خزعبلات؛
چرا بقیه میتونن تو ایتا اهنگ بفرستن ولی من نه؟😭
خودتون برید آهنگ دوسِت داشتم چاووشی رو تو بارون گوش بدید*
من عاشق پرایوت آدمام چون معمولاً آدما اونجا خود واقعیشونن.
برای همین وقتی میبینم یکی بهم اعتماد کرده و منو آدم امنی دونسته و تو پرایوتش راه داده خیلی ذوقی و قشعقستقظثعظ میشم و سعی میکنم هیچوقت از اعتمادش سواستفاده نکنم😭😭💘
هدایت شده از رواقِ دل
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[ او نمیداند حسین کیست
و هیچ درکی از نبرد کربلا ندارد... ]