eitaa logo
خدای خوب من| عبدالمجید احمدی
54.1هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
1.4هزار ویدیو
42 فایل
عبدالمجید احمدی هستم 🙂 DBA دانشگاه تهران ارشد مهدویت محقق و مدرس رشد و توسعه فردی تو هم با دوره #خدای_خوب_من زندگی بهتری داری درست مثل 55 هزار نفر دیگه https://eitaa.com/KHODAY_KHOOB/7972 👇🏻👇🏻👇🏻 @ABD_AHMADI1 | 🌐Amahmadi.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فقط یه تیکه از پیام های شماست در مورد رفقای راه تون و‌ حامی های خودتون 😊👏🏻 .
. راستی می دونی غزل رشد چیه؟ می دونی حامی کیه؟ 🤔 .
حامی یه خواهر برات (اگه خانم باشی و یه برادر اگه آقا باشی) تا تو طول مسیر کمکت کنه تا دستت رو بگیره تا پا به پات بیاد و دستت رو بگیره و رشدت بده 😊 .
اگه بخوام خلاصه بگم، حامی با تجربه فراوونی که داره سرعت رشدتو حداقل ۵ برابر می کنه 👏🏻💪🏻 .
اینو یادم رفت بگم هر حامی برای خودش گروهی داره که تو اون گروه مطالب عمیقی مطرح میشه و تجربیات تون رو با همدیگه به اشتراک می زارید و مسترمایند می کنید 😊🥰 .
. حالا بعد از مدت ها تصمیم گرفتیم ۴۵ نفر رو برای رفاقت با حامیامون انتخاب کنیم و فرصت رشد آسانسوری بهشون بدیم 😊 شرایط پذیرش: ۱. هدفمند ۲. پرتلاش ۳. محدوده سنی ۲۰ تا ۴۵ سال ✅ اگه هر ۳ تا شرط بالا رو داری و می خوای یه رفیق راه و حامی با تجربه داشته باشی عدد ۱۷ رو بفرست به 👇🏻👇🏻 @ABD_SABT @ABD_SABT .
❌ ظرفیت رو به اتمام ❌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. یکی از مشکلات اساسی که برای خیلیا هست مسأله نشخوار ذهنیه 😓 .
. اگه بخوایم نشخوار ذهنی رو خیلی ساده و روون تعریف کنیم یعنی مرور بدی یا اشتباهی که دیگران یا خودم در حق خودم کردیم 😢 .
. ببینم شما هم دچار نشخوار ذهنی هستی؟ اگه آره، بیشتر اشتباهاتی که خودت در حق خودت کردی رو مرور می کنی یا اشتباهاتی که دیگران در حقت کردن ؟🤔 اینجا بگو 👇🏻👇🏻👇🏻 https://daigo.ir/secret/9120464 .
بزار یچی بگم که راحت نشخوار ذهنی رو حذف کنی 👇🏻 .
. جان ها فدای بزرگ اندیشمند انسان شناس روانشناس و مربی انسان سازی تاریخ که فرمودند: لا تُشعِر قَلبَکَ الهَمَّ علی ما فاتَ فَیَشغُلَکَ عمّا هُوَ آت ❣️ .
. یعنی : دل خود را بر اندوه آن چه از دست رفته و گذشته است مشغول مساز تا تو را از آن چه خواهد آمد، غافل نسازد و باز ندارد 🙂 .
. 👆🏻👆🏻لطفا ابتداءا روی این فرمایش بزرگ مربی تاریخ فکر کن بعدش بیا کارت دارم امروز می خوام به امید خدا این خوره رو از بین ببرم با من همراه شو 💪🏻🙂 ‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. برای رفع نشخوار ذهنی اول نگاهت رو نسبت به اشتباهات بهم بگو و برای خودت مشخص کن 🙏🏻 میشه بشینی این خواهشی که کردم رو انجام بدی و یادداشت کنی 🧐🙏🏻 .
. نگاهت رو نوشتی نسبت به شکست ها و اذیت هایی که نسبت به خودت داشتی؟ 🤔 حالا بیا نظر دو نفر از مربی های برتر جهانی رو ببین 👇🏻👇🏻👇🏻 .
. رابرت کیوساکی می‌گه: شما گاهی اوقات می برید و گاهی یاد می گیرید 😌 بارک الله 👏🏻👏🏻👏🏻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و اینم آخرین جمله برای امشب که زاویه دیدت نسبت به اشتباهات عوض بشه و کمتر غصه بخوری 👇🏻 ادیسون می‌گه: من شکست نخورده ام 1000 روش که کار نمی کند را یافته ام 👏🏻👏🏻👏🏻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. یکی از مباحث مهمی که تو دوره رایگان خدای خوب من یاد می گیریم اینه که قلبا شاکر نعمت های خدا باشیم انسان ذاتا نیاز به تشکر داره و این تشکر برای انسان آرامش میاره 😇 .
. حالا چرا اینو مطرح کردم؟ بخاطر اینه که بگم ما آدما ذاتا اجتماعی هستیم و آرامش ما تو گرو رفت و آمد با اطرافیانه 🙂 .