به نظرت اسم یه دیلی چی میتونه باشه
.
نمیدونم والا ولی اگه میخوای اسم انتخاب کنی بیا پی چند تا ایده بدم
قِصه ے خورشےد 🌞
آبشار جاذبه از همه ی انیمیشنا سرتره🛐🛐🛐
موافقم و البته طلسم شدگان
https://eitaa.com/khorshid227/910
احمقی؟۳ مگ خیلی کمه مگه گوشیت نوکیاس_🤣🤣
.
نه🤣🤣
ببین من گوشیم نمیدونم چرا هی زود حافظش پر میشه بعد اینجا منظورم این بود چرا حافظه گوشی شما پر نمیشه چون من تا الان پنج بار فلش کردم و دوباره پر شده کلا نمیتونم برنامه ای نصب کنم
https://eitaa.com/khorshid227/916
۳ گیگابایت منظورته؟؟؟
.
نچچچچچ حافظه ندارم الان من بزور شات میگیرم برای یه شات گرفتم باید نصف عکس های گوشیم رو پاک کنم
https://eitaa.com/khorshid227/921
بله میدونم گفتم شاا ایشون اشتباه کردن 😄
.
👍🏻