eitaa logo
خضر نیوز (جنگ شناختی)
1.8هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
7.5هزار ویدیو
32 فایل
تحلیلی ، خبری ( با تمرکز بر جنگ شناختی دشمن) ارتباط با ادمین 👇👇 https://eitaa.com @HRSamir مشاوره در زمینه های :سواد رسانه، اعتیاد مجازی ، فضای مجازی و کودکان و.......
مشاهده در ایتا
دانلود
📌تغییر نام خیابان مهستان به «جزایر ایرانی» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران: طرح دو فوریتی تغییر نام خیابان مهستان واقع در خیابان ایران‌زمین که سفارت امارات در آن قرار دارد به خیابان جزایر ایرانی را تقدیم رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران می‌کنم.
🔴عراقچی: همه اهداف را در اسرائیل شناسایی کرده‌ایم وزیر خارجه: 🔹هر حمله‌ای علیه ایران، به معنای عبور از خط‌قرمز برای ما است. چنین حمله‌ای را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم. 🔹پاسخ لازم به هر حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران یا هر حمله مشابه داده خواهد شد. اسرائیل پاسخ متناسب به هر حمله علیه ایران را دریافت خواهد کرد. 🔹ما به تأسیسات اقتصادی یا غیرنظامی (رژیم صهیونیستی) حمله نکردیم و فقط تأسیسات نظامی را هدف قرار دادیم. اکنون همه اهداف خود را در آنجا شناسایی کرده‌ایم و حمله مشابه به اهداف آنها انجام خواهد شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌
یواف زیتون در یدیعوت احارانوت نوشت: با افزایش رویارویی روزانه بین ارتش اسرائیل و نیروهای حزب‌الله، ارتش دریافته که حزب‌الله انضباط نظامی و سلسله مراتب بسیار جدی و سخت‌گیرانه‌ای دارد. حتی گروه کوچکی متشکل از سه تا شش نفر که در مرز هستند بر اساس سلسله مراتب فرماندهی عمل می‌کنند. حزب‌الله در مرزها فقط با صدها مبارزش در حال جنگیدن است و نیروهای بیشتری را در عقبه برای نبرد طولانی نگه داشته است.
🔻تلفات حمله زمینی دشمن به لبه مرز جنوب لبنان! طی ۱۸ روز گذشته، بیش از ۵۵ نظامی ارتش صهیونیستی کشته و بیش از ۵۵۰ نفر مجروح شدند، بیشتر از ۲۰ تانک مرکاوا، دو پهپاد پیشرفته هرمز۴۵۰، چهار لودر نظامی، یک خودروی زرهی و یک نفربر نابود شدند. این درحالی است که قبلا، با وجود ۱۵ هزار فدایی فلسطینی ساف در لبنان و ۲۲ هزار نظامی سوریه که تانک و هواپیما هم داشتند، ارتش اشغالگر تنها طی چهار روز از لب مرز به بیروت رسید.
یا لَیتَنا کُنّا مَعَکُم .... شهید «رضا عباس عواضة» فرمانده ارشد اطلاعات حزب‌الله، به همراه همسر ایرانی‌شان «معصومه (آرزو) کرباسی» امروز با پهپاد رژیم وحشی و خونخوار صهیونیستی ترور و به شهادت رسیدند. «شهیده معصومه کرباسی» از مدیران رسانه‌ی رسمی استاد شجاعی در «بخش تایم‌لاین عربی» بوده و در تمام این سالها لحظه‌ای از مجاهدت رسانه‌ای در رصد و تولید و انتشار اخبار و محتوا غافل نشدند. خصوصاً در جریان طوفان‌الأقصی و تأسیس کانال جهان‌خبر (صفحه خبری رسانه منتظر) از پیشگامان رصد اخبار بین‌الملل در بخش عربی بوده و در آغاز فعالیت این صفحه و انتشار گسترده آن در  تایم لاین عربی، نقش بسیار بسیار مؤثری ایفا نمودند. دعای صبر و آرامش برای قلب پنج فرزند این دو فرمانده مجاهد را از شما تمنا داریم.
شاهزاده امارات: ایران باید به حق حاکمیت ما بر جزایر ۳گانه احترام بگذارد و الا به زور متوسل می‌شویم 🔴 واقعا احمقی ، چی فکر کردی؟!
🛑 تکذیبیه نقل قول منتسب به استاد آقاتهرانی درباره شهید بزرگوار یحیی سنوار بسمه تعالی نقل قول منتسب به اینجانب درباره شهید بزرگوار یحیی سنوار و ارتباط ایشان با حضرت آیت‌الله خوشوقت رضوان‌الله‌علیهما درست نبوده و از همگان درخواست دارم تا جلوی پخش شایعاتی که باعث تضعیف جبهه مقاومت میشود و خدای‌نکرده به اختلافات دامن میزند را بگیرند. والسلام علی من اتبع الهدی مرتضی آقاتهرانی 29 مهر 1403
🔺اورشلیم پست ادعا می کند دولت بایدن نقشه اسرائیل برای حمله به ایران را به دولت ایران درز داده است 🔴نیویورک تایمز: احتمالا ایران در کاخ سفید جاسوس دارد
🔺 ترامپ: بایدن در تلاش است که نتانیاهو را از حمله به ایران منصرف کند 🛑ترامپ شب گذشته در پنسیلوانیا: من امروز با نتانیاهو صحبت کردم و او به من گفت که به حرف بایدن گوش نمی دهد.
❌بازداشتی ۸۸ و از امضاکنندگان نامه به اوباما مدیرکل حوزه ریاست رییس نهاد ریاست جمهوری شد 🔹 انتصاب های عجیب رئیس نهاد ریاست جمهوری ادامه دارد و این بار با حکم قائم پناه امیر آریازند به عنوان مدیر کل حوزه ریاست نهاد و معاونت اجرایی رییس جمهور منصوب شد. 🔹آریازند از بازداشتی‌های فتنه ۸۸ و عضو حزب منحله مشارکت است، سال ۹۲ ، همراه با ۴۶۵ نفر از فعالان اصلاح طلب به اوباما نامه نوشتند و از او خواستند مشکلات ایران را حل کند! 🔹 آریازند همچنین سابقه حمایت و دوستی با کاوه مدنی، جاسوس زیست‌محیطی را در کارنامه دارد. 🔹 وی در سال ۹۷ از سوی شهردار وقت تهران به عنوان رییس برج میلاد منصوب شد. این انتصاب بدون استعلام امنیتی صورت گرفت و روزنامه کیهان با انتشار مستنداتی از او به عنوان یک مهره نفوذی نام برد. با حساسیت و ورود دستگاه های امنیتی آریا زند در نهایت مجبور به استعفا از سمتش در شهرداری تهران شد. 🔹آریا زند هم اکنون به عنوان مدیرکل حوزه ریاست نهاد به اسناد و اطلاعات سری دسترسی پیدا میکند، آیا همانند دیگر انتصاب های قائم پناه بدون استعلام امنیتی به این سمت منصوب شده است؟
سرنگونی پهپاد مسلحی که از مصر وارد اراضی اشغالی شده بود شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از حادثه‌ای غیرعادی در مرز بین مصر و اراضی اشغالی خبر داد. این شبکه از سرنگونی یک پهپاد مجهز به سلاح خبر داد که از طرف مصر وارد اراضی اشغالی شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سید حسن نصرالله بعد شهادت حاج قاسم گفته بود: «أنا أفتقده كثيرا... من دلم براش خیلی تنگ شده» حالا این حرف ما برای هر دو شهید عزیزه...
بانوی تبریزی همۀ طلاهایش را به حزب الله بخشید خانم شمس‌آذران، امروز سرویس جواهراتی به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به جبهۀ مقاومت در لبنان اهدا کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻گنبد آهنین رو گذاشتن برا فروش! پاتریوت رادار نه! راه نداد😅
نقشه‌‌ای از سند لو رفته توسط مقامات آمریکا از جاهایی که اسراییل ممکنه بزنه 🔹همگی مراکز نیروی هوایی؛ دریایی و سایت‌های موشکی است.
