دل به هر کسی ندید،تو یه نگاه عاشق نشید،در قلبتونو رو به هر کسی باز نکنید،بخدا که شما خیلی با ارزش تر از این حرفایید که بخواید دل به یه دوسِت دارم،عاشقتمِ یه پسر غریبه خوش کنید...
نتیجش میشه ایشون (رفیقم) که دلم داره واسش کباب میشه و کاری ازم ساخته نیس:)
گولِ این عشق و عاشقیای دوزاری رو نخورید!