یه وقتا یه وویس میگیرم کلی توضیح میدم اخرش به این نتیجه میرسم که چقدر پرحرفم و قطعش میکنم.
رابطم با رفیقام اینطوریه که وقتی پیششونم اصلا از مغزم استفاده نمیکنم. هر گوهی بخورن منم باهاشون میخورم خیلیم خوش میگذره :)
خانواده شبی داداشمو بردن دکتر بعد یهو تو راه برگشت تصمیم گرفتن برن فست فود بخورن و از اونجا واسم عکس فرستادن:)))))
منم تو خونه نیمرو خوردم:))))))
ولی دلم همبرگر میخواست:)))))))))
توروخدا اگه بچتون نیستم بهم بگید قول میدم گریه نکنم؛)))