eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
چند روز پیش تصمیم گرفتم برم کتابخونه بلکه اونجا یکم بیشتر بتونم رو درسم تمرکز کنم و خب واقعاً موثر بود💆🏻‍♀. خلاصه صبح صبحونه خوردیم و بعدش از بابام خواهش کردم منو با موتور ببره و خوشحال و شاد و خندان سوار موتور پدر شدیم و اون باد خنکی که میخورد به سر و کلم خدا بودددد. بعد هی دیدم ماشینا دارن بوق میزنن و اینا پیش خودم گفتم وا مگه الان وقت عروس کشونیه؟ نگو چادرم داشته میرفته زیر موتور و داشتن بهم خبر میدادن:)))) هیچی دیگه بالاخره رسیدیم و بابام از دم در محوطه کتابخونه داد میزد بیاید بیرون خانوم دکترتونو اوردم لترتلرلترتعزخفعخزخ😂😂😂 منم اینجوری بودم که بابا بیخیال من به پزشکی علاقه ندارم😭😂 فضای کتابخونه مخصوصا اونجایی که من نشسته بودم رو به روی پنجره بود و هوا هم ابری بود درختا هم پر از شکوفه بود و ترکیب بوی شکوفه ها و اون هوا واقعاً مست کننده بود>>>> از شانس من فلک زده موقع تعطیل شدن کتابخونه بارون شدید گرفت و قشنگ حدود نیم ساعت تو اون بارون سیل آسا وایسادم و تقریباً موش آب کشیده شدم؛تازه بعد نیم ساعت خانواده یادشون افتاد که عه یه دختری هم دارن که باید برن دنبالش و الان زیر بارون منتظره، خلاصه اومدن دنبالم و خسته و کوفته با اون کوله پشتی که به اندازه ی کوه سنگین بود برگشتم خونه.
تنها حسنی که کنکور امروز برام داشت این بود که اکثر دوستای دوران دبستانمو بعد از چندین سال دیدم و خیلی خرسندم :))))
خزعبلات؛
تنها حسنی که کنکور امروز برام داشت این بود که اکثر دوستای دوران دبستانمو بعد از چندین سال دیدم و خیل
منم فقط بخاطر همین حس میکنم فردا قراره روز هیجان انگیز و لذت بخشی برام بشه🌝
فردا قراره بعد از مدت ها بسیار ببغلانم و بغلانده شوم و بسیار خرسندم.
_زنده‌ایم اما از این رنجی که نامش زندگی‌ست؛ غیر تکراری ملال‌آور چه باقی مانده است؟
وَٱلصُّبۡحِ إِذَا تَنَفَّسَ و سوگند به صبح هنگامى كه به تدريج بدمد.
سرعت تغییر مودم تو این سه پیام پشت سرهم کاملا مشخصه بچه ها😔😂
به اطلاعم رسوندن که دیگه کیک و آبمیوه کنکله و به جاش آب معدنی میدن💆🏻‍♀
بی ناموسا مگه من مسخره ی شمام؟ من رو اون کیک و آبمیوه برای تنظیم قند خونم حساب باز کرده بودم.
یه بیسکوییت موزی و آب بهمون دادن🤝