متاسفانه من در حد يكی دو هفته ميتونم كينه به دل بگيرم، بعدش ميشم همون اسكل سابق معذرت نخواسته ميبخشم همه رو.
بابا چقد شماها باکلاسید میرید پیش تراپیست.
من وقتی از مشکلاتم میگم همه میگن برو بابا هیچیت نیس اینا همش تلقینه،انقد به خودت تلقین نکن که حالت بده،درست میشی🌚
واسه هیچ کاری وقت ندارم چون درس دارم، ولی درس هم نمیخونم. نمیدونم چه اتفاقی داره میوفته.
تابستون چرخهی بیپایانِ بالا بستن موهات و سردرد شدن و باز کردن و پایین بستن موهات و عرق کردن و مردنه.
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر خانواده ، یک عضو این شکلی داره که اون عضو منم🌚😂
داداشم لحظه شماری میکنه که من عروس بشم و از این خونه برم تا اتاقمو تصاحب کنه.
بابا مَردددد شاید من نخواستم به این زودیا ازدواج کنممممم.
عشقِ خواهر برادری>>>>>>