinchat/3961390004Cc1da16199f 🚙 گروه همدان-تهران: https://eitaa.com/joinchat/3955950516Ca58082a745
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما می‌ دونستید شهید سید حسن نصرالله انقد خوب فارسی حرف می‌زده؟ https://eitaa.com/khezrnews
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد که امروز پنج‌شنبه[12 مهر] در ارتباط با پاسخ دادن اسرائیل به حمله ایران «پنجشنبه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد» العربیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انصارالله یمن: با بیش از ۸۵ تن بمب سیدحسن نصرالله را هدف گرفتند که نشان‌دهندۀ کینه بزرگ دشمن از او است 🔹دشمن صهیونیستی شهید نصرالله را بزرگ‌ترین مانع در مسیر سیطره‌اش بر منطقه برای خدمت به منافع آمریکا می‌دانست.
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، گفت: اسرائیل در مقابل حمله موشکی جمهوری اسلامی «حق دفاع از خود را دارد و این حق شامل حمله به خاک مهاجم نیز می‌شود» او افزود: «همه با هم همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که هرگونه حمله متقابل از سوی اسرائیل معتدل باشد، زیرا در غیر این صورت، تشدید تنش در منطقه ادامه پیدا می‌کند.»
منبع ایرانی: به آمریکا پیام داده‌ایم که دورۀ خویشتن‌داری به‌سرآمده 🔹یک منبع ایرانی به الجزیره گفت که تهران از طریق قطر به آمریکا پیام داده که در صورت حملۀ اسرائیل، پاسخ ایران «غیرمتعارف» خواهد بود. 🔹او گفت که ایران در این پیام اعلام کرده که دورۀ خویشتن‌داری یک‌جانبه دیگر تمام شده و خویشتن‌داری دیگر نیازهای امنیت ملی ایران را تأمین نمی‌کند.
تصاویر ماهواره‌ای «پلنت لبز» از پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل نشان می‌دهد که پس از حمله موشکی جمهوری اسلامی، حفره بزرگی در سقف آشیانه‌ها در نزدیکی باند اصلی این پایگاه به وجود آمده و قطعات بزرگی از آوار در اطراف ساختمان ریخته است. هنوز مشخص نیست چه چیزی باعث این آسیب شده و ارتش اسرائیل درباره این تصاویر اظهار نظری نکرده است. پایگاه هوایی نواتیم محل استقرار پیشرفته‌ترین هواپیماهای نیروی هوایی اسرائیل از جمله هواپیماهای جنگنده F-35 Lightning II است که از سوی آمریکا تولید می‌شوند. ارتش اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کرد که برخی از پایگاه‌های هوایی‌اش در حمله موشکی جمهوری اسلامی مورد اصابت قرار گرفته‌اند، اما آسیب وارده «غیرموثر» بوده است. به این معنی که هیچ خللی در عملیات مداوم نیروی هوایی ایجاد نشده است. به گفته ارتش، موشک‌ها به ساختمان‌های اداری و مناطق تعمیراتی پایگاه‌ها آسیب رسانده‌اند. ارتش گزارش داد که هیچ آسیبی به هواپییماهای جنگنده، پهپادها، مهمات یا زیرساخت‌های حیاتی وارد نشده است. گزارش اینتر نشنال 🔴 به این تکنیک رسانه ای میگن تکنیک قطره چکانی 🔴 یا شاید بهانه و توجیهی برای نزدن و یا جواب ضعیف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 کارشناسان عرب: ارزش حمله ایران را می‌دانید؟ کودکان غزه برخی یتیم و برخی همه خانواده خود را از دست داده‌اند اما با حمله موشکی ایران به وجد آمدند و شادی کردند 🔻 پیام ایران نه تنها به آمریکا و اسرائیل بلکه خطاب به کشورهای عربی و ترکیه هم بود، کشورهایی که برادران خود را رها کرده‌اند و ترکیه‌ای که جز حرف زدن کاری برای فلسطین نکرده است.
💬 ۴ پیام راهبردی عملیات وعده صادق ۲
🔻المیادین: یگان رضوانِ حزب‌الله هنوز وارد میدان نشده است 🔹شبکۀ المیادین گزارش داد که نیروهای ویژه حزب‌الله لبنان موسوم به «یگان رضوان» تا به این لحظه در درگیری‌ها مشارکت نداشته‌‌اند و سایر نیروهای نظامی حزب‌الله درحال نبرد و درگیری مستقیم با ارتش اشغالگر هستند.