تیپ 401 که فرمانده آن در عملیات قسام کشته شد را بهتر بشناسیم 🔺تیپ 401 یک تیپ زرهی در ارتش رژیم صهیونیستی است که سال 1967 تشکیل شده است. 🔺این تیپ پیشرفته‌ترین تانک‌های اسرائیلی شامل مرکاوا 4 و مرکاوا پارک را مدیریت می‌کند. 🔺تیپ زرهی 401 شامل 4 گردان 9، 46، 52 و 601 است. 🔺این تیپ در حمله زمینی به نوار غزه مشارکت دارد. 🔺فرمانده جدید این تیپ ژوئن گذشته در شهر رفح منصوب شد که ارتش رژیم صهیونیستی با این کار سعی کرد تا جنبش حماس را به چالش بکشد. 🔺گردان‌های قسام 4 ماه پس از انتصاب فرمانده جدید تیپ 401 توانست در عملیاتی در جبالیا او را به قتل برساند. 👈 منابع اسرائیلی این فرمانده اسرائیلی را بالاترین مقام نظامی کشته شده ارتش رژیم صهیونیستی (در کنار یک افسر کشته شده در 7 اکتبر 2023) از آغاز جنگ علیه غزه اعلام کرده‌اند.
تانک تو، قبر تو سرهنگ احسان دقسه، فرمانده تیپ ۴۰۱ زرهی، توسط نیروهای قسام امروز خطرزدایی شد. نیروهای قسام تانک وی را با استفاده از یک بمب عمل نکرده ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند. گفته شد سه نفر از معاونان او هم در این عملیات خطرزدایی شدند. مئیر بی‌درمان فرمانده یگان ۱۶۲ قرار است به جای او که در جبالیا کشته شده فرماندهی تیپ ۴۰۱ را برعهده گیرد.
موسسه قرض الحسن در بیانیه ای گفت ورشکستگی دشمن و ته کشیدن توان نظامی علیه بانک اهدافش، آنان را به حمله به مراکز اجتماعی سوق داده است. این موسسه از ابتدای جنگ تمام تدابیر لازم برای حفظ امانت و سپرده های مردم و اندوخته‌های آنان را به کار برده است. چشم در برابر چشم... به نظر می‌رسد این تهدیدی است علیه منافع اقتصادی دشمن.
شبکه ۱۴ اسرائیل: ارتش به زودی منزلی که در آن سنوار ترور شد را منفجر خواهد کرد.
🔺جنگ در نقطه آغاز! اسرائیل از کشته شدن فرمانده تیپ زرهی 401 و زخمی شدن چند فرمانده عالی رتبه دیگر خود در جبالیا در شمال غزه خبر داد. سرهنگ دقسه پس از جنگ 2006 لبنان «نشان شرف» گرفت و بلندپایه‌ترین فرمانده ارتش اسرائیل است که در جنگ غزه کشته می‌شود. این اتفاق پس از یک سال جنگ، آن هم در شمال غزه و پس از سنوار واجد دلالت‌‌های خاصی است. اسرائیل در اوايل جنگ، از پاکسازی این منطقه خبر داد، اما این روایت با چند حمله سنگین دیگر برای سیطره کامل بر آن و کوچاندن ساکنانش مخدوش شد. با آغاز جنگ لبنان، فرصت را برای تحقق این هدف با اجرای «طرح ژنرال‌ها» با درون‌مایهِ حمله گستردهِ توام با قحطی و قطع کمک‌ها مناسب دید و حمله با محاصره کامل اردوگاه جبالیا (1.4 کیلومتر مربع) با جمعیت حدود 150 هزار آواره شروع شد. با کشته شدن سنوار نیز با این تصور که نیروهای حماس روحیه خود را از دست داده‌، حمله وارد فاز بمباران سهمگینِ منازل باقیمانده و کشتار گسترده آوارگان شد. این که بعدا چه شود معلوم نیست؛ اما با تلفات امروز اسرائیل و حمله «بی‌سابقه» به شمال نوار غزه، گویی جنگ به نقطه شروع بازگشته است! چرا!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ترامپ شب گذشته در پنسیلوانیا: من امروز با بی بی صحبت کردم و او به من گفت که به حرف بایدن گوش نمی دهد.