eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
+
اونی که اولین بار از کنجد روغن گرفته چی فک کرده پیش خودش؟ چطوری دلت اومد؟ اون بچه جون نداره اصن:))
پناه برخدا شب خوابیدم صبح پاشدم دیدم گلودرد وحشتناکی دارم و گلوم عفونی شده به طوری که اب دهنمو نمیتونم قورت بدم و دارم میمیرم. کاش همیشه انقد مسخره مریض نشم💆🏻‍♀
Mohsen Chavoshi_Mohsen Chavoshi - Ali - 128 - musicsweb.ir.mp3
زمان: حجم: 4.5M
راستی عیدتون مبارکا باشه مهربونا💚
کاش رفیقام انقد احمق نباشن.
هر موقع یکیشون میره تو رابطه آخرین نفر به من میگن ، اونم آروم و با برنامه ریزی میگن که با دندونام تیکه تیکشون نکنم💆🏻‍♀.
دوستم:من زشتم؟ من:نه عزیزم تو خیلی خوشگلی! دوستم:من زشتم؟ من:نه عزیزم بخدا خوشگلی! دوستم:راست بگو من زشتم؟ من:اره کثافت ارههههه تو زشتی،تو خیلی زشتیییییییی همینو میخواستی بشنوی؟ دو دقیقه بعد دیدم دوستم داره گریه میکنه و میگه که من زشتم خودم میدونم... خیلی ببخشید ولی منو دوستام متاسفانه تو دلداری دادن خیلی افتضاحیم و نشستیم مسخرش کردیم ؛ انقد مسخرش کردیم تا اونم باهامون خندید و تهش به این نتیجه رسیدیم که هممون زشتیم😂😂😂😂
خزعبلات؛
دوستم:من زشتم؟ من:نه عزیزم تو خیلی خوشگلی! دوستم:من زشتم؟ من:نه عزیزم بخدا خوشگلی! دوستم:راست بگو من
طرزِ رفتار صحیح با دوستی که فکر میکنه زشته: رفاقتا وقتی از ده سال قدیمی تر میشه* یعنی کلاً یجوری باهم رفتار میکنیم هر کی ندونه فکر میکنم داریم سرِ ناموس دعوا میکنیم🌝 ولی در واقع اینا همش از سرِ علاقسسسس✨😂
دلیل اینکه من هر چیزِ چرت و پرت و بی ربطی رو اینجا میگم بخاطر اینه که شمارو عین خانوادم میدونم بچه هاااا یعنی انقده باهاتون راحتم. پس تحملم کنید🙏🏻
_
خطاب به خودم: ‏تو مامان آدم‌های زندگیت نیستی. دست از مادری کردن برای همه بردار.
من وقتی موهامو خودم چتری میزدم